1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Heeft de Colombiaanse verkoudheid te maken met de kwaliteit van de coke

Discussie in 'Cocaine' gestart door Fingerbang, 6 apr 2019.

Changes GGS Verslavingszorg
  1. Fingerbang

Fingerbang Newbie

Hello hello

Ik als geregeld coke gebruiker vraag mij af wat iedereen zijn ervaring is.

Ik ken aardig wat dealers en geen een sealtje heeft de zelfde inhoud.

Sommige coke die wat zachter van smaak/geur is kan ik de hele avond snuiven. Zodra ik stop, ongeveer een uur of 2 later komt de verkoudheid. Wat bij het risico van het vak hoort.

Nou heb ik er ook een die echt heel sterk ruikt, en proeft alsof je kerosine snuift.
    Het effect voelt bij deze beter en je hebt minder nodig. Probleem bij mij is, dat ik terwijl ik nog aan het snuiven ben mijn neus al dicht gaat zitten na een poosje.

Niet handig als je nog even door wil. En oraal nemen is het toch iets te duur voor.

Hebben jullie hier ook ervaring mee? Dat het door het versnijdingsmiddel komt? Of hoe puur het is en je neus er moeite mee heeft?

2. acht.zes

acht.zes Badass junkie

Zolang je niet getest hebt (percentages en welke versnijdingsmiddelen) kan je zo'n discussie niet van de grond krijgen.

Mr. Brosnan vindt dit leuk.
  3. Felice

Felice Newbie

Mee eens om een test te halen!
    Of het te laten testen dan heb je echt zekerheid.

Misschien een tip om je neus na te spoelen na gebruik met water.

4. De Dunne

De Dunne Badass junkie De Leukste Thuis!

Regelmatig Snuiven an sich irriteert je neus ernstig. Ongeacht welke kwaliteit drugs je snuift.

5. Fingerbang

Fingerbang Newbie

Is het toch wel apart dat bij de een het al krijg terwijl ik nog aan het snuiven ben en de ander niet.

6. De Dunne

De Dunne Badass junkie De Leukste Thuis!

Elk persoon is anders en elke neus is anders.

7. Fingerbang

Fingerbang Newbie

Heb het over mij zelf.

8. Fingerbang

Fingerbang Newbie

Daarom mijn vraag of iemand er al ervaring mee heeft. Maar zal het eens laten testen.

9. Jen

Jen Belezen gebruiker

Bij goede pure coke blijven er geen dikke brokken in je neus
    Het kan zo zijn dat je wel een verstopte neus krijgt als je door snuift..
    Maar dikke brokken opgehoopt snot duid vaak op wat anders..

Genieter en Undercover Buster vinden dit leuk.
  10. ATGC

ATGC Belezen gebruiker

Lees Wikipedia eens. Cocaïne is net zoals vele andere stimulanten (en neusdruppels) een vasoconstrictor. Je kan dus een reboundeffect verwachten. Maar vermoedelijk komt het door troep die dealers er doorheen hebben gegooid.

11. silkroad

silkroad Experimenterende gebruiker

levamisole versnijding

12. silkroad

levamisole geeft hoofdpijn,verstopte neus, verkoudheidgevoel en al deze rare symptomen.
    ja en als je sterke kerosine geur heeft dan is het normaal dat je neus verstopt geraakt, is van het proces of hoe hey terug geperst wordt in nederland ofzo.
    als je weet dat alle coke naar nederland komt en weer geperst wordt in blokken enz enz ?
    coke is troep tenzij je verse en geen slechte versnijdingen krijgt.
    alles boven de 60% en vrij van levamisole,speed,ephedrine,caffeine is ideaal. eens onder de 60% met levamisole en al die andere troep is geld weg gesmeten in mijn ervaring.
    en het gemiddelde percentage in nederland is 50-70% en op straat amper wat coke !
    meten is weten dus, testen is weten?

