Ik had laatst samen met 2 vrienden drie voorgedraaide joint gekocht. We gingen ze toen gewoon rustig op een bankje oproken. Ik moest meteen heel hard hoesten en ging na een paar trekjes bijna bad. (was trouwens niet me eerste joint ofzo). Toen ik op de helft was merkte ik dat ik in een soort droom zat. Ik kon ook niet langer dan 5 seconde nadenken, mijn gedachtes dwaalde steeds af. Nadat ik de hele joint had opgerookt werden mijn benen in de grond gedrukt en wangen naar achter geblazen, net of je fhon je bek hebt. Mijn trui voelde raar aan, lauw of eigenlijk juist tempetatuurloos . ( moeilijk te beschrijven). Ik keek naar boven en alles draaide. Én ik dacht , laten we hier weg gaan , en toen ik wegfietste ging ik vol hallucineren. Ik zag mensen die er niet waren en ik keek door mijn eigen voorhoofd heen, Wtf. Wat er daarna gebeurde kan ik niet meer herinneren. Ik weet nog dat ik opeens bij een kerk was, en dat mijn vriend daar aan het nekken was. Zijn hoofd werd opeens groen, en het hoofd van mijn andere vriend veranderde in een rat. Wat ik toen overigens hilarisch vond, xD. Maar ik moest bijna thuis zijn dus we gingen richting huis. Éérst .die met het groene hoofd thuisgebracht , want die was totaal de weg kwijt. Hét was 200 meter fietsen , maar toch had ik geen idee waar ik was, alle straten liepen bol en waren ook exact hetzelfde. Toen rustig op een bankje gezeten tot het minder werd, en daarna naar huis gefietst.
Toen ik volgende dag wakker werd wist ik er bijna niks meer van, zeker nadat we wegrijden bij ons bankje is het ontzettend vaag, ik hoorde later pas waar ik allemaal was geweest. Mijn vrienden hadden dit ook. Ik had trouwens supersilvrrhaze en niks gedronken.
Iemand die dit herkend, want ik heb echt van: wat teh fuck is mij overkomen.
Dank voor het lezen.
Toen ik volgende dag wakker werd wist ik er bijna niks meer van, zeker nadat we wegrijden bij ons bankje is het ontzettend vaag, ik hoorde later pas waar ik allemaal was geweest. Mijn vrienden hadden dit ook. Ik had trouwens supersilvrrhaze en niks gedronken.
Iemand die dit herkend, want ik heb echt van: wat teh fuck is mij overkomen.
Dank voor het lezen.