help, oorsuizen

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo iedereen,

Mijn broer heeft een enorm probleem sinds gisteren met oorsuizen, hij heeft nu geen tijd om opzoek werk dus besluit ik het in zijn plaats te doen.
Ik heb op deze site al wat goede hoop gekregen over oorsuizen maar het was niet afgerond.. mensen zeggen wel na 2 weke is da gedaan of zelf al na een paar dagen.
Op de laatste 11 dagen heeft hij samen met zijn lief 10 (waarvan hij 6 tot 8 ) gram erdoor gesnoven, hij heeft 7 van de 11 nachten niet geslapen maar letten wel op water drinken en wat gezond eten.
Ook gebruikte hij otrivine neusspray wat je na wat opzoeken niet mag gebruiken als je een hoge bloeddruk hebt, zou dit iets invloed kunnen hebben?

Als de persoon die het origineel oorsuis onderwerp begonnen is dit leest, zou je dan willen antwoorden? alvast iedereen bedankt

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Hoe lang het aanhoudt valt niet te zeggen, het kan met een paar weken minder worden maar het kan ook permanent zijn. Vermoedelijk komt het vanwege stress en hoge bloeddruk, maar het kan ook andere oorzaken hebben.

6-8 gram in 11 dagen is een enorme hoeveelheid en 4 van de 11 dagen slapen is veeeeeeeeeeel te weinig. Als ie daar niet mee stopt bestaat de kans dat de oorsuizen niet meer over gaan en dat er nog veel grotere problemen bij komen. Met zulke hoeveelheden word je meestal niet oud...

Het oorsuizen is al gestopt, als iemand dit leest die hier last van heeft raad ik aan voldoende slaap in te halen, want na wat extra rust ging het al beter.
Praat er over met iemand die je vertrouwd en waar je alles tegen kan zeggen, iemand die je gerust kan stellen anders word je gek door de gedachte. Er bestaat nog steeds geen remedie voor oorsuizen, enkel therapie waar ze je er mee leren leven. Let goed op waar je mee begint, het lijkt leuk en je denkt nog 1 lijntje kan geen kwaad maar dat ene lijntje kan teveel zijn, zelf als broer is dit vreselijk om mee te maken.
De tijd van speed is hiermee gedaan, mensen die het doen het is je eigen keuze en ik kan alleen maar zeggen veel plezier maar wees voorzichtig. :grin:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan