• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Heel kort report, MDMA (engels)

Aloysius

Experimenterende gebruiker
There I am, up front and close to the DJ. The party is steadily progressing towards the bittersad, ferocious climax where everyone is too spaced out to properly interact on an intellectual level with the rest of the people. I dance, and suddenly the world dims and increases in intensity at the same time. Oh lord I think, me too? A voiceless voice is heard, emanating from inside me, and I detach from my surroundings. While the music thumps and pounds on relentlessly I see others around me dance in slow-motion, lasers sweeping at half-speed over their twisting, raging bodies. I close my eyes and let the drug -- or is this my subconscious delivering guidance? -- take over. The movement of my limbs orchestrates thoughts, information streaming into me. We have hurt each other, years back, perhaps centuries back, before we were born here. But there is always choice. I can choose to stagnate, to cradle the darkness that was there with me all the time. These emotions of fear are empty, they have no backing. In surrendering to the moment, to love, I wish the best for her and myself without any egotist complications, without fear. I choose not to hold back in our relationship anymore, in any relationship I have with every single person on this planet!

I open my eyes to look up at the DJ, the controller, God incarnate.

He / it knows and so do I. There is no good or bad, no right or wrong anymore. There is just fear and love. Letting go versus not-letting go. And then, I let go. The dance obliterated me.

RSW

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Een avond om nooit meer te vergeten. Bedankt voor het delen en voor de ervaring !! :)
Ooit schrijven we hier boeken over, toch ?
En hop zal nooit meer hetzelfde ruiken hehe..

RSW

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Eerst google doen, dan pas kwaadspreken.
En geloof me, dit is van hem.

Stoneboot

Bewuste gebruiker
Het is een vraag, hij bedoelt het niet persé slecht. Het kan van google geplukt zijn want het niveau van zijn engels is zeer hoog en dat komt maar weinig voor. Ik geloof trouwens wel dat het van hem kan zijn.

O.T: Mooi geschreven, erg goed Engels, ik doe nu 4 jaar tweetalig onderwijs en heb meerdere courses gevolgd en heb dit niveau nog lang niet. Maar in december mijn CAE! :)

Aloysius

Experimenterende gebruiker
hum, oh, dat had ik erbij kunnen vermelden, het is in het engels maar wel van mij. een vriend uit amerika vroeg hoe het was, ik vond in een mailtje van laatst eindelijk de woorden, maar die waren dus helaas in het engels.

bedankt voor jullie lovende woorden, zo goed vond ik mijn engels nooit...

Plimu

Bewuste gebruiker
heel mooi geschreven, en engels om trots op te zijn.

de emoties van mdma worden hier enorm goed beschreven :)

het leest voor mij heel lekker weg omdat ik ben opgegroeit met de engelse taal, en u zeker kan vertellen dat het een enorm goed report is!!

dank u

Bovenaan