1. Hey Bezoeker! Wil jij kans maken op €100 shoptegoed in de webwinkel van Azarius? Lees in dit topic hoe je met een foto mee kunt met de actie! Deze actie loopt tot en met 30 april, doe vandaag nog mee!
    Ontzet Notitie

Heb ik een kwade dronk

Discussie in 'Alcohol' gestart door PegaMenis, 15 nov 2016.

1. PegaMenis

PegaMenis Newbie

Afgelopen weekend is het voor de tweede keer in 4/5 jaar dat ik drink, gebeurd dat ik agressief werd van (heel veel) alcohol. Normaal gesproken heb ik nooit problemen of wat dan ook gehad, ook niet met drugs of combi's daarmee. Ik ben een student, drink met enige regelmaat maar doordat dit voor de tweede keer is gebeurd vertrouw ik mijzelf nu niet meer.
    Zijn er hier mensen die hier ook ervaring mee hebben en zijn er nog tips behalve niet meer zuipen?

2. benniesmitters

benniesmitters Bewuste gebruiker

Wat bedoel je precies met agressief? Ben je snel (irrationeel) boos? Zoek je ruzies op? Ga je vechten?

3. ZERO-

ZERO- Badass junkie

Minder drinken.

4. PsyTekZ

PsyTekZ Wijs gebruiker

Hoeveel drink je dan? Zijn er onderliggende problemen in het dagelijks leven of opgekropte gevoelens?

Te veel alcohol kan veel emotie en agressie bovenhalen.

5. simonsnel

simonsnel Experimenterende gebruiker

Neem er gewoon een lekker lijntje coke bij. Dat haalt de scherpe randjes er een beetje af.

6. mikoz

mikoz Bewuste gebruiker

totdat er 1 heel scherp randje overblijft.

7. PsyTekZ

PsyTekZ Wijs gebruiker

TS zal hier niet verder op in gaan volgens mij :-P

8. Albedo

Albedo Belezen gebruiker

Twee keer in 4/5 jaar een kwade dronk hebben is niks om je zorgen over te maken. Ik heb heel wat zuiplappen meegemaakt en die hadden dat veel vaker. Lag voornamelijk aan hun karakter en dat ze hun problemen probeerden weg te zuipen. Dat jij je daarover hier nu al zorgen maakt, zegt mij dat je anders bent, want zij deden dat pas als ze na vele incidenten kort na elkaar de kroeg niet meer in mochten komen.

Ik zou niet gaan drinken als je een slechte bui hebt of wanneer je snel geïrriteerd raakt. Ligt eraan waar je naar toe gaat en welke prikkels je kan tegenkomen. Een filmavondje met daarna een paar drankjes is heel wat anders dan een kroegentocht of groot feest. Ik zou dan uit de buurt van macho's blijven en bepaalde snel op hun tenen getrapte types. Bouw marges in. Ga met vrienden die je in de gaten houden of ga ergens anders naar toe als je het voelt opkomen. Ga desnoods naar huis en gebruik die bokszak als je die hebt.

9. Je drinkt. Je wordt boos. Je vraagt aan ons of je een kwade dronk hebt.

Echt?

10. autysd

autysd Bewuste gebruiker

ik ben doodsbang van mensen met een kwade dronk
    -die worden namelijk onvoorspelbaar EN agressief

Deel Deze Pagina