1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

Heftige paddo trip

Discussie in 'Trip reports' gestart door Befbrein, 14 mrt 2019.

Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. Befbrein

Befbrein Newbie

Zaterdag 9 maart was het weer zover. Samen met 2 maten gingen we paddo's doen. Voor dit verhaal noem ik ze B en R.

Daar lagen ze dan. Na 2 weken wachten konden we eindelijk weer op avontuur. B had 3 paddo chocolade repen gekocht bij de smartshop. De eigenaar vertelde B dat 1 reep bijna gelijk stond aan 2 porties. Het waren dus echt wel zware units.

Samen met B ging ik nog even snel langs de winkels om lekkere snacks te halen voor tijdens de trip. (chocola, chips, snoep, worstjes, garnaaltjes, nootjes, ijsjes etc.) Daarna zijn we direct naar het huis van B en R gegaan. Eenmaal aangekomen hadden we de snacks op tafel gelegd en besloten we om de repen op te eten. Ik had van te voren besloten om 3 blokjes te eten i.p.v. 5 blokjes omdat ik toch best wel nerveus was en omdat ik de laatste keer had getript op Atlantis truffels (lichte truffels) en dit al vrij intens vond.

15:00 -
    Maarja. De chocolatjes smaakte prima dus ik besloot om gewoon in 1 x 5 blokjes te eten. Spannend.... Ik besloot om een joint te draaien met m'n favorite wiet (Mexican Haze) goeie shit... Daarna ging ik een paar potjes Clash Royale doen met R.

Ja man ik zie al wat.... Ik voel hem al.... Shit man hij slaat snel in.... hahahaha kijk de muur.... BAM!!!!!!!!!!!

.......................................................................................................................................

Stilte... Ik merk dat het ineens heel moeilijk is om te beseffen wat we hebben genomen. Paddo's... Wat is het verschil tussen paddo's en truffels??? Wat voor effect geeft het... Wat zijn paddo's??

Ik verlies de controle over m'n gedachte. Ik kan niet meer helder denken en ik vergeet wat ik 5 seconde geleden heb gedaan. Boven op al dit kruipt er ook nog eens een heel naar en ongemakkelijk gevoel naar boven.

Ik trek me terug. Ik ga naar de wc en sluit me daar even op voor 2 minuten ofzo. Angst.. dit is het enige wat ik voel. Pure angst. Ik heb het dit keer echt verneukt. Ik word gek.. Dit gaat nooit meer weg. Ook dacht ik de hele tijd aan Terence McKenna haha...

"Ik moet echt aan B en R vertellen dat ik bad ga." Dit is wat ik me bedenk op de wc. Snel verlaat ik de wc en loop terug naar de woonkamer waar B en R lekker lopen te chillen.

"Jo gasten.. Ik vind dit echt niet leuk... Ik was vergeten dat het zo was... Fackkkk!!!!"

B en R kijken elkaar geschrokken aan. Ik voelde dat ik hun trip heel negatief beïnvloedde met de angst die ik uitstraalde. "Geef me even snel een peukie please!" roep ik.

(De visuals zijn momenteel al sterk aanwezig. Ik zie overal pauwenveren en de schilderijen bewegen van links naar rechts, maar wel op een hele mooie subtiele manier.)

Ik loop naar buiten met m'n peukie. In de bosjes zie ik allemaal dieren en oogjes. Niet dat dit mij stoorde want het zag er heel mooi uit. Het gene wat mij stoorde was het hele mentale aspect.

Ik geloof dat dit komt doordat ik mij niet over durfte te geven. De overgangsfase van de normale wereld naar het onbeschrijvelijke koningrijk van de paddo.

Ik loop weer naar binnen en ik kijk naar de klok.

16:00 -
    Voor mijn gevoel voelt het alsof ik hier een half uur vast zit in een zeer negatieve gedachten loop

16:05
    Fack...

