HELP AUBB , Verdoofd na roken wiet

Hallo allemaal,

Een paar jaar terug heb ik mijn eerste joint geprobeerd ( wiet ), ik zag dat ik er erg slecht tegen kon want mijn hele mond en tong raakten letterlijk helemaal verdoofd, alsof je een tandartsverdoving kreeg. Ook voelde ik mij geestelijk totaal niet aanwezig en het was de hele dag blijven hangen... gelukkig was het na het slapen over gegaan.

3 weken geleden kochten wij koekjes met daarin wiet, het was geen coffeeshop maar 1 of andere avondwinkel. Ik heb er 2 van gegeten achter elkaar. Binnen 20 sec voelde ik direct dat mijn tanden compleet verdoofd raakten, alsof ik ze niet meer heb.... ik ben toen rustig gebleven omdat ik die gevoel herkende en na 3 minuten kwam het gevoel heeeeel licht terug.( ik voelde mijn tanden en lippen heeel klein beetje)

Nu zijn we 3 weken verder en ik heb de volgende klachten:
- tanden en lippen zijn nog steeds verdoofd ( de ene moment meer gevoel dan de anders, alsof het continu schommelt )
- druk in hoofd die komt en gaat
- me eveniwcht voelt raar, niet meer hetzelfde ( soms voelt het alsof mijn hoofd zo licht is als een veer .... ook het gevoel van douchen enz is minder omdat ik het water minder goed voel,

In ieder geval soms voel ik dat herstel komt dat ik meer gevoel krijg en plots verslechtert alles weer. ik slaap heel slegt hierdoor en heb binnekort een afspraak met de neuroloog maar ben bang dat hij niet veel voor me gaat kunnen betekenen.

Heeft iemand hier ervaring mee of kan iemand me helpen???? auubbb

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Geen ervaring mee, maar misschien is een bezoekje aan de dokter geen slecht idee?

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik in alle jaren nog nooit een klacht vergelijkbaar met deze gehoord heb. Vervelend is dat je niet weet wat er in de koekjes zat, uiteraard zegt de verkoper wiet maar ik heb het idee dat je misschien iets anders binnengekregen hebt.

Het zou kunnen dat er een synthetische variant van cannabis in heeft gezeten. Hierover worden over het algemeen (verschilt uiteraard per soort) veel meer en vreemdere klachten over gemeld. Uiteraard is dat maar een speculatie en kun je daar verder niet op vertrouwen.

De enige echte klachten die ik ken van wiet zijn psychotische problemen, maar het klinkt niet alsof je daar last van hebt, en THC-allergie. Ook THC-allergie is het niet zo te horen, want dan ga je hoesten en krijg je een zere keel enzo.

Ik raad je absoluut aan even naar de huisarts te gaan en te vertellen wat er aan de hand is.

plezo

Newbie
Goedemeneer,

Ik zit met precies hetzelfde problem als jij.
De eerste keer dat ik dit gevoel kreeg, was nadat we paddo's hadden gebruikt en daarbij wiet hadden gerookt. Ik heb toen nog een hele dag na de trip last gehad van een verdoofd gevoel, maar dat is daarna verdwenen.
Ik rook dagelijks wiet, maar gister avond voor het slapen gaan, dacht ik nog een klein jointje te roken. Niks aan de hand, maar vanaf het moment dat ik mijn tanden aan het poetsen was, wist ik niet meer waar de borstel in mijn mond zat. En vanaf dat moment was in 1 klap mijn gevoel rond mijn mond, zoals m'n tanden, m'n tong , m'n lippen en mijn mond verdwenen! Precies hetzelfde als tijdens mijn Paddo trip. Het lijkt inderdaad alsof je een tandartsverdoving hebt gehad. Maar dan zonder dat opgeblazen gevoel ! Je voelt wel iets, maar het lijkt alsof het signaal niet voor 100% bij je hersenen aan komt :confused:
Ik heb echter nu al een sinds gister avond last van dit gevoel, kon ook erg moeilijk in slaap vallen en zoals jij zegt lijkt het op sommige momenten even minder te worden, maar dit is maar voor korte duur.
Ik wil graag van je weten wat voor stappen je hebt ondernomen, en of je ondertussen van dit gevoel af bent. Ik ben bang dat dit voor een hele lange tijd blijft hangen.

Groetjes

Bovenaan