1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Heeft XTC effect op het gebruik van truffels?

Discussie in 'Drugs' gestart door Versteeg, 15 okt 2013.

SGGZ, 110% hulp bij verslaving
  1. Versteeg

Versteeg Newbie

Hallo, ik heb een vraag over het gebruik van XTC en truffels.

Stel, ik heb een paar dagen vrij, en neem op maandag ochtend een portie truffels. Ik trip de rest van de dag, en ga 's avonds lekker slapen. En ik neem de volgende avond (dinsdagavond) een pilletje XTC. Hebben de truffels dan effect op de XTC? Qua minder sterk, of dat het helemaal niet werkt? Of is het beter het in de andere volgorde te doen (eerst XTC, volgende dag/twee dagen later truffels? Of maakt dat niet uit? :grin:

2. Pandan

Pandan Wijs gebruiker Emeritus Mod

Als het goed is zullen de 2 niet veel effect op elkaar hebben. Het kan wel zijn dat je misschien nog een beetje een extra trippend effect kan hebben omdat je de dag ervoor truffels hebt gebruikt, maar de pil zal wel nog werken.

En om na XTC truffels te gebruiken kan ik niet aanraden, misschien heb je last van je dipje en gaat de trip volledig de verkeerde kant op. Ik raad je aan om gewoon een paar dagen te wachten voordat je XTC gebruikt na het truffelen, om zeker te zijn van je zaak.

3. Versteeg

Versteeg Newbie

Maar van truffels krijg je dus geen dip? Want dan zou ik maandag overdag truffels doen, en dan woensdagavond xtc.

4. Pandan

Pandan Wijs gebruiker Emeritus Mod

Ik heb wel een dipje van truffels, maar dat is gewoon vermoeidheid en inzichten in mijn trip de dag erna. Voor de rest van de week ben ik dan gewoon rustig en relaxed. Als je het kan verschuiven naar de donderdag avond om XTC te gebruiken zou het beter zijn, maar op de woensdagavond is in principe ook goed.

5. Versteeg

Versteeg Newbie

Ok, dankjewel voor de informatie. :grin:

6. bremskkrrt

bremskkrrt Newbie

hey Newbie, ik ben binnekort het zelfde van plan en kan hier weinig wijsheid over vinden maar zou het ontzettend jammer vinden als de xtc trip wordt verpest door de truffels trip 2 dagen daarvoor. Zou je mij kunnen vertellen hoe dit heeft uitgepakt?

7. verwondering

verwondering Bewuste gebruiker Top Tripreporter

Het topic stamt uit 2013 en @Versteeg is sindsdien hier ook niet meer gezien. Dus ik denk niet dat hij je nog antwoord gaat geven. Maar zoals al gezegd, truffels zullen weinig of geen effect hebben op de XTC een paar dagen later.

8. Brawlythebear

Brawlythebear Experimenterende gebruiker

Klopt wat je zegt hoor. Helaas heb ik enkel een enkel geval meegemaakt wat 'allergisch' bleek te zijn voor de meta's van psylocybine & cine. De dag erna's misselijk en die avond toch MDMA toenoemen. Volgens hem nog steeds z'n mooiste avond ooit, maar toch als je gevoelig bent voor psychedelica je toch voorzichtig moet zijn met stimuli op stimuli of stimuli op disso/pschedelica. Ook is het maar welke gedachten je bij blijven van de truffeltrip 24h daarvoor.

Ik zelf heb erg genoten van dezelfde middelen kortstondig op elkaar! :grimacing::tongueout:

Laden...