Heel vaak naar de wc

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Sheaira

Belezen gebruiker
Hey hoi. :) Ik ben nieuw hier en kom meteen met een vraag. Het viel mij vrijdagavond/nacht/zaterdagochtend op dat ik echt onwijs vaak naar de wc moest om te plassen toen ik de hele tijd lijntjes pep aan het snuiven was. Mijn vriend vond het ook wel gek en ik ook. Ik heb het wel eerder gehad (heb zelfs in een ver verleden onbewust in mijn broek geplast wtf?) maar ik zat nu echt denk ik iedere 20 minuten op de wc. Is dit normaal? Ik heb dit met pillen wel een stuk minder in ieder geval, pep doe ik pas sinds een jaartje weer af en toe en meestal was het dan max 2 lijntjes ofzo. Ik ging dit keer weer eens "los" en ik zit dus meteen vaker op de wc dan dit hele jaar ongeveer bij elkaar haha. Zit dit tussen mijn oren of wat haha.

Ik hoor graag van lotgenoten (haha). Ik durf het ook niet zo goed op andere plekken te doen dan thuis (of bij mijn vriend) door dit alles.

Syl

Badass junkie
Vaak hoef je steeds ook maar kleine beetjes.
Dit kan wel voor zorgen dat je sneller een blaasontsteking krijgt.
Verder staat speed er wel ombekend dat vrouwen vaker moeten plassen.

Dirkjan

Bewuste gebruiker
Vaak hoef je steeds ook maar kleine beetjes.
Dit kan wel voor zorgen dat je sneller een blaasontsteking krijgt.
Verder staat speed er wel ombekend dat vrouwen vaker moeten plassen.

Waarom vrouwen? Wij mannen hebben toch een zelfde soort blaas als vrouwen?

geflipt

Wijs gebruiker
Hier een man die het ook gehad heeft. Inmiddels speedvrij, maar ik had er ook soms last van. Volkomen normaal denk ik...

Walter White

Bewuste gebruiker
Ik moet vaak plassen en dat gaat verdomd moeilijk maar ja ik heb dat meestal ervaren zo , dan doet extra deugd als je kunt gaan.

Spyro

Badass junkie
Hebben vrouwen dit misschien sneller dan mannen? Pep is in mijn vriend zijn vriendengroep geen onbekend ding zeg maar maar hij keek hier wel van op.
Ja. Maar ook mannen hebben dit hoor. Ene wat meer dan de ander. Hoor het in mijn kring wel vaak namelijk.

Jesse Pinkvrouw

Wijs gebruiker
Ongesteld ja? Wow. Die heb ik nog nooit eerder gehoord!
Ja heb ik eigenlijk vrijwel met alles, en als ik veel gebruikt (als in meerdere keren per maand) dan blijf ik ongesteld.
vorig jaar toen ik echt veel gebruikte door festivals en feestjes 5 hele maanden ongesteld geweest 😅 Pas toen ik stopte met zoveel gebruiken had ik door dat het door de drugs kwam. Gynaecoloog kon niks vinden

Spyro

Badass junkie
Ja heb ik eigenlijk vrijwel met alles, en als ik veel gebruikt (als in meerdere keren per maand) dan blijf ik ongesteld.
vorig jaar toen ik echt veel gebruikte door festivals en feestjes 5 hele maanden ongesteld geweest 😅 Pas toen ik stopte met zoveel gebruiken had ik door dat het door de drugs kwam. Gynaecoloog kon niks vinden
Ik heb juist het tegenovergestelde. Ben heel lang niet ongesteld geworden door de drugs. Wat gek. Gebruik je anticonceptie?

Blaatschaap

Experimenterende gebruiker
Dit heb ik (man) ook, begint vaak wanneer ik al een tijdje bezig ben (toen er nog feestjes waren, altijd op de afterparty) ik kan het wel ophouden maar op een gegeven moment ben ik dat zeurderige gevoel zat. Denk dat ik ook wel om de 20-30 min moet

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan