1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

Heerlijke eerste XTC ervaring

Discussie in 'Trip reports' gestart door Dubbis, 13 dec 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Dubbis

Dubbis Newbie

Mijn eerste trip report op dit forum. Excuses voor enige onregelmatigheden en natuurlijk veel leesplezier, iets wat ik ook op dit forum heb ervaren. Dit is een lang verhaal en hopelijk niet te langdradig maar ik vind het wel leuk om het zo goed mogelijk te beschrijven, vooral omdat ik zelf vele tripreports een beetje te kort vind.

Waar gaat het om? Mijn allereerste XTC-trip. Sinds deze ervaring heb ik 4 maanden later nog eens XTC gebruikt maar dit verhaal laat ik achterwege, vooral omdat dit een minder bijzondere ervaring was (echt wel prima maar niet zoals de eerste keer).

Wie? Man, 25 jaar, 1.87m, 90 kilo.
    Met wie? Beste vrienden afgekort J, R, D , T en K.
    Waar? We Are Electric
    Wat? XTC (pharaoh, getest op 180mg)

Ten eerste wil ik wat achtergrond geven over de mensen waarmee ik was, hoe ik zelf naar dit festival keek en hoe dit heeft geleid tot de allerbeste avond van mijn leven. Een aantal van mijn vrienden zijn redelijk ervaren trippers als het om harddrugs gaat. XTC, 2CB, pep en coke en nog wat andere dingen. Ik daarentegen had alleen (veel) ervaring met wiet en alcohol, verder helemaal niks! Dit is denk ik ook de reden waarom dit zo'n overweldigende ervaring was. Zoals ik eerder zei was ik samen met mijn vrienden J, R, D en T. Dit zijn de vrienden die ik deze avond het meeste heb gezien. We waren namelijk met een gigantische groep mensen naar dit festival. Ruim 40 man op de camping, waarvan ik ongeveer 10 man goed kende en de rest vrienden van vrienden- je kent het wel.

Ik ben zelf wel eens naar een dubstep feestje geweest en naar een drum & bass feestje maar eerlijk gezegd deed ik dit meer voor de gezelligheid dan de muziek. Voor een avondje prima, maar verder luisterde ik er niet naar. Mijn vrienden vroegen mij of ik zin had om naar dit festival te gaan. Ik heb nog nooit eerder een meerdaags festival op een camping meegemaakt dus zodoende vond ik het een prima idee om mee te gaan. Dit moet je toch een keer meegemaakt hebben, toch? Er werd mij ook gevraagd of ik misschien XTC zou willen proberen. Ik zei meteen dat ik dit niet wist en dat ik op het festival zelf wel besluit wat ik doe.

Daar was ik dan, begin juli op locatie Boxtel, Velder Woods @ We are Electric. De eerste dag (vrijdag) hebben de meeste van de mensen het rustig aan gedaan. Vooral omdat je daar eerst moet komen, je tent opzetten en de boel verkennen. Iedereen van mijn beste vrienden hielden het die avond bij alcohol en jointjes. Lekker relaxt naar de optredens en rond een uurtje of 2 in de nacht terug naar de camping om daar te smoken tot je ervan in slaap valt. Alleen D had die avond coke, truffels en ketamine gebruikt. D is nogal een losgeslagen type maar hij heeft zich prima vermaakt, hoewel hij best brak was de volgende ochtend. Het festival had een goede sfeer- mensen waar vriendelijk, het was niet te druk maar wel lekker druk en de muziek was goed (hoewel ik nog niet echt los kon gaan ofzo).

De volgende ochtend om 08:00 de tent uitbranden dus super veel hebben we niet geslapen. Gelukkig was alles daar prima geregeld en heb ik kunnen douchen en even later bij de supermarkt (5 minuten rijden) een ontbijtje gehaald.

Vervolgens hebben we tot een uurtje of 16:00 op de camping gehangen, rustig een biertje weggetikt en vooral de zon ontweken want mijn god was het warm deze dagen. Net wel even iets te warm voor een festival. Gelukkig hadden we veel schaduw gecreëerd door luifels aan de hekken van het terrein vast te maken. Ik heb die middag het al vaker met J en R erover gehad of ik vandaag XTC zou nemen. Ik twijfelde nog steeds want wat als het nou verkeerd aanslaat en mijn avond naar de klote gaat? R verzekerde mij dat hij nog nooit een bad trip heeft gehad omdat hij nooit dingen heeft gecombineerd. Uiteindelijk, naar aanleiding van de gesprekken met ook andere mensen, besloot ik om het toch te proberen. Daarom ook de keuze gemaakt om na 15:00 geen alcohol meer te drinken en niet meer te blowen. Als ik dit ga doen dan wil ik de volledige ervaring- alleen de XTC dus.

