1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Heb ik serotonine syndroom?

Discussie in 'Voeding, gezondheid, liefde, seks en relaties' gestart door Mikkaaa, 24 okt 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Mikkaaa

Mikkaaa Newbie

Hoi allemaal,
    Ik ben een 17jarig meisje en ben in de wereld van drugs gevallen waar ik ontzettend veel spijt van heb.

Ik doe regelmatig xtc met normaal wel tussenstops.
    Maar afgelopen donderdag dacht ik een stapje verder te kunnen gaan. Ik had 1 gram mdma poeder gehaald en pillen xtc. Op die avond heb ik 500 mg mdma en 1,5 pillen xtc.

Volgende dag enorm brak, slecht geslapen en vanalles gehallicuneerd. Zaterdag dacht ik t weer te kunnen doen, en ik was al verkouden/koortsachtig, en nu al helemaal. Ik voel me helemaal in mezelf. Ik voel me misselijk zonder over te geven, ril, heletijd moe, koorts, diaree, duizelig. En t houd nu al langer dan 24 uur aan. Heb ik serotonine syndroom? Ik ben 1,55 en weeg 43 kg.

2. Fenrir

Fenrir DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Als je ernstig ziek bent moet je naar de huisarts gaan. Wij kunnen geen diagnose stellen van een afstand (en zonder expertise op dit gebied).
    Vertel je huisarts ook eerlijk wat je hebt gedaan, anders kan hij je niet helpen. Succes, en beterschap!

Edit: ben je dezelfde Mika die afgelopen zaterdag ruim een gram speed heeft weggesnoven?

Mindless en De Dunne vinden dit leuk.
  3. Mindless

Mindless Badass junkie Zweefkees Emeritus Mod Top Tripreporter

Inderdaad meteen naar de huisarts.

Serotoninesyndroom heb je niet zomaar, dus je niet meteen inbeelden dat je dat hebt, maar je moet hier dus wel mee naar de dokter. En nu sowieso eerst stoppen met drugs en je beter gaan informeren naar de frequentie van gebruik (hoelang er minimaal tussen gebruik van mdma moet zitten bijvoorbeeld) en dosering (je neemt veel teveel voor iemand met zo weinig lichaamsgewicht).

Maar je bent nu dus even geschrokken. Gebruik dat om er van te leren.

4. Mikkaaa

Mikkaaa Newbie

Nee ahahahha geen speed

Fenrir vindt dit leuk.
  5. Mikkaaa

Mikkaaa Newbie

Ik heb koorts etc, en ik had gebeld maar ze zeiden dat ze zouden terugbellen maar er is niks van gekomen. Ben ik in gevaar of is t niet zoo erg

6. Mindless

Mindless Badass junkie Zweefkees Emeritus Mod Top Tripreporter

Dat kan ik niet zeggen, ik ben geen dokter. Ik zou nog maar een keer bellen.

7. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Dat is echt enorm! Ik heb mdma ook wel misbruikt maar weeg dan 2x zoveel als jou.
    Ik zal niet afwachten gelijk een afspraak op spoed desnoods een dokterspost in het ziekenhuis als je klachten blijven aanhouden.

Hoop dat je er van heb geleerd ik wist vroeger niet van de 3 maanden regel in de jaren 90 en nam het te vaak. Nu wist ik het wel en nam ik het dus ook weer te vaak.
    Maar dan gaat de lol er vanaf.
    Dus gebruik het amper nog door het te vaak misbruiken.

Sterkte ik hoop dat het niks ernstig is. En meestal overleef je mdma misbruik wel.
    Maar even checken is altijd goed.

Wees altijd 100% eerlijk tegen de dokter wat je heb gedaan met drugs gebruik. Anders kunnen ze je niet goed helpen!

8. Mikkaaa

Mikkaaa Newbie

Heel erg bedankt, ik ben er bovenop gekomen maar de dip was well heel erg, en had gemerkt dat er meer pillen dan 1,5 weg waren, maar ik heb goed uitgerust en gegeten en alles is weer goed met de tijd mee

Rebell vindt dit leuk.
  9. Roze Olifant

Roze Olifant DF Staff Medewerker Moderator Top Tripreporter

Das een beste hoeveelheid MDMA, zeker met jouw gewicht. Laten we hopen dat je van deze ervaring geleerd hebt. :wink:

10. Mikkaaa

Mikkaaa Newbie

Dat zeker, ik ben nu ook meer op mn hoede qua doseren en letten op anderen. Ik ga nu 6 maanden sws niks aan mdma doen of andere drugs. Maar wel nog een keer 2cb in de tussentijd omdat een vriendin en ik het hadden beloofd en hier gaan we wel veilig mee om :wink:

Rebell vindt dit leuk.
  11. Mesh

Mesh Belezen gebruiker

En vooral: doe het niet te vaak, niet om je gezondheid, niet om de tolerantie, maar om de magie van xtc in waarde te houden.

Azarius vaporizers and accessories
Laden...