Heeft iemand dit ook wel eens gehad...

suzanne1

Newbie
Hoi,

Ik heb soms het gevoel dat als ik flink gesnoven heb op een avond zeg zelf wel 1 gram van echt goeie coke dat ik de volgende dag nog onder invloed lijk.. maar volgens verhalen zou eht na een uurtje ofzo al uitgewerkt zijn, heb ik dan geluk dat ik langer mag genieten hihi (behalve de hoofdpijn soms) dus ook zelfs als je al ff hebt kunnen slapen paar uurtjes dan..?

ben benieuwd of dit bekend lijkt?
of dat ik de enige hier ben ..
x suus :wave:

Gemini

Badass junkie
Geen ervaring mee. Ik voel wel dat mijn gezicht op sommige plekken nog verdoofd is, maar verder heb ik vooral last van de bekende coke-kater en die is lang niet zo prettig als het onder invloed zijn van coke.

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
het is logisch dat je de dag na harddrugs niet helemaal nuchter voelt,, ik heb als sos uitgewerkt is ook dat ik nog loop alsof ik straksta, maar niet zoals bij pep en mdma..

Judas

Wijs gebruiker
yeh, als ik een gram op heb voel ik een uiterst lekkere rush 1 a 2 dagen later: als ik vrijdagnacht en ochtend nonstop gesnoven heb en zaterdagnacht goed gepit heb, voel ik me zondag super en meestal maandag ook nog. pas dinsdag begint die krachtige (na?)werking weg te ebben. dinsdag avond wil er dan wel eens een akelige dip toeslaan. niet zo gek allemaal want coca blijft 72 uur aantoonbaar aanwezig in je bloed. :wave:

Tony Montana

Belezen gebruiker
Gemiddeld blijft sos tussen de 48 en 72 uur nog aanwezig in je lichaam. Dit kan verschillen per persoon.
Het kan dus best zo zijn dat je je de volgende dag nog steeds super voelt (alsof je nog onder invloed bent).

Meestal heb ik hetzelfde gevoel. Maar soms is de dag erna gewoon klote... vooral als ik dan kijk hoeveel er door is gegaan. :mrgreen:

Safaarii

Belezen gebruiker
Als ik een halve gram op heb ofzo dan heb ik dag erna en vele dagen later
echt nergens last van, maar als ik 1 gram weg heb gesnift dan voel ik het 2
dagen later wel. Maar dan niet zo super brak ofzo, maar gewoon alsof ik nog
verdoofd ben zegmaar.

Atropa

Bewuste gebruiker
Ja, soort rustig, tevreden en controlerend gevoel. Gewoon je dingetje aan het doen. Voelt niet per definitie negatief, meer wat trager dan normaal alleen.

Ik zal het morgen eens vertellen. Zit namelijk best wel in m'n element nu. :wink:

Bovenaan