SmokeMe zei:Ben het 1x tegengekomen in een kleine shop in Amsterdam, geen idee waarom ik het niet gekocht heb
SmokeMe zei:De vrouw achter de bar legde me uit dat het een vloeibare hasj extract of iets dergelijks was, het goedkoopste was rond de 25 euro geloof ik.. nam gewoon aan dat dan het dan wel zou zijn
Marla Singer zei:Maar echte hasjolie zal het niet geweest zijn hoor!
Purple haze zei:Wat is dan het verschil tussen hasjolie en hasj behalve de concentratie en de aggregatietoestand (vaste stof, vloestof, gas, plasma). Is het effect anders ofzo?
Marla Singer zei:Purple haze zei:Wat is dan het verschil tussen hasjolie en hasj behalve de concentratie en de aggregatietoestand (vaste stof, vloestof, gas, plasma). Is het effect anders ofzo?
Hasjolie is een sterk geconcentreerde stof die uit de cannabisplant gemaakt wordt. Het bestaat soms voor meer dan 50 % uit THC. Het is dus zo veel malen sterker dan gewone hasj of wiet, dat het als een harddrug gezien wordt! Hasjolie wordt gemaakt uit de plant of hars van de cannabisplant. Het is een dikke donkere vloeistof. Dit wordt meestal over het vloeitje gestreken waarna dit met gewone tabak gerookt wordt. Het wordt ook wel eens met tabak zelf vermengd.
Beanhead zei:Marla Singer zei:Purple haze zei:Wat is dan het verschil tussen hasjolie en hasj behalve de concentratie en de aggregatietoestand (vaste stof, vloestof, gas, plasma). Is het effect anders ofzo?
Hasjolie is een sterk geconcentreerde stof die uit de cannabisplant gemaakt wordt. Het bestaat soms voor meer dan 50 % uit THC. Het is dus zo veel malen sterker dan gewone hasj of wiet, dat het als een harddrug gezien wordt! Hasjolie wordt gemaakt uit de plant of hars van de cannabisplant. Het is een dikke donkere vloeistof. Dit wordt meestal over het vloeitje gestreken waarna dit met gewone tabak gerookt wordt. Het wordt ook wel eens met tabak zelf vermengd.
En ice-o-lator mag dan wel? Stom beleid![]()