Als snel ging de ronde dat ik voor de eerste keer XTC zou proberen en alle mensen verzekerde mij dat ik de beste avond ooit zou meemaken. Want de eerste trip is eigenlijk de beste. De mensen van onze groep zeiden dat ze goed op mij zouden letten en dit gaf mij een veilig gevoel. Het bleek ook dat vrijwel iedereen (rond de 40 man) allemaal XTC zouden nemen vandaag. Alleen één van mijn beste vrienden, T, deed het niet. Hij had namelijk zijn vriendin mee en die had nog nooit zoiets meegemaakt en hij voelde zich denk ik verantwoordelijk. Ik vond dit wel fijn want dan had ik tenminste nog iemand die nuchter zou blijven.

Daar kwam dan het moment dat de snoepjes werden uitgedeeld. Een iemand van de groep had alles mee. Eigenlijk was hij dit weekend een soort apotheker want zo’n grote zak met verschillende drugs had ik nog nooit gezien. Heel toepasselijk in een velvet EHBO zak.

De XTC werd naar iedereen toegegooid alsof het mentos waren. Hij had een grote inkoop gedaan en had dus ook allemaal dezelfde. Van tevoren netjes getest.

J adviseerde mij om met een kwart te beginnen maar R zei juist dat het goed is om voor de volledige ervaring te gaan; een halve dus. Aangezien ik toen zo’n 90 kilo besloot ik ook om een halve te nemen. Ik had met R afgesproken dat hij ons voorraadje bij zich zou houden en dat hij mij zou doseren wanneer hem het een goed moment leek (natuurlijk niet geforceerd)

Natuurlijk tijdens het innemen gespannen en na het doorslikken de gedachte ‘’Tjah nu is het binnen, niks meer aan te doen’’. We (J, R en ik) liepen vervolgens over het campingterrein richting het festival. Dit was best een stukje lopen- ongeveer 25 minuten. Door het gezellige kletsen met mijn vrienden ben ik eigenlijk niet meer bezig geweest met de XTC. Vervolgens door de beveiliging (dit keer zonder verstopte jointjes in de onderbroek) en we waren binnen. En toen begon het.

HET moment dat ik en J tegelijkertijd door de beveiliging kwamen draaide we naar elkaar en zeiden we allebei ‘’Ik voel wat’’. Dit was natuurlijk meteen best grappig. Ik dacht wel meteen ‘’Ow god ik voel wat’’ omdat ik echt niet wist wat er zou gebeuren. We liepen rustig naar de Drum & bass tent en ondertussen voelde ik het langzaam binnenstromen. Het voelde even alsof ik scheel aan het kijken was en alsof mijn lichaam opeens superzwaar werd. Eigenlijk voelde dit niet fijn maar ik dacht meteen bij mijzelf: ‘’Of dit nou een goede ervaring wordt of een slechte, het is een ervaring rijker’’. Ik heb dit een paar keer herhaald en door deze overtuiging was ik helemaal ontspannen toen we bij de drum & bass tent aankwamen. J vroeg hoe het ging en ik vertelde meteen hoe ik mijzelf had overtuigd.

Ik voelde mij al wat losser worden maar de lichten van de stage waren wel een beetje overweldigend. Ik als stomme lul niet mijn zonnebril meegenomen maar meteen bood J zijn eigen zonnebril aan. Owja ter info: de stages waren dus in hele grote tenten. Hier waren we lekker uit de zon maar het was nog steeds warm. Door de zonnebril kon ik even lekker in mijn eigen wereld zitten en wennen aan het gevoel. Sommige zeiden dat de come-up wel eens even kan duren maar door mijn eigen overtuiging en ontspannenheid had ik hier geen last van.

Ik ben van mijzelf een rustig persoon, iemand die wel eens vaker eigenlijk uitbundig wil zijn maar dit toch niet comfortabel doet. J en R zeiden dat zij altijd een hele ontspannen high hebben van XTC, lekker in je eigen wereldje trippen. Ik had verwacht dat dit ook bij mij zo zou zijn. Nou, niet dus. Ik kreeg elke minuut steeds meer, meer en meer energie en voordat ik het wist praatte ik de oren van mijn vrienden hun hoofd af en stond ik als een gek te dansen en te springen. Ik dacht steeds bij mijzelf ‘’ik weet dat deze energie en dit gevoel niet natuurlijk is maar dit voelt echt zo geweldig’’. J en R voelde alsof ze mijn engelen waren die goed voor mij zorgde. Ze zijn ervaren trippers dus zorgde ervoor dat ik genoeg dronk maar niet teveel. Ze hadden al snel door dat ik mij echt super goed voelde dus daar maakte ik zij zich niet druk om.

Eigenlijk waren we bij de Drum & bass tent aan het wachten tot de show van de avond: the prodigy @ the mainstage van het festival. Dit begon om 22:00. Langzamerhand kwamen er steeds meer vrienden en kampgenoten bij de drum & bass tent en hadden ook meteen door dat ik het geweldig had. Dit resulteerde in dikke knuffels met mensen die ik nog maar 1 dag kende, K (een vriend die ik anderhalf jaar niet had gezien) zei dat hij een bodyhigh van mij kreeg door de energie die ik uitstraalde en natuurlijk ikzelf die met iedereen stond te praten en vooral vertelde hoe ik mijn high ervoer. Ik kreeg massages die goddelijk aanvoelde, gesprekken met mensen alsof het mijn zielverbanden zijn en het voelde alsof mensen mijn geluk wilde voelen en ik meer dan genoeg over had om het ook te delen.Ik voelde mij als een grote kleuter in het leukste speelparadijs. Alle mensen waren leuk. Ik heb de hele avond ook met random mensen gepraat. Het grappige vond ik dat ik alleen maar op mensen afstapte aan de hand van twee dingen: Blije ogen en een glimlach. Als man zijnde kijk je onbewust altijd wel naar vrouwen maar dit deed ik helemaal niet meer. Het maakte mij niet uit of je man, vrouw, dik of dun was- ontmoeten onze ogen en een glimlach? Dan sta ik met je te praten. Je ziet natuurlijk ook aan andere mensen als ze XTC op hebben en het gesprek begint dan vanzelf. De beste ijsbreker van de avond voor mij was natuurlijk dat het mijn eerste keer was, met dikke knuffels en een soort vriendelijke jaloezie als gevolg.

Als ik er nu aan terugdenk word ik soort emotioneel. Ik voelde mij zo geaccepteerd door iedereen maar vooral door mijzelf. Ik was precies de persoon die ik wilde zijn en maakt mij 0% zorgen over wat andere mensen daarvan zouden vinden. Het leuke vind ik ook dat, hoewel ik mijn vrienden al bijna mijn hele leven ken, je toch een andere dynamiek opbouwt. Rond 20:00, precies op het moment dat het gevoel begon af te nemen, kwam R aan met het eerste kwartje om bij te nemen. Helemaal prima. Dit klapte precies weer naar een half uur binnen en het gevoel wat ik de voorgaande drie uur had kwam weer helemaal terug, alleen dan nog iets sterker. Ik vond het leuk om te analyseren wat ik nou precies voelde omdat het zo’n nieuwe ervaring was. En op een gegeven moment viel het kwartje: ik kan dit gevoel zelf aansturen. Ik voelde mij nu heer en meester van mijn eigen high en vraag mij dus ook af of dit normaal is. Op dat moment begrepen mensen mij denk ik niet echt maar ik kon wisselen tussen de twee verschillende high’s. Ik kon binnen enkele seconden wisselen tussen mijn eigen euforische wereldje en de explosieve energie die ik de voorgaande uren al voelde. Ik kon in mezelf keren door mijn ogen te sluiten, diep in te ademen en te luisteren naar de heerlijke tranceachtige drum & bass. Het voelde dan alsof het festival alleen maar voor mij gemaakt was en dat er niemand anders aanwezig was. Het voelde alsof ik rustig meevoerde op het ritme van de muziek- alsof ik rustig dreef in een rustig stromend en warm beekje. Ik kon dan zelf kiezen wanneer ik mij weer opende wanneer ik meteen weer de ongelofelijke energie voelde en keihard los ging op de muziek. Deze bewuste controle kon ik eigenlijk niet geloven; dit is mijn eerste high en ik heb het idee dat ik het nu al helemaal begrijp. Ik was blij met de seconde die ik net had ervaren, blij met de seconde waar ik in leefde en heel enthousiast voor de seconde die daarna zou komen.