Ik probeer om m'n aller hardst te denken hoelaat we de chocolatjes hebben genomen. Ik ben nog steeds zeer verward. Hoe lang werken de chocolatjes? 4 uur? 6 uur? Hoelaat eindigt deze trip. B en R vertellen mij dat er niks aan de hand is en dat ik een garnaaltje moet eten.

Ineens voel ik een XTC rush door m'n hele lichaam. Pure euforie. De angst is letterlijk in 1 x helemaal weg. Ik ga lekker liggen op de bank en ik pak een heleboel dekens om onde te liggen. De euforie die ik voel is te vergelijken aan m'n 1ste keer XTC. Zo sterk... Zo lekker....

Ik merk dat ik mijn lichaam moeilijk kan bewegen. Of in iedergeval ik beweeg mij vanaf nu voort door elk lichaamsdeel appart te bewegen. Dit is heel moeilijk te beschrijven en ik vraag mij af of meer mensen dit ook hebben. Elke keer dat ik mn lichaam draai of m'n hoofd beweeg als ik een lange tijd stil heb gelegen voelt het heel appart (niet storend ofzo hoor). Ik kan het niet beschrijven haha.

Ook is er heel even een momentje waarbij ik ineens zonder reden heel hard begin te trillen. Dit voelt heel lekker maar ik weet nog steeds niet waarom ik begon met trillen. (iemand suggesties?)

Vanaf dit moment let ik niet meer op de tijd. De visuals zijn zeer aanwezig en heel mooi. Het lijkt wel alsof ik onderwater zit. Qua golvende effecten dan. Vanaf dit moment wordt er heel veel gelachen. Super mooie lachkicks uit het niets. Dan was het weer even stil en genoot iedereen van de intense euforie en Huts iedereen weer lachen.

Ik kijk naar buiten. Naar de wolken. Ik zie gezichtjes naar elkaar kijken. Het lijken wel middeleeuwse knechten met super lange kinnen. Ik voel mij verbonden met de aarde. Ik had dit nog nooit meegemaakt. Ik voelde iets wat ik nu niet meer kan voelen of omschrijven, maar het was er echt. Ik draai m'n hoofd naar B en R en ik zeg: "Het voelt alsof ik seks heb met de aarde". Ze beginnen te lachen en zeggen dat ze precies hetzelfde voelen. De ventilator hoor ik heel hard op de achtergrond. Alsof ik in een wachtruimte zit. Zo voelt het. Voor de rest is het eigenlijk heel stil. Ik hoor lettelijk alleen de ventilator!

De zon gaat langzaam onder. De wolken zijn niet meer zichtbaar en ik besluit om liggend naar de tv te kijken. Op youtube speelt een live stream van lo-fi chill hop. Prachtig. Kalm. Vredig. Ik ben gelukkig.

Ik lig op m'n zij en ik kijk naar de tv. De tv lijkt vanaf mijn point of view op een soort van frisdrank automaat en het lijkt net alsof ik vanaf een balkon naar beneden kijk. (alweer heel moeilijk te beschrijven).

20:00 -
    Het mentale aspect begint langzaam weg te gaan. Wel zijn de visuals nog redelijk aanwezig. 20% ofzo...
    We besluiten om Modern Family te kijken. Ik besloot om even goed te focussen en te kijken wat ik nou echt zag. De kleuren waren donkerder. Alsof er iemand met de kleur balans aan het spelen was. Ook kon ik niet goed volgen waar de aflevering over ging.

HOOFDPIJN......

Ik heb ontzettend veel hoofdpijn voor de rest van de avond. We bestellen nog wat thuisbezorgd en daarna val ik in een hele diepe slaap.

De volgende dag wordt ik wakker ZONDER hoofdpijn. Gelukkig maar. Voor de rest van de zondag heb ik alleen maar jointjes gerookt en lekker veel gegeten.

In het kort: Dit was de heftigste trip die ik ooit heb gehad. De angst in het begin en de pure euforie tijdens de piek. De angst is me toch wel een beetje bijgebleven. Ookal was dat maar 5% van de hele trip. Zo heb ik ondekt dat ik de kracht van de paddo nooit meer mag onderschatten.

