HELP!!! REMERON EN XTC

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Noesje

Newbie
Ik gebruik remeron..Slik ze niet iedere dag ...Zo 1 dag wel en dan dag of 3 of 4 weer niet...Dus slik ze zeker niet elke dag ..

Nou is me vraag : Kun je dan wel xtc nemen zonder gevaar op een serotoninevergiftiging als je remeron weinig slikt ?

Ben al aant uitpluizen op internet ,maar kom er niet echt uit :(
Een zegt kan wel,ander zegt weer van niet ,maar ik kan niks vinden over als je remeron nie dagelijsk slikt en wat dan de gevolgen zijn in combinatie met xtc??

Kan iemand me ff helpen ???
Vanaaf ga ik op stap en we willen dan xtc gaan nemen,is voor mij al erg lang geleden dat ik xtc heb gehad en toen zat ik nie aan remeron ..Dus ben ff aant uitzoeken wat risicoos evt kunnen zijn ...

Hellup !!!!

Noesje

Newbie
erwin krol zei:
Kan je niet eerder vragen posten, lekker kort dag zo?

http://en.wikipedia.org/wiki/Mirtazapine
Because of its unique pharmacologic profile, mirtazapine is virtually devoid of anticholinergic effects, serotonin-related side effects,
klinkt postief.

Groetjes, Erwin Krol
ja hihih....ik dacht dat geen kwaad kon tot ik net ff bij google intypte remeron en xtc snap je ? Dus vandaar late posting hier :wink:
Maar ga ff op je link kijken :) thx !!!

Shiva1982

Belezen gebruiker
Ik slik dagelijks een hele lage dosis remeron. Als ik een nachtje xtc heb gebruikt neem ik die nacht geen medicatie meer. Inderdaad omdat ik bang ben voor een serotoninevergiftiging .

Eigenlijk is het gewoon niet slim om xtc en anti depressiva te combineren. Daarnaast heb je volgens mij weinig aan de remeron als je het niet dagelijks slikt.

Maar ja, uiteindelijk zal je het zelf moeten beslissen....

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan