Don Casanova
Belezen gebruiker
removed by user
Nezir zei:Met het periode uitbreiden bedoel ik eigenlijk verlengen, dat het langer dan normaal duurt voordat het herstelt.
Ik weet niet of het echt blessures zijn, het is meer pijn over het gehele lichaam waarbij op bepaalde plekken zoals mijn scheen wekenlang een grote bult bevind, gekneusde elleboog, fucked up enkel, bewerkte neus.. meer van dit soort aandoeningen die de training blokkeren.
En rusten helpt voor geen meter, ik verslap alleen maar, moet wel nog steeds in conditie blijven dus dagelijks doe ik aan opdrukken, fietsen etc..
Want als je één maal in die circuit traint.. en 2 dagen weer niet.. voel je je zo vies verslapt, niet leuk meer.. vooral niet met blessures.
Maarjah ik denk ook niet dat het door MDMA zal komen, ik gebruik het miniem, zo'n elfde per gram voor hooguit 3 uur genot ivm gezondheid, 1 keer in de week.
Nezir zei:Weetje wat het is, ik gebruik sowieso weinig, een paar dagen voor en paar dagen na die shit, gebruik ik voor de zekerheid 5htp'tjes. Dat vind ik geen drugs, ben niet aan verslaafd.. trouwens mensen die problemen hebben met o.a depressie krijgen ze op doktersvoorschrift, het is een puur natuurlijk middel die eigenlijk niet echt als een drug vergelijkbaar is. Het is méér geen risico nemen, beter de nadelige effect van MDMA voorkomen dan genezen dude![]()
Cappish!
Nezir zei:Is wel een goede vraag eigenlijk, maar ik denk van niet. Omdat XTC een mix is van allerlei stoffen plus MDMA (die voor teveel verbruik/ afname van serotonine zorgt) maar ik snap wat je bedoelt, maar, volgens mij zal het overmatige gebruik van 5HTP alleen ervoor zorgen dat er dagelijks meer serotonine toegevoegd wordt.
Effect van MDMA:gelijktijdig verbruik van veel serotonine (op grote mate in een keer).. dus als het ware een soort uitlaatklep 'release' waarbij veel serotonine vrijkomt.
Effect van veel 5HTP: Mwah,,.. Blijkbaar ervoor zorgen dat je gelukkig wordt.. maar niet evenals MDMA denk ik omdat het proces hiebij niet als een uitlaatklep gaat. (misschien is dit zelfs niet gezond, kan bijv. de balans van de aanmaak en afgifte serotonine verpesten)
Er zijn ook niet echt (veel) onderzoeken gedaan, kan ze niet vinden met google in ieder geval.
Nezir zei:Darkscope said:
mdma zorgt ervoor dat serotonine vrijgelaten wordt. 5-HTP zorgt ervoor dat je serotonine bijgevuld wordt, maar niet vrijgelaten.?
mdma zorgt ervoor dat veel serotonine in een keer vrijgelaten wordt. 5-HTP zorgt er niet voor dat veel serotonine in een keerbijgevuld wordt.