Wel gek.. de 1ste keer dat ik paddo's nam ooit, nam ik precies dezelfde portie. Alleen was die trip compleet anders dan deze keer. Ook wel verwarring maar compleet geen euforie. Mijn theorie hiervoor is dat ik toen niet wist wat ik kon verwachten en wat ik nou allemaal voelde.

Maarjaa uiteindelijk echt een prachtige ervaring gehad. Dit was zeker niet mijn laatste keer trippen dus verwacht veel trip reports aankomende zomer :wink:

Next on my list: Atlantis truffels 30 gram.

Cheers!

Laatst bewerkt: 14 mrt 2019
    Jen, acht.zes en AphexTwin vinden dit leuk.
  2. AphexTwin

AphexTwin Bewuste gebruiker

Leuk report!
    Met welke psychedelica en dosissen had je al ervaring voor deze trip?

Befbrein en acht.zes vinden dit leuk.
  3. acht.zes

acht.zes Badass junkie

Paddorepen lol!

Ik dacht dat paddo's en daarmee ook de producten waarin ze verwerkt zitten verboden waren?

Befbrein vindt dit leuk.
  4. AphexTwin

Dat dacht ik ook. Mss onder de toonbank verkocht?
    Lijkt me iig wel interessant.

5. Befbrein

Befbrein Newbie

@AphexTwin Dankje wel man! Ik heb 2 x paddo's gedaan, 2 x truffels en een paar keer Salvia.

@acht.zes Onder de toonbank verkopen volgens mij meerdere smartshops gewoon nogsteeds paddo repen. Je moet er gewoon naar vragen :grin:

AphexTwin en acht.zes vinden dit leuk.
  6. AphexTwin

Welke verschillen merkte je tss. paddo’s vs truffels?

Salvia is wel ff next level. :)

Befbrein vindt dit leuk.
  7. Befbrein

Befbrein Newbie

Truffels bevatten volgens mij minder psilocybe dan paddo's. Atlantis truffels zijn bevatten ook relatief weinig van de stof. Ik moet zeggen dat ik tijdens mijn truffel trip ook echt wel goed aan het trippen was. Maar tijdens die trip had ik veel meer controle over m'n lichaam en m'n gedachten. Ook waren de visuals heel anders dan de paddo trip. Maar dit heeft volgens mij te maken doordat ik tijdens mijn paddo trip echt wel 2x zoveel psilocybe tot mij had genomen. Maar uiteindelijk kan ik het de verschillen gewoon heel moeilijk omschrijven. (komt ook door de setting).

Ik heb btw ook een Salvia trip report geschreven, so check it out! Een Salvia trip was voor mij niet te vergelijken met paddo's. Dit komt volgens mij omdat de stof zich op een ander gebied in de hersenen connect. De hallucinaties zijn onbeschrijfelijk. 0% controle over wat ik zag. En ik snapte er ook geen bal van. Ook voelde ik dat mijn lichaam werd uitgerekt en gedraaid. De foto hieronder doet mij veel denken aan mijn trip. Alleen zag ik geen wezentjes of gezichtjes. Ook moet ik zeggen dat ik helemaal niks voelde qua emotie en euforie. Ik was de dagen na de trip ook heel hard bezig met het verwerken van wat ik zag. Maar dit verschilt natuurlijk per persoon.[​IMG]

Laatst bewerkt: 14 mrt 2019
    AphexTwin en Dunk vinden dit leuk.
  8. Mindless

Mindless Badass junkie Zweefkees Emeritus Mod Tripreporter

Dat hangt er denk ik maar net vanaf wat voor batch je hebt. In mijn ervaring (60 a 70 keer getript op truffels en paddo's) zou ik juist zeggen dat 15 gram truffels gemiddeld gezien ongeveer gelijk staat aan 20 gram paddo's.

