• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Hawaiianen? Pff...

liquid state

Belezen gebruiker
Het zou mijn laatste keer zijn...
Het zou de beste trip ooit worden.
Ik moest en zou het vandaag doen(nu al weer gisteren.) Ik ben nu al een week aan het werk en besloot dat het tijd was om te stoppen met paddos. In elk geval voor een langere tijd (Een paar maanden) zodat ik mijn hele lichaam kan laten zuiveren.En vanwege mijn huidige functie is het nogal lastig als ik er mee ontdekt word.

Ik werk sinds kort in Rotterdam, ik moest eerst nog wat dingen in dordrecht doen (waar ik woon) en ben toen omdat ik toch niet gecontroleerd was met het zelfde kaartje weer terug gegaan om voor de eerste keer langs de lachende paus te gaan...

Ik wist het gewoon de laatste en beste trip voorlopig... Hawaïaanse paddos!
Toen ik daar aangekomen was vond ik de sfeer er maar tegen vallen. Het was er donker, heet, en er stonden wat mensen die iets teveel heroine hebben gebruikt... Zo leek het in elk geval.

Ik vroeg met wat aarzeling of hij hawaiaanse paddos had. Hij gaf mij een bakje het was een ander bakje dan ik gewend was. Dit bakje was van mcsmart terwijl ik normaal de bakjes van procare heb. Op het moment kon het me niets schelen want FUCK ik had gewoon hawaii in mijn klauwtjes. Ik vroeg aan de verkoper of het verstandig was om misschien nog een andere portie nemen mexicaantjes ofzo omdat ik lekker lang wilde trippen. Hij zei nee want je weet nooit wat er gebeurd. Ik zei dat ik wel ervaren was maar omdat ik inderdaad deze soort niet kende toch maar zijn raad opvolgde.

Opgetogen liep ik terug naar het station en reed terug, Ik dacht bij mezelf hm nog even brood halen en wat drinken (gewone boodschapjes.)

Ik kwam thuis rond een uur of 7 en mijn vriendin (al geinformeerd) kwam rond 9 uur thuis van haar werk. Zij zou met een vriendin die ze al een tijd niet meer gezien heeft uitgaan. Dus mooi ik huis voor mij alleen. We zijn wezen douchen en toen die vriendin van haar er rond half 11 nog steeds niet was. Heb ik ze maar gewoon vast gegeten. Doordat vanaf 12 uur smiddags niet meer had gegeten, dacht ik dat het wel snel moest beginnen.

Ze waren knapperiger dan ik van andere paddos gewend was. Maar met slasaus proefde ik ze helemaal niet. het waren er wel erg veel. Na tien minuten kauwen was alles binnen. toen ben ik gaan wachten. En al snel voelde ik mijn maag hard borrelen. Mijn vriendin ging uit en ik heb heb lekker op de wc gezeten. Hier begonnen de bloemetjes op de wc toch wel een beetje te bewegen. maar het leek er meer op dat ik mezelf dat maar wijsmaakte. Ik kwam weer terug in de woonkamer en ging weer op mijn luie stoel zitten.

Toen het opeens leek dat het licht in een flits zon twee keer feller werd. Ik werd helemaal hyper en blij omdat ik dacht eindelijk hawaii! Ik kom eraan!!

Na zon uur alleen maar fel licht hebben, vroeg ik me toch wel af waar is mijn body high en mijn mindfuck? Ze bleven maar weg. Ik heb muziek geluisterd met mn ogen dicht maar de CEV waren bijna onzichtbaar. Ik begon het me nu toch echt af te vragen. Op een gegeven moment even de tv aan gezet op MTV asian screen was the eye 2 (best enge film als je nuchter bent) Ik had deze al best vaak gezien en kom dus ook alle enge stukjes. maar toch schrok ik er soms van uit mijn stoel. toen deze film halverwege was. ben ik door mn huis gaan wandelen.

Ik begin me een beetje te irriteren aan het feit dat ik lichamelijk of in mn hoofd niets voeld. Het leek meer op een super lichte colombiaanse trip. Alsof ik daar een half bakje van op had. Ik besloot een MAO remmer te nemen want dit kon echt niet.

Dit heeft een beetje geholpen, er bewogen iets meer dingen maar nog steeds maar net zoals een colombiaanse trip gewoon minimaal.

Rond kwart voor 3 was ik uitgetript en kwam mijn vriendin weer terug.
Ik was stik chagerijnig vanwege deze geld verspilling. Hoe kon het nou dat deze enorm geprezen soort zo slecht was? Ik werd er gewoon een beetje emotioneel van. Ik had alles gedaan wat ik moest doen. Ik had niet gegeten... Mijn laatste trip was alweer 3 weken geleden en ik heb bij andere soorten er soms zelfs maar een week tussen gehouden en toen ging ik ook super hard.

Ik begreep er gewoon niet. Ik kon die avond ook maar barslecht slapen. ik rookte sigaret na sigaret. En had het snikheet.

Stiekem heb ik het idee dat deze grote macht genaamd psilocybine mij niet wilt laten gaan en wilt dat ik het nog een keertje doe.

Voorlopig kom ik niet meer bij de lachende paus ik vond het maar een naaistreek. Ik heb zelfs een klachtemail naar mcsmart gestuurd. Gewoon omdat ik zo ontzet ben en mijn verwachtingen en opgetogen heid vermorzeld zijn.