Mijn vrienden keken hun ogen uit hoe heerlijk ik ging die avond. T die nuchter bleef kreeg ook energie van mij en ik heb aan zijn vriendin precies verteld ik hoe ik dit nu ervoer. Ze zei dat het leek alsof ik soort gloeide van geluk en vroeg of dit een hemelse ervaring is. Ja dat is het, zei ik. Het begon ook heerlijk af te koelen in de avond- echt perfect festivalweer in de avond.

Rond 21:30 vertrekken naar the prodigy waar ik natuurlijk heel veel zin in had. Eerst even stoppen om nog een kwartje bij te nemen- precies weer op het goede moment. Tijdens het lopen naar de andere stage waren de paden in het bos verlicht met allemaal ledlampjes, Dit vond ik bijzonder mooi. We kwamen iemand tegen met van die ledlampjes aan zijn vingers. Een net nieuw gemaakte vriendin trok mij mee en zette mij voor die vent. Al snel begon hij op het ritme van de muziek van een andere stage mij een performance te geven. Ik wist alleen niet wat er precies gebeurde dus ik keek die kerel alleen maar recht aan in z’n ogen. Ik vroeg ook meteen: ‘’wat moet ik doen?’’. Ik voelde mij ontzettend dom maar kon er om lachen en hij ook. Na een minuut of twee hem een dikke knuffel gegeven en doorgaan naar The Prodigy. De nieuw gemaakte vriendin zei dat dit het mooiste was wat ze ooit had gezien- hoe ik naar die lampjes stond te kijken.

Het kwartje klapte binnen en The Prodigy was voorbij wat voelde als vijf minuten. Ze hebben twee uur opgetreden.Ondertussen nog een kwartje bijgenomen. Nu op één en een kwart pil en daar heb ik het bij gelaten. Ik wisselde lekker af in mijn high, iets wat mij nog steeds lukte en mijn vrienden zorgde goed voor mij. Ik weet nog wel dat ik zin had om rondjes te lopen en dit heb ik dan ook gedaan. Kletsen met mensen en ouwehoeren. Dikke knuffels en het delen van geluk, heerlijk.

Rond 12 uur trok R mij mee naar de toiletten ‘’je moet echt even proberen te pissen’’. Ik stond daar ruim 3 minuten naar m’n nu veel te kleine lul te staren tot ik opmerkte dat er een onbekende jongen naast mij precies hetzelfde deed. We keken elkaar aan en lachte ons kapot. Na nog een minuutje kletsen konden we allebei pissen. Gelukkig maar. Blijkbaar heb ik een kwartier lang bij de wastafel staan praten met mensen tot het moment dat m’n vrienden mij mee moesten sleuren.

‘’Sorry ik moet gaan!’’

De grootste optredens waren nu geweest en we stonden bij een stage met een soort techno. Ik ging nog lekker los terwijl mijn vrienden wel in de comedown zaten. En toen kwamen we opeens D tegen met een onbekende chick aan zijn arm (zoals altijd). Twee en een halve pil had hij erin zitten en hij ging nog lekker. Samen goed gedanst en gekletst met zijn single-serving girlfriend.

Rond 02:00 toch maar naar de camping. Daar een lekker jointje gerookt en na gekletst met alle kampgenoten. Ik heb nog lekker met mijn ogen dicht gelegen en toen begon ik redelijk te hallucineren. Ik was de aanschouwer van de taferelen die zich ontrafelde in mijn eigen hoofd. Ik zag beelden voorbijkomen die ik zelf niet bewust aan het bedenken was- ik vond dit erg lachwekkend. Daarna naar bed gegaan en heerlijk in slaap gevallen, tot ik weer mijn tent uitbrandde.

De dag daarna nog een lekkere relaxte ‘’afterglow’’ gehad en in de avond weer naar huis.

Ik heb weinig last gehad van mijn kaken, dit heb ik bij allebei de ervaringen niet gehad. Ik trek wel altijd mijn pinken richting mijn pols, waardoor ik een soort t-rex handjes krijg. Niet echt storend.

Nu nog steeds een geweldige ervaring en een eye-opener. Ik sta nu wel iets anders in het leven en kan mij makkelijker tonen aan mensen. Drum & bass luister ik nu erg graag en deze muziek heb ik altijd op als ik ga fitnessen, iets waar ik na we are electric goed mee ben begonnen (al 7 kilo eraf).