Atlantis truffels zijn de truffels waar ik het meest op heb getript. Waarschijnlijk tegen de 40 keer aan. Ze bevatten gemiddeld gezien zeker niet relatief weinig van de stof. Maar het ligt er gewoon aan of je geluk hebt. Ik heb atlantis gehad die bijna 3 keer zo sterk leken te zijn als normaal. Als ze echt blauw uitslaan van kleur is dat vaak een teken dat ze erg sterk zijn.

Cool report btw. Ik moest lachen toen je het had over middeleeuwse knechten met lange kinnen. :tearsofjoy:

Befbrein vindt dit leuk.
  9. Mezelf

Mezelf Bewuste gebruiker Donateur

Leuke report hoor.
    Als je aan het angst momentje terug denkt, wat haalde jou dan uit je angst? Het geruststellen door je vrienden? het garnaaltje? of gewoon door de fase van de paddo trip? wat gebeurde er precies om uit je angst te komen?
    Ben wel benieuwd :)

Befbrein vindt dit leuk.
  10. Befbrein

Befbrein Newbie

Ben vergeten in het trip report te zetten :tongueout:

Het was zaterdag in het begin van de middag heel slecht weer. Het regende en de lucht was compleet wit bewolkt. De kamer was dus heel wit belicht zonder mooie zonnestraaltjes. Echt een creepy setting op dat moment. Ik herrinner me nu dat ik alle negatieve dwanggedachte vergat op het moment dat de bewolking weg ging en de zon begon te schijnen + het garnaaltje. Maar om heel eerlijk te zijn kan ik het je niet met 100% zekerheid vertellen.

11. AphexTwin

Ik dacht net altijd dat paddo’s sterker waren dan truffels.
    Verkeerd gedacht dus?

12. Mindless

Sommige zullen zeker sterker zijn. Niet per se verkeerd gedacht.

Het is moeilijk te zeggen omdat ze zo verschillen in sterkte. Maar de standaard dosering voor een truffeltrip is vaak 15 gram en om een trip van diezelfde sterkte te krijgen nam ik van paddo's vaak wat meer dan dat. Ik geloof dat paddo's vroeger ook in bakjes per 20 gram verkocht werden maar weet dat niet zeker.

AphexTwin vindt dit leuk.
  13. AphexTwin

Ik nam afgelopen zondag 10 gram truffels als startdosis en voelde er amper iets van.
    Waarschijnlijk met te lage dosis gestart.

14. Mindless

Wel op een lege maag?

Het kan aan meerdere dingen liggen, maar de volgende keer maar 15 gram nemen dan.

15. AphexTwin

Nee op een halfvolle maag. In de vorm v. truffelthee met gember. (als voorzorg voor m’n maag)
    Heb na een uurtje nog 5 gram gewoon opgegeten in kleine stukjes, maar had niet genoeg effect meer.
    Volgende keer eet ik idd gewoon meteen 15 gram.

16. Mindless

Min of meer lege maag dus. Die gember is ook maar een beetje toch?

Soms is het moeilijk te zeggen waar het nou door komt, al werkt het bij mij bijna altijd. Een keer toen ik in een periode echt te vaak tripte klapte ik ineens uit een trip. Van echt trippen tot compleet nuchter in een seconde. Dat was zo'n teleurstellende ervaring... In bepaalde zin had ik bijna een bad trip geprefereerd zodat ik daar dan doorheen kon werken en closure kon krijgen. Maar helemaal niks...

Je moet je er soms dan maar bij neerleggen denk ik... :laughing: Volgende keer beter.

17. AphexTwin

Oh, da’s balen idd!

Ja, volgende keer beter. Het was ook geen mislukte ervaring hoor. Ik voelde me erg relaxed en vrolijk, enkel de trip zelf (bodyload, visuals etc) bleef achterwege.

18. Mindless

Das ook lekker. Ik nam weleens halve doseringen (~7 gram) met vrienden om een heerlijk relaxed avondje te hebben zonder trippen. Eigenlijk zoals stoned zijn van wiet, zonder de nadelen (suf voelen, droge mond/ogen, vreetkick).

AphexTwin vindt dit leuk.
  19. AphexTwin

Ja klopt helemaal, zoals wiet.

