Hasjmelk slecht?

Discussie in 'De coffeeshop' gestart door Hasjmelk, 9 aug 2017.

Tags:
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Hasjmelk

Hasjmelk Newbie

Ik heb gistermiddag wat Nepal hasj vermengd met volle Chocomel en gesmolten roomboter.
    Dit verwarmde goedje opgedronken (2 kopjes).

Na pakweg 1,5 uur ging ik boodschappen doen en mijn hele gedachtepatroon was anders.
    Als ik mensen passeerde voelde ik echt 'wie' ze werkelijk waren, ook vroeg ik me plots af of ik wel in Nederland was.
    Het voelde intenser en verwarder dan dronken zijn.

Heel vaag allemaal. :relieved:

Maar mijn vraag is, is hasjmelk drinken slecht voor je hersenen?
    Of zou het misschien een tikje gezond zijn zelfs? :smiley:

Vannacht geslapen als een os.

2. Dunnetjess33

Dunnetjess33 Badass junkie Tripreporter

Nou met volle chocomel en boter is het natuurlijk niet gezond.. Zit mega veel suiker en vet in. Voor je hersenen is het niet echt slecht maar goed niet. Zelfde als gewoon hasj.
    Voordeel is nu dat je t niet rookt, dat is namelijk altijd ongezond. (Longen)

Laatst bewerkt: 9 aug 2017
  3. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator

Je was high, dat is niet meteen slecht voor je hersenen hoor. Dronken zijn is slechter voor je hersenen in ieder geval.

Dunnetjess33 vindt dit leuk.
  4. Drugslover43

Drugslover43 Belezen gebruiker

Voor je hersenen is dronken zijn idd slechter.
    Voor weed en hash geld in t algemeen dat t oraal ingenomen veel langer en intenser werkt.

5. daoist

daoist Experimenterende gebruiker

hi. ik doe dat ook wel is ja. chocomel au bain martie verwarmen en dan hash erdoor. Dat kan aardig hard aankomen maar soms is het effect ook best zwak. Mijn ervaring is meestal dus met chocomel en niet met roken dus leek het me goped om als ervarings deskundige te reageren.

Je brein gaat meer open staan voor dingen en gevoelens. Zo heb je onder meer intensere beleving van geluiden, intensere beleving van smaak als je wat eet (ik heb wel eens iets gemaakt dat niet eens zo heel bijzonder was maar voor mijn gevoel was dat toen echt de lekkerste spaghetti ooit). dat komt omdat de wiet/hash de beleving intenser maakt.

Wat ik ook merk (en dat kan voor iedereen anders zijn) dat ik gevoelens voel van toen ik 15 was ofzo of 23 of wat dan ook.
    Het ligt er maar net aan wat er in mijn hoofd zich afspeelt. Ik ben ook wel eens paranoia geworden toen er de hele tijd mensen over de gallerij van de flat liepen maar dat was maar 1 keer ofzo en toen was ij ook echt goed stoned.

Chocomel met wiet hash is niet slecht ofzo. ik zou het als gezonde manier van wiet nemen beschouwen.
    Misschien moet je er minder in doen de volgende keer.

Laden...

Deel Deze Pagina