13. Ghbeetje

Ghbeetje Experimenterende gebruiker

Je hebt versnijding middelen die tijdelijk de cocaine ‘high’ versterken. Dit kan verklaren waarom je neus tijdens het snuiven verstopt. Bij mij verstopt het daarna wel (ja ook in Colombia en ik daar 1e hands spul kreeg).

Ook kan er tussen bv een Colombiaanse cocaine of Peruaanse cocaine een groot verschil zitten in de ‘high’ die ik er van krijg.

14. silkroad

das zever vriend, alle coke kot uit colombia en heeeel af en toe zal er eens een container uit peru komen.
    cocaine wordt hard versneden met levamisole en speedachtige substanties.
    al deze bizzare effecten hebben te maken met levamisole,caffeine,ephedra of die supermix die je niet kan uitkoken. geloof mij

15. Gert

Gert Newbie

Dit is wat ik op het internet vond:

Waarom kan door het snuiven van cocaïne het neusslijmvlies ontstoken raken?
    Cocaïne werkt vaatvernauwend. Coke lost zich op in het neusslijmvlies. De bloedvaten in het slijmvlies vernauwen zich. Hierdoor krijgen de cellen in het neusslijmvlies onvoldoende bloed. Het gevolg daarvan is dat de cellen onvoldoende zuurstof en onvoldoende voeding krijgen. Het slijmvlies kan hierdoor ontstoken raken.

Door de ontsteking gaat het neus slijmvlies extra slijm produceren. Gebruikers krijgen dan een loopneus. Dit wordt wel een ‘Colombiaanse verkoudheid’ genoemd. Ontstoken slijmvlies kan ook erg pijnlijk zijn.

De gesnoven coke kan ook in de voorhoofdsholte terecht komen en daar verstoppingen en hoofdpijn veroorzaken.

Ik persoonlijk gebruik 2 a 3x per week 1 gram sos per avond en ik heb ook vaak last van een loopneus etc. Of ik ga naar de huisarts en laat het checken of ik hou ermee op en kijk of het over gaat. Who knows? :grin:

Laatst bewerkt: 23 mei 2019 om 00:25
  16. Gert

Gert Newbie

En ja iedereen beweert de beste zooi te hebben maar ik weet wel dat mijn sos rond de 70 a 80% puur ligt. Het ligt dus niet aan de versnijdings middelen

17. silkroad

cocaine gemiddeld is rond de 50-60% in nederland als je goei vrienden hebt, op straat is het speed of adhd medicatie. ik ben geen fan meer van cocaine omwille ;
    1) iedereen doet het en nauwlijks 1persoon op 10 weet wat echte cocaine doet pet je.
    2) het is een heel gedoe altijd met dat versnijden / cleane en steeds naar labtest brengen en al dat gedoe.
    3) je verliest bergen geld met cocaine, je bent met niets anders meer bezig dan " weekend lijntjes " week lijntjes , dealer bellen... 1 grote miserabel cirkel waar je alleen uit kan komen door ; iedere dag te gaan werken, je geen luxepersoontje ben, het los laten van die cokefeesjes waar je een andere persoon wordt dan andere mensen verwachten. was zo een nuchtere persoon in het leven en na 1 test verziekte het mijn status, je verandert er door als mens.
    dus als je je eigen wilt blijven laat cocaine links liggen want het begint steeds met het leukste maar na maanden eindig je met miserie.

18. Gert

Gert Newbie

Ieder z'n eigen ding! Niet iedereen heeft hetzelfde wat jij uiteindelijk krijgt van coke:wink:
    Ik zie het gewoon als een dure hobby die ik kan betalen. Ik kan bij wijze van spreken nu naar Thailand gaan en daar een half jaar wonen en genieten zonder sos. Ik ben ( gelukkig ) niet verslavingsgevoelig :grin:

Laatst bewerkt: 23 mei 2019 om 21:39
Laden...