Ik ga weer uit naar mijn komende en derde ervaring. 28 december @ Amsterdam Liquicity winterfestival.

Voor wie dit hele stuk heeft weten te lezen (jezus wat een tekst) bedankt voor het lezen en misschien tot mijn volgende trip report.

Laatst bewerkt: 13 dec 2018
    NiandraLades, Fenne, SanneBanne en 7 anderen vinden dit leuk.
  2. GoldenGrow

GoldenGrow Experimenterende gebruiker

netjes man zo hoort een eerste ervaring te zijn.

dit is super herkenbaar voor mij omdat ik van mezelf introvert ben en rustig.

Sannetje en Dubbis vinden dit leuk.
  3. Spacey Ostrich

Spacey Ostrich Experimenterende gebruiker

Ik werd vrolijk van het lezen van je report, leuk geschreven!

Net als GoldenGrow herken ik mijzelf hier heel erg in. Ik heb nu ook twee ervaringen met XTC, een keer op een festival waar ik voornamelijk goede gesprekken heb gehad met mijn vrienden (die ik ook al erg lang ken) en een keer bij een clubfeestje waar ik voornamelijk heb gedanst. Bij beide ervaringen is de band met mijn vrienden echt nog beter geworden, ik voelde me eindelijk vrij om mijn liefde voor hen echt te uiten. Ik ben blij dat jij dit ook hebt mogen ervaren :)

Veel plezier bij Amsterdam Liquicity winterfestival!

Dubbis vindt dit leuk.
  4. Dubbis

Dubbis Newbie

Precies, ik dus ook. Maar
    E
    Top dat jij dit ook zo ervaren hebt! Thanks voor het lezen:wink:

Spacey Ostrich vindt dit leuk.
  5. Psilocyloner

Psilocyloner Experimenterende gebruiker

Prachtig om te lezen! Hartelijk dank voor het delen! Ik kijk al geruime tijd uit naar mijn eigen eerste keer. Mogelijk dat het er komend jaar eindelijk van gaat komen. Dat zal dan hoogstwaarschijnlijk op Psy-Fi zijn. Dat lijkt me ook eigenlijk wel een ideale setting, zelfs wanneer ik, zoals het er nu naar uitziet, alleen zal gaan.

Same here. Daarom des te mooier om te lezen hoe je echt heel sociaal werd, je echt verbonden voelde met anderen, inclusief vreemden, en eigenlijk min of meer tegen je gebruikelijke positie in als ik het goed begrijp. Dat moet echt geweldig zijn geweest.

Voelde het puur en oprecht? Als een soort hogere bewustzijnstoestand? Een verrijking? De reden waarom ik dit vraag is omdat ik op spaarzame momenten gek genoeg op simpelweg alcohol zo'n gevoel heb gehad van volledige acceptatie van mezelf en het wegvallen van zorgen om wat anderen van me denken. Toch was het, vooral achteraf misschien, nogal plat ofzo. Alsof het toch meer ''schijt aan'' was dan daadwerkelijke zelfacceptatie en het overstijgen van zorgen. Ik ging weliswaar op in het moment en in de gezamenlijke euforie van de menigte waarin ik stond, maar een echt gevoel van verbondenheid of één zijn ontbrak. Ik was vooral in m'n eigen wereldje, met mijn kritisch zelfbewustzijn bedwelmd door de drank. Daarmee was het dus niet zozeer een geestverruimende toestand, hoewel het voor mij wel degelijk markante momenten zijn geweest die ik nog lang zal koesteren.

Zou je dit, als je het niet te persoonlijk vindt tenminste, wat verder toe kunnen lichten? In wat voor zin sta je anders in het leven? Hoe heeft het je veranderd? Ben je tot een bepaald inzicht gekomen?

Laatst bewerkt: 14 dec 2018
    Dubbis vindt dit leuk.
  6. stomme eend

stomme eend Bewuste gebruiker

Jaloersmakend

Dubbis vindt dit leuk.
  7. Dubbis

Dubbis Newbie

Hoi! leuk dat je zo diep erop ingaat. Vanuit mijn eigen ervaring vond ik het heel fijn om mensen bij mij te hebben die mij goed kende, en dus ook goed voor mij konden zorgen. Stel dat je inderdaad in je eentje zou gaan dan zal misschien de come-up wat lastiger zijn, omdat je de nieuwe ervaringen minder makkelijk kan delen. tijdens de come-up is een vangnet bij goede vrienden een fijn idee. Wanneer het vervolgens inklapt dan zal je natuurlijk heel gemakkelijk op onbekende mensen afstappen.