20. Fenrir

Fenrir DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

We hebben met de mods even overlegd of we hier iets van moesten zeggen. Aan de ene kant betreft het dezelfde stof die smartshops wel legaal verkopen (in de vorm van truffels); aan de andere kant zijn paddo's nu eenmaal illegaal, en vallen dit soort opmerkingen technisch gezien onder informatie vragen/geven over drugs kopen.
    Wij vinden het beleid ook belachelijk, en deze opmerkingen zijn wat ons betreft geen sanctie of zelfs een officiële waarschuwing waardig; maar laat opmerkingen over "onder de toonbank verkopen" in het vervolg maar achterwege alsjeblieft, @Befbrein :wink:

Befbrein, acht.zes en AphexTwin vinden dit leuk.
  21. acht.zes

acht.zes Badass junkie

Het is op zijn minst toch frappant te noemen dat ze met het paddo-verbod destijds de truffels over het hoofd gezien hebben en ook het mycelium vergeten zijn.

Gelukkig maar, zo kunnen wij gewoon blijven genieten van een legale psylo-trip.

Fenrir vindt dit leuk.
  22. Mindless

Doet je toch denken, lezen ze zich überhaupt in over de materie of wordt er halsoverkop iets verboden om een of ander belang?

Buitenlanders komen hier heen om paddo's te nemen, doen vervolgens rare dingen, dit komt naar buiten en daar moet dan zo snel mogelijk iets aan worden gedaan. Zo komt het wat op me over.

Maar inderdaad, je hoort mij ook niet klagen dat we nog truffels en kweekbakken hebben. :)

Fenrir en acht.zes vinden dit leuk.
  23. Mezelf

Mezelf Bewuste gebruiker Donateur

Met paddo's was het ook wel een kwestie van tijd voor het fout zou gaan bij een 1 of andere toerist of roekeloze dronkaard die even wat paddo's naar binnen werkt. Van mij (nu schop ik misschien tegen een paar schenen aan) hadden ze ook truffels mogen verbieden zolang de kweeksetjes maar legaal zouden blijven. Nu gaat het binnenkort ook fout met truffels en dan verbieden ze de hele boel en mogen we ook niet eens meer kweken. Het verkoop van "alleen" kweeksetje zorgt er namelijk voor dat het niet of minder zomaar even in een wilde bui genomen kan worden. Mensen moeten het eerst kweken en dus bereiden ze zich meer voor op de trip. Meestal zijn dat dan ook de gene die deze wondere middelen met respect behandelen en dus niet zomaar roekeloos nemen.
    Begrijp me niet verkeerd hoor het hele verbod vind ik natuurlijk onzin! Maar het toestaan van nu alleen truffels, gaat er voor zorgen dat straks alles omtrent paddo's, truffels en kweeksets verboden gaan worden. Als ze nou alleen de kweeksetjes waren vergeten zaten we voorlopig goed.

Mindless vindt dit leuk.
  24. Mindless

Goed punt.

Ik heb sinds het paddo-verbod al het gevoel dat het straks ook een keer mis gaat met truffels en ben eigenlijk verbaasd dat dat nog niet in die mate is gebeurd dat er ook hier een verbod op komt.

Ben er ook bang voor dat ze wanneer dat gebeurd dan maar meteen echt alles waarmee mensen kunnen gaan trippen op psilocybine gaan verbieden, om het dan maar meteen "goed" te doen. Maar inderdaad, als het alleen kweek-setjes waren dan had je geen last van buitenlanders die hierheen kwamen, want wat gaan ze doen? Even rustig een paar weken hier wachten tot de paddo's klaar zijn? :tonguewink:

Als er dan straks toch weer een idioot van een dak springt of zo, dan hoop ik zo wij hier dan niet allemaal de dupe van worden met een geheel-verbod...

25. שמש

שמש Bewuste gebruiker

Helemaal mee eens. Ik vermoed zelf dat het gewoon politiek correcte maatregelen zijn, ingegeven door onderbuikgevoelens. Truffels, huh?

Laden...