Help? Wat is dit voor drugs?

Isaketa

Newbie
hey allemaal.
ik heb denk ik “3mmc” gebruikt, maar ik weet niet of er wat doorheen zit of wat dit is. Mijn dealer had ineens nieuw spul in nieuwe zakjes en hij zei sat her hele goede shit was, nou ben ik al best wel ervaren en snuif ik normaal gesproken iets ban 5 gram op een avond en voel me dan vrij normaal eigelijk alleen wat meer energie en zin om te praten, verder nooit lichaamelijke bijwerkingen ervaren. tot vanavond dus, ik ben rustig aan begonnen met 1 klein kleintje als t ware net zoveel ala een goeie sleutelpunt en merkte hier niks van. ongeveer een uur daarna een nieuwe zelfde hoeveelheid gedaan nogsteeds niks, toen ongeveer 30 minuten daarna een iets grotere lijn genomen en merkte daarna nogsteeds niks, nu had ik nog wat 3m wat ik normaal kocht bij een andere dealer en regelmatig gebruik over en heb ik daar ook een normale lijn van genomen en merkte daar een kleinbeetje wat van (voelde me wat warmer en werd jets wakkerder) nu een oaar uur sinds mijn laatste lijntje zie ik wazig en kan ik amper zinnen maken van wat ik zie op mijn scherm ( dit heb ik nog nooit gehad) er staat op het forum dat het door oververmoeidheid kan komen maar daar kan het niet aan liggen heb de afgelopen welen heel veel gerust en geslapen. dus bij deze de vraag iemand een idee wat de drugs kon zijn of wat het anders heeft kunnen veroorzaken ik post de verpakking van de drugs hieronder ik heb mijn 3m namelijk nog nooit in zoiets gekregen altijd gewoon in een doorzichtig zakjeIMG_1529.jpegIMG_1530.jpeg

Kordie

Badass junkie
Vervelend dat het geen succeservaring voor je was. Het is idd een bijzonder zakje, maar die gripzakjes kun je natuurlijk in 100 varianten hebben. Alleen een test kan vertellen wat het is.

Ulixes

Wijs gebruiker
En heftig hoeveel 3M je wegzet op een avond eigenlijk 😅 niet gek dat je op een gegeven moment niets meer voelt..

mikkiemike

Newbie
Ik denk dat er misschien iets anders tussen zat je was het ook iets grover dan normaal/minder makkelijk te chrushen? Misschien wat het ook wat geler dan normaal? Dan zit er wss “m” doorheen.

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Ik denk dat er misschien iets anders tussen zat je was het ook iets grover dan normaal/minder makkelijk te chrushen? Misschien wat het ook wat geler dan normaal? Dan zit er wss “m” doorheen.
Speculeren is niet toegestaan. Bij deze ben je daarvoor gewaarschuwd, lees de forumregels nog even door.

Bovenaan