1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Help! Vragen over Mephedrone

Discussie in 'Research Chemicals' gestart door Bierflesje, 8 dec 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Bierflesje

Bierflesje Experimenterende gebruiker

Beste Forumleden,

Ik gebruik eigenlijk geen drugs meer, maar na dat ik gister avond goed wat gezopen had, bood een maat van mij Mephedrone of beter bekend als 'meow meow' aan.
    Ik haalde 2 sleutelpuntjes van ongeveer 20mg door me neus en BAM! ik was in een klap weer nuchter.
    Ging hier wel lekker op, maar toen het uit begon te werken leek ik weer gewoon dronken te worden.
    Ik nog +2 puntjes 20mg er doorheen gehaald en daar stond ik dan een kwartiertvoor het feest eindigde.
    Moest kauwen als een motherfucker maar ik ging wel lekker.
    Nu de volgende dag, ik kom uit bed na 6 uurtjes geslapen te hebben en ik voel de kater wat ook logisch is. Maar het lijkt wel alsof ik mezelf niet ben, het voelde alsof ik niet in deze kamer thuishoorde: derealisatie en depersonalisatie.
    Ook tril ik lichtjes over mijn hele lichaam en heb ik het gevoel elk moment te kunnen overgeven.
    Wat kan ik hiertegen doen na een flink wat zuipen en een nassale dosis meow meow van -+ 80mg?

Alvast bedankt!

2. acht.zes

acht.zes Badass junkie

Je vooral niet druk maken er over, en voor de rest gewoon de kater uitzitten.

3. De Dunne

De Dunne Badass junkie De Leukste Thuis!

Behalve goed en gezond eten, water drinken en rusten kun je weinig. Uitzitten dus eigenlijk.
    En alcohol is een flinke harddrug hoor, onderschat dat aub niet.

4. Bierflesje

Bierflesje Experimenterende gebruiker

Hmm het uitzitten zal wel goed komen, maar is dat vreemde gevoel van derealisatie & depersonalisatie normaal bij een mephedrone kater? Heb al wel een aantal drugs gebruikt maar buiten MDMA ben ik op het vlak van amfetamines geheel onbekend!

5. Koffieboon

Koffieboon Belezen gebruiker

Kan wel voorkomen denk ik, maar wordt zelf eigenlijk nooit zo brak van meow

6. De Dunne

Ook niet als je tijdens gebruik je “klem” zuipt? De combi upper/alcohol kan extra katers geven.

7. Koffieboon

Koffieboon Belezen gebruiker

Heb je wel gelijk in inderdaad

De Dunne vindt dit leuk.
  8. Zwijgrecht

Zwijgrecht Bewuste gebruiker

2 sleutelpuntjes wordt je niet brak van lijkt me, gewoon teveel gezopen:yum:? Kater valt wel mee bij mephedrone vind ik als je eenmaal ben gestopt met craven of hebt geslapen. Of misschien ben je gewoon gevoelig ervoor ofzo, vooral niet teveel over piekeren dan verdwijnt t vanzelf naar de achtergrond Dit soort katers of gevoelens voeden zichzelf vaak:wink:

9. De Dunne

Het waren 4 sleutelpunten. En als de stof behoorlijk compact van structuur is kan 1 sleutelpunt al best veel zijn. 4 dus helemaal. Maar de grote hoeveelheid alcohol zal zeker niet meehelpen idd.
    Zeker als ts na de 1e twee sleutelpunten meer is gaan drinken. Na een upper kun je veel meer alcohol drinken zonder je dronken te voelen. Daar door drinkt men vaak veel meer dan normaal, dan is de kater ook groter.

Bierflesje vindt dit leuk.
  10. Zwijgrecht

Zwijgrecht Bewuste gebruiker

80 mg zoals hij, of zij, zelf denkt zal niet t einde van de wereld zijn, denk eerder dat alles bij mekaar lekker uitdroogt en dan wordt je vanzelf wel beroerd.

Maar kater is kater, even uitzitten idd en thats it.

Over je sleutelpunten heb je gelijk, past een berg op zonder dat je het doorhebt. Ooit 1 x uit schrik ergens van de sleutel langs mn neus getrokken, bloeden als een rund, sindsdien mijd ik sleutels. Ook niet heel fris als je erover nadenkt :confused:

Laden...