Dat ik mij zo geaccepteerd voel en vooral door mijzelf was wel echt een verrijking en ook oprecht. Ik heb het idee dat je de persoon wordt die je eigenlijk altijd al wilt zijn, maar wat normaal gesproken niet lukt door sociale barrières of de kritische blik naar jezelf. De tweede ervaring heb ik ook weer veel met mensen staan kletsen. Wanneer je aan elkaar herkent dat je wat op hebt dan spreek je elkaar automatisch aan, tenminste dat is bij mij zo het geval. Ik heb dit alleen gedaan bij drum & bass feestjes dus ik weet niet of het bij een andere crowd anders is.

Ik heb ook wel eens gehad dat je door de alcohol schijt hebt aan alles en gewoon doet waar je zin in hebt, maar dit doe je eigenlijk alleen voor jezelf. Tijdens de XTC high had ik juist erg het idee dat je niet meer met jezelf bezig bent maar juist het gevoel van euforie en liefde wilt doorgeven aan andere mensen. Je hebt oprechte interesse in anderen en krijgt daardoor hele leuke en open gesprekken. Iedereen is goudeerlijk maar heel respectvol.

Natuurlijk zit aan elkaar voordeel een nadeel- alcohol is minder leuk en je ziet eigenlijk meteen in dat het rommel is. ''normaal'' uitgaan is niet zo erg leuk meer omdat je het gaat vergelijken met de XTC ervaring (hoewel ik nu ook wel weet dat dit nou eenmaal twee verschillende dingen zijn). Daarentegen kijk ik wel gigantisch uit naar het volgende feestje. Als ik in de avond in bed lig en daar aan denk dan kan ik niet slapen van enthousiasme. Gelukkig heb ik dan totaal niet de neiging om het eerder te nemen- het uitkijken naar is een leuk dagdroommoment tijdens bijvoorbeeld het dagelijkse fietsen ofzo. Ik ben denk ik wel eerlijker geworden tegen mensen- ben je het niet met mij eens? Dan mag dat maar dat betekent niet dat ik hier iets mee moet doen. Ik heb wat meer schijt aan wat mensen van mij vinden, onbekenden zie je toch maar één keer voorbij komen en zullen je net zo snel weer vergeten.

Anyway, ik ratel weer lekker door. Ik geef je wel het advies om je eerste keer met vrienden te doen maar het ligt aan jou hoeveel waarde je hier aan schenkt. Voor mij maakte dit de ervaring juist zo bijzonder- met onbekenden praten is ook leuk maar daar deel je toch niet de echte liefde mee als met je beste vrienden. Groetjes!

Fenne vindt dit leuk.
  8. Dubbis

Dubbis Newbie

Haha, het spijt me!

9. Psilocyloner

Psilocyloner Experimenterende gebruiker

Ik ga overal diep op in. Leuk dat je dat leuk vindt. Dat is wel'ns anders... :P

Bij de Psy-Fi crowd net zo, afgaande van verhalen van anderen en de indruk die ik er zelf van heb. Kan me voorstellen dat het op een hardcorefeest ofzo wat minder zal zijn. Daar kom je toch vooral om hard te gaan lijkt me.

Dat vind ik wel een mooi verschil wat je hier beschrijft. Dus niet voor jezelf, maar juist erg gericht op die ander. Bijzonder. Zal echt iets nieuws zijn voor mij. Niet in de zin dat ik altijd met mezelf bezig ben, maar ik mis de verbondenheid met anderen vaak wel, ook al richt ik me bewust tot de ander.

Snap ik, maar ik heb geen vrienden die hier open voor staan. Zal dus toch echt alleen moeten.

10. Fenne

Fenne Experimenterende gebruiker

Leuke report om te lezen! Ik vind dat je heel prettige schrijfstijl heb. Je neemt ons echt mee in je beleving, eigen gedachtes en gevoelens wat ik erg tof vind om te lezen.

Laden...
Vergelijkbare Topics - Heerlijke XTC ervaring
  1. joriisvw
    Reacties:
    3
    Weergaven:
    1.622
  2. Guess1
    Reacties:
    1
    Weergaven:
    1.321