Hele lage hartslag met uppers?!

User7374692

Experimenterende gebruiker
hoi allemaal,
Ik zit nu zn 3 dagen weer in een 3mmc binge, en ik check dan altijd wel regelmatig mn hartslag, en normaal is ie dan tussen 110-150, maar vandaag was die ineens 41 en toen ik later nog een keer checkte schoot hij van 56 naar 130 in 7 seconden?! Iemand een verklaring voor die lage hartslag met uppers?

Chazzo

Bewuste gebruiker
hoi allemaal,
Ik zit nu zn 3 dagen weer in een 3mmc binge, en ik check dan altijd wel regelmatig mn hartslag, en normaal is ie dan tussen 110-150, maar vandaag was die ineens 41 en toen ik later nog een keer checkte schoot hij van 56 naar 130 in 7 seconden?! Iemand een verklaring voor die lage hartslag met uppers?
Ik weet niet of dat aan je smartwatch ligt, ik had eerst een mi band 5, en die liet deze schommelingen niet zien. Echter de Lige die ik nu heb doet dat ook.
Reken er maar op dat je hartslag zeer onregelmatig kan zijn met dat spulScreenshot_2023-09-11-02-18-32-134-edit_com.zsmart.zmoofit.jpg..drie keer raden hoe laat ik in slaap viel..

Had je overigens dan ook een beetje kramp links in de arm/ribben?

Laatst bewerkt:

Zeehond

Badass junkie
hoi allemaal,
Wanneer ga je stoppen?
Dat zou mijn advies zijn.

Colekkr

Belezen gebruiker
hoi allemaal,
Ik vraag me altijd af wat men zelf denkt op moment van dit schrijven. Hoe is dit in jouw geval?

sorry als deze vraag wat direct en lomp overkomt…

Colekkr

Belezen gebruiker
En wat is je leeftijd en hoe regelmatig gebruik je in welke hoeveelheid? Als ik vragen mag tenminste….

_shikantaza

Badass junkie
hoi allemaal,
Ga even bij de huisarts langs 👍.

Koffieb00n

Bewuste gebruiker
Is op een binge van 3 dagen niet heel gek. Je bent simpelweg niet stabiel (lichamelijk of geestelijk). Het is nogal een belasting voor je lichaam en geest.

Plex

Badass junkie
In eerste instantie verhogen uppers je hartslag, maat mocht je dit overmatig doen dan kan je lichaam zo kapot zijn dat bloed snel pompen niet meer van toepassing is (ben geen medische expert ofzo maar lijkt mij logisch) conclusie: stoppen, als niet helemaal dan met dat gebinge want daar ga je simpelweg van naar de klote.

User7374692

Experimenterende gebruiker
Ik vraag me altijd af wat men zelf denkt op moment van dit schrijven. Hoe is dit in jouw geval?

sorry als deze vraag wat direct en lomp overkomt…
Dan denk ik, waar de fuck doe je dit ook, maar wetende dat eenmaal in verslaving er geen grenzen meer zijn. Dus dan beter voorkomen waar kon toch?

Colekkr

Belezen gebruiker
Sorry… f serieus. Ik ga nu keihard zijn. NU hulp zoeken dit is echt extremer dan extreem en ga je niet lang vol houden. Ik ben ook zeker niet heilig hoor maar dit? Als je zo door gaat wordt je geen 25, en ja dat klinkt heel hard maar is wel de realiteit. Zoek hulp alsjeblieft. Veel sterkte en succes, voor advies ben/hulp ben ik er en vele mede forumleden

ééns bij jou huisarts langs gaan en dit probleem aankaarten en die zal je misschien doorverwijzen naar een cardioloog om te kijken naar je hart.
Probeer in ieder geval rustiger aan te doen en als het niet lukt samen met jou huisarts te bekijken naar een oplossing.
Je bent nog jong en nog een heel leven voor je, ééns je verslaafd ben aan een product is het heel moeilijk om er op zelfstandige basis vanaf te komen.
Zoek hulp voor het te laat is <3

Bovenaan