Ik snap dat ze er toch niets mee doen maar ik moest gewoon even klagen.

hawaiianen pff echt niet.

Ceko

Belezen gebruiker
Wat een raar verhaal, waren het wel echt hawaiianen? Normaal moet je daar inderdaad een stuk erger van de kaart van zijn dan van een andere soort. Zater er gewone champignons tussen ofzo? :P

azgaza

Badass junkie
Vreemd hoor, meestal is een doosje hawaiiaanse 10 gram en dus vrij weinig paddo's, ik heb er zelf altijd erg hard op getript, beter dan andere soorten. ERg jammer; als je laatste trip zo moest zijn.

liquid state

Belezen gebruiker
Nouja ik zie het zo... dan moet ik het gewoon nog een keertje doen. maar dan goed. Volgens een vriend van me (die heeft vorige week hawaiiaanse op) waren ze van een smartshop in goes erg goed. (Deze paddos van hem kwamen van sirius. Misschien dat ik daar wel heen ga. Wel ver reizen.

space scientist

Wijs gebruiker
nooit problemen gehad bij de lachende paus, wel zonde. De sfeer is idd niet echt relax, en die " teveel heroine hebben gebruikt " die staan er vaker, vage mensen :grin:

liquid state

Belezen gebruiker
Nee ik ga het aan het eind van deze maand nog eens doen. Dan heb ik mn salaris binnen en dan koop ik gewoon twee porties voor het geval dat. ik heb namelijk geen zin om naar goes te reizen. En anders bestel ik ze via procare. is wel duurder maar je krijgt gelijk 50 gram.

Ik wil misschien nog eens philosophers stones nog eens proberen. maar ik hou meer van visual dan mind fuck (die bij mij meestal toch niet zo groot is.)

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Hmm balen dat die hawaiiaanse niet werkte. M'n vriendin had laatste keer ook dat de trip pas na 2 uur echt begon, best kut voor haar want ik zat er al een heletijd in.

Paddo's blijven toch natuurproducten en soms zijn ze gewoon onvoorspelbaar. de laatste keer dat ik hawaiiaanse had had ik 1 portie + 5 gram Syrian rue en die trip kwam qua intensiteit en visuals lang niet zo dichtbij m'n laatste trip (1.5 portie mexicaanse)

Ik zou het gewoon nog een keer proberen! :wink:

erwin krol

Bewuste gebruiker
hoelang was de tijd tussen deze en je vorige paddotrip, of heb je nog recent andere tripmiddelen gebruikt? Tolerantie dus, kan dat?

liquid state

Belezen gebruiker
Zoals ik in mijn tripreport al zei, was mijn laatste trip 3 weken terug... maar ik heb met minder sterke soorten soms zelfs maar een week er tussen gehad en nog net zo hard getript. Dus ik begrijp er gewoon niets van.

kamilio666

Experimenterende gebruiker
zoiets had ik ook toen ik de eerste keer paddo's nam, ik nam hawaiiaanse omdat mexicaanse een te intense trip zouden geven voor de eerste keer hoorde ik van een vriend.
ik zag na 2 porties gedroogde hawaiiaanse alleen wat intensere kleuren en volede me lichtjes vrolijk, ook wat teleurgesteld dus...

WTF_I_AM_TRIPPING

Heel raar, ik heb al heel wat soorten paddos op en heb het zelfs 10 of meer zaterdagen achter elkaar gedaan.Toch elke keer als ik Hawaiiaanse nam zat ik er weer goed in.Ik denk dat je gewoon gare paddo's had, ik heb ze ook nog nooit op van dat merk.Maar de hevigste herkende ik altijd aan de enorme hoeveelheid blauwe schimmel, en als de ze een extreem sterke smaak hebben.Heb 2 keer hawaiiaanse van de lachende paus op, en die waren zeker wel goed.Maar van de smartshop even verderop, heb ik de hevigste hawaiiaanse ooit op, deze waren van een heel goede kwaliteit.Misschien moet je daar eens kijken. :wave:

boterkoek17

Bewuste gebruiker
vraag de volgende keer of je ze eerst mag bekijken. als alle hoedjes al ver zijn opengegaan is het gehalte psylo meestal al sterk afgenomen. regel is hoe boller (minder openstaand) de hoedjes zijn, des te meer kans dat het psylogehalte optimaal is.
dit is niet altijd het geval, maar vaak is het moment van plukken cruciaal voor de sterkte van de paddo.

succes :)

Spiderweb

haha, toen ik een heel portie hawaiianse nam ging het wel ff wat anders lol :wink:
Kging echt zooooo uber hard......k denk gewoon een slechte smartshop.....

Everio

Bewuste gebruiker
ik heb nu 6 keer paddo's gehad geloof ik

geen enkele keer mis gegaan

1. mexicaanse
2. mexicaanse
3. columbiaanse
4. hawaiaanse
5. hawaiaanse
6. hawaiaanse

de 2de trip was heftiger als de eerste en de derde :confused:

de 4de trip was SUPER!

5de trip was ik met 2 jongens die TE hard gingen, nadat ik en een maat "nuchter" waren was die andere jongen door gedraaid en stond overal te pissen (althans poging tot) (vensterbank, hal, woonkamer, auto etc etc)

6de trip was met die jongen van de 5de trip die ook "op tijd" nuchter was, voelde wel iets maar niet extreem veel...

4 en 5 waren de betere trips!

toch vind ik paddo's totaal niet heftig...

Bovenaan