• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Heftigste ervaring ooit. Xtc+keta+thc+no2

Hallo!

Na een heel tijd als lezer actief geweest te zijn heb ik nu besloten om nu een account aanmaken over een trip die mij nog vandaag de dag bij blijft.

Wie: Ik en 3 andere vrienden.
Waar: Thuis relaxt op de bank.
Wat: 1.5 xtc pil (geen idee welke) zal in totaal zon 300-350 mg geweest zijn.
Lachgas 2 patronen in een ballon.
75mg ketamine.

Deze trip is van vorig jaar, maar door het praten met een nieuwe kennis over verschillende trips en een ander soort gelijk tripreport ( wat ik tot mijn grote spijt niet terug kan vinden) schrijf ik dit report.

Samen met een groepje vrienden hadden wij wel weer eens zin om wat te snoepen en hebben een boodschappenlijstje gemaakt zoals boven beschreven. Na iedereen verzameld te hebben bij mij thuis zijn we begonnen met de xtc, allemaal een halfje om mee te beginnen. Na 3 kwartier begon de xtc lekker te werken en we zaten over van alles en nog wat te praten. Een uurtje verder hadden we besloten dat we wel iets harder wouden gaan en pakte er nog 1 hele bij. Deze begon al vrij snel te werken bij iedereen en de kaken werden van links naar rechts geslingerd. Toen hebben we even rustig buiten met zn alle een jointje gerookt en iedereen werd er heerlijk mellow van. We gingen terug naar binnen en iedereen liet zich diep zakken in de bank. Toen toverde een van de 4 vrienden een pakje ketamine uit zijn zak en heb ik dat samen met hem netjes afgewogen en de neus in gewerkt, ook dit resulteerde in een nog mellower gevoel! Het voelde alsof ik ergens 3 meter in de bank gezakt was.

Half uur later:
We besloten lachgas te gebruiken en vriend T vulde voor iedereen een ballon met 2 patronen erin. Ik zet de ballon aan mijn mond en begin rustig in en uit te ademen. Toen begon het meest overweldigende moment uit mijn leven.
Ik werd opgezogen in mijn hoofd en zag het getal 1 hierbij zag ik 2 oudere mensen bij een fontein hand in hand lachend weglopen. Daarna volgde getal 2 en zat ik in een soort karretje met andere mensen en alles om mij heen was rood. Bij getal 3,4,5 heb ik uitvindingen zoals het licht, elecktriciteit en evenwicht gezien. Ik begon weer redelijk bij te komen en mijn vrienden stonden met zn 3en om mij heen helemaal geschrokken vragend hoe het met me gaat. Ze vertelde mij dat ik met mijn mond helemaal open en mijn handen in het haar vooruit zat te kijken. Ik kon op dit moment nog niet beseffen wat ik precies had meegemaakt. Ik moest even bijkomen en heb de volgende balonnen even overgeslagen. Een half uurtje later vulde diezelfde vriend weer een nieuwe ballon, ik durfde het weer aan en beleefde precies hetzelfde als wat ik de eerste keer zag, nu was het gelukkig iets minder overweldigend en snapte ik goed wat er gebeurde. Het voelde serieus voor mij alsof ik de wereld had ontdekt en de sleutel van het leven. Een maanden later toen ik weer met een vriend weer dezelfde combinatie pakte belande ik in zon zelfde soort loop alleen begon in dit keer bij getal 2 en hetzelfde verhaaltje speelde af. Ik heb hierna er nog heel lang over nagedacht en kan nog steeds niet helemaal beseffen wat ik heb meegemaakt..

Ik hoop dat mijn verslag enigszins leesbaar was en ik ga nog even grondig op zoek naar het verslag die ik een tijdje geleden vond van iemand anders die iets soortgelijks heeft meegemaakt.

Ik krijg ketaminein een hoge staand ivm met een zeer pijnlijke chronische ziekte die ik 18 jaar opliep tijdens Mn werk kreeg daar een bedrijfsongeval,ik heb 18 jaar geleden met mijn linkerduim n een vleesvermalser vast gezeten ,dat is een kleine roestvrijstalen machine met twee rollen erin met op iedere rol zon 2000 vlijmscherpe mesjes heb een twee uur klem gezeten en eindelijk na t losmaken had ik niet veel meer over van mijn duim
In het begin hallicuneerde ik heel veel was mijn emoties niet te baas
Ik moet helaasiedere 2,5 monden een hele week aan de ketamine en na die week na ongeveer zes weken iedere twee weken 1 volle dag
Ik kan me niet indenken dat mensen ketamine zon fijn middel vinden het is voor mij helaas nog maar de enige optie om nog een beetje te kunnen fuctioneren met ondersteuning van hogedosisesen van morfine en medicinale. Marihuana zonder dit dan ben ik een bedlegerige patiënt ben iedere dag bang dat mijn verslavingsdrang op komt zetten zelfs met die hoge dosissen morfinepillen,pleisters,en spuiten want eens een verslaafde altijd

Bovenaan