hasjolie

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Hasjolie is dusdanig sterk dat het op lijst 1 van de opiumwet staat. Onze overheid ziet het dus als een harddrug en het mag daarom in geen enkele coffeeshop verkocht worden.

Flameon

Badass junkie
Klopt, in geen enkele legale coffeeshop in maastricht kun je hasholie vinden.
In maastricht is echter alles te vinden, maar dat moet je zelf maar uitzoeken :wink:

SmokeMe

Belezen gebruiker
Ben het 1x tegengekomen in een kleine shop in Amsterdam, geen idee waarom ik het niet gekocht heb

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
SmokeMe zei:
Ben het 1x tegengekomen in een kleine shop in Amsterdam, geen idee waarom ik het niet gekocht heb

Yeah right... Je kan als coffeeshop gewoon echt je deuren sluiten, als ze er achter komen dat het verkocht wordt. Lijkt me niet dat je dat jezelf als eigenaar aan wilt doen. :rolleyes:

Daarnaast is echte hasjolie ook nog eens peperduur, dus dat zal dan wel de reden zijn dat je het niet gekocht hebt? Ook al geloof ik er dus geen snars van "dat je het tegengekomen" bent.

SmokeMe

Belezen gebruiker
De vrouw achter de bar legde me uit dat het een vloeibare hasj extract of iets dergelijks was, het goedkoopste was rond de 25 euro geloof ik.. nam gewoon aan dat dan het dan wel zou zijn

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
SmokeMe zei:
De vrouw achter de bar legde me uit dat het een vloeibare hasj extract of iets dergelijks was, het goedkoopste was rond de 25 euro geloof ik.. nam gewoon aan dat dan het dan wel zou zijn

Ok, I understand... :wink: Maar echte hasjolie zal het niet geweest zijn hoor!

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Zoals ik al schreef: hasjolie staat op lijst 1 van de opiumwet. Onze overheid ziet het dus als een harddrug en een coffeeshop zal het dus echt niet zomaar even open en bloot te koop aanbieden, want dan lopen ze het risico op een enorme boete en het sluiten van hun tent. Daarnaast is echte hasjolie ook echt peperduur, voor 25,- wordt het niet te koop aangeboden.

Wat het wel was, weet ik ook niet, maar hier in Amsterdam wordt genoeg "zogenaamd" spul aangeboden, de toeristen kun je namelijk veel wijs maken...

Purple haze

Bewuste gebruiker
Wat is dan het verschil tussen hasjolie en hasj behalve de concentratie en de aggregatietoestand (vaste stof, vloestof, gas, plasma). Is het effect anders ofzo?

Hellraiser_[NL]

Bewuste gebruiker
je kAN het makelijk zelf maken zet zomers 5 plantjes buiten en na de oogst kan je de overblijfselen verwerken in hasjolie

genoeg filmpjes te vinden op youtube :grin:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Purple haze zei:
Wat is dan het verschil tussen hasjolie en hasj behalve de concentratie en de aggregatietoestand (vaste stof, vloestof, gas, plasma). Is het effect anders ofzo?

Hasjolie is een sterk geconcentreerde stof die uit de cannabisplant gemaakt wordt. Het bestaat soms voor meer dan 50 % uit THC. Het is dus zo veel malen sterker dan gewone hasj of wiet, dat het als een harddrug gezien wordt! Hasjolie wordt gemaakt uit de plant of hars van de cannabisplant. Het is een dikke donkere vloeistof. Dit wordt meestal over het vloeitje gestreken waarna dit met gewone tabak gerookt wordt. Het wordt ook wel eens met tabak zelf vermengd.

Beanhead

Badass junkie
Marla Singer zei:
Purple haze zei:

Hasjolie is een sterk geconcentreerde stof die uit de cannabisplant gemaakt wordt. Het bestaat soms voor meer dan 50 % uit THC. Het is dus zo veel malen sterker dan gewone hasj of wiet, dat het als een harddrug gezien wordt! Hasjolie wordt gemaakt uit de plant of hars van de cannabisplant. Het is een dikke donkere vloeistof. Dit wordt meestal over het vloeitje gestreken waarna dit met gewone tabak gerookt wordt. Het wordt ook wel eens met tabak zelf vermengd.

En ice-o-lator mag dan wel? Stom beleid :tearsofjoy:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Beanhead zei:
Marla Singer zei:
Purple haze zei:

En ice-o-lator mag dan wel? Stom beleid :tearsofjoy:

Ja, raar he? Maar goed, dat ons beleid aan alle kanten zo hypocriet is als maar kan, dat wisten we natuurlijk al lang... :wink:

Bovenaan