1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hele nare ervaring Ketamine

Discussie in 'Ketamine' gestart door ketriptje, 22 jan 2019.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. ketriptje

ketriptje Newbie

Hoi,
    ik heb een hele nare ketamine ervaring gehad, ik heb dit al 3x meegemaakt en heb overal op internet gezocht maar niemand heeft het zoals mij gehad.. vandaar mijn verhaal.

ik had zin in ketamine dus haalde een grammetje, ik lag in mn eentje op bed en mn ouders zaten beneden. De eerste paar lijntjes weet ik nog, ik voelde me goed en zat rustig muziek te luisteren. Vanaf mijn laatste lijntje (bleek niet mijn laatste lijntje te zijn geweest) weet ik helemaal niks meer. ik heb me laten vertellen dat ik hele rare bewegingen heb gemaakt, heel erg heb lopen brabbelen etc. Toen ik wakker werd zat ik op de rand van mijn bed. ik weet niks meer van wat ik heb gedaan, maar ik heb blijkbaar heel veel geluid gemaakt en ben overal door het huis heen gelopen..
    Wat heb ik nu meegemaakt? was dit een K-Hole? hoezo weet ik niks meer?

2. acht.zes

acht.zes Badass junkie

Dat is geen k-hole, want die beleef je bewust en kan je je wel herinneren. Maar er is nog een niveau na de k-hole en dat is out gaan. Daar heb je niks aan, want je bent dan gewoon out en is er ook geen herinnering.

Ik weet niet zo veel over dat laatste niveau, zelf nog nooit meegemaakt. Ik dacht dat je lichaam dan ook totaal verdoofd is, maar wellicht toch niet dan.

3. ketriptje

ketriptje Newbie

Bedankt voor je reactie, ik dacht ook dat ik dan niet meer kon bewegen. Maar dat kon ik dus blijkbaar wel.

4. Roze olifant

Roze olifant DF Staff Medewerker Moderator Top Tripreporter

Het klinkt toch als een overdosis ketamine. Ook al is de reactie wat atypisch. Weet je hoe zuiver je ketamine was en hoeveel je precies in totaal binnen had?

Volgende keer wat rustiger doseren. Je wil niet out gaan in je eentje en het is zonde van je ervaring.

5. ketriptje

ketriptje Newbie

de zuiverheid weet ik niet, verder heb ik best een hoge tolerantie. Ik had 1 gram gehaald, toen ik wakker werd was alles op.

6. Blutz

Blutz Newbie

1 gram is best wel heel erg veel, dus is het de vraag hoe sterk of hoe versneden de K was.
    ik heb zelf veel ervaring opgedaan met K en heb twee keer een ervaring gehad waarbij ik buiten mijn lichaam getreden was. En ondanks de vreemde en soms zeer angstige ervaringen weet ik me van alle keren alles uitstekend te herinneren.
    Kan me alleen maar voorstellen dat je toch een o.d. hebt genomen en out bent gegaan.
    De werkzame stof in Ketamine vervliegt zodra het in aanraking komt met de buitenlucht. Het is dus lastig te zeggen hoe sterk het is, want er is verschil tussen vers gemaakte (wat ik zelf altijd doe), of K die al weken geleden gemaakt is.

7. Psychedelibee

Psychedelibee Badass junkie Oppersjamaan Emeritus Mod Tripreporter

Ik heb ooit 1 keer zoveel genomen dat ik out ging en ik kan me alleen nog herinneren dat ik mijn lichaam uit getrokken werd en het universum ingeschoten werd om vervolgens 45 min later weer bij zinnen te komen op dezelfde plek en vervolgens nog uren zwaar verstijfd en bizar waus op de bank door te brengen. Bewegen was echt geen optie in ieder geval.

Out gaan en toch kunnen bewegen klinkt wel behoorlijk atypisch voor ketamine, maar wie weet kan het bij sommige mensen.

Dat valt wel mee hoor, ketamine is een vrij stabiele stof. Als je het gewoon in een grip zakje bewaard kan het best even mee weer ik uit ervaring. Als je het nog wat beter dan dat verpakt hoef je je over potentie verlies weinig zorgen te maken.

Laden...