Help : zweten en trillen

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Azraël

Belezen gebruiker
Ik ben deze morgen wakker geworden met een raar gevoel.
Na een paar biertjes was het weer redelijk normaal.
Ik ben al een paar weken dagelijks gbl ah gebruiken met tussenpauzes.
3 Nachten geslapen mbv bdo. Kan dit het trillen in gang hebben gezet?

De vraag is duurt de eerste keer trillen lang, mijn handen zweten ook constant?
Kan het morgen al wat beter zijn?
Ik heb vandaag buiten aantal biertjes geen gbl meer genomen.
Ik heb al een redelijk zwaar GHB verleden, maar dit is de eerste keer dat ik zoiets voel.
Kan ik hier cold turkey van afkicken en hoelang duurt dit?
Ik heb alcohol, etizolam en phenibut.

Abakasi

Newbie
Hoi Azraël, ik heb er zelf geen verstand van maar volgens dit bericht op drugsinfoteam kun je inderdaad flink last hebben van afkick-verschijnselen wanneer je veel GHB gebruikt. GHB verslaving komt veel voor en is niets om je over te schamen. Volgens dit bericht is het van belang dat je hulp zoekt voor/bij het afkicken. https://www.drugsinfoteam.nl/drugsinfo/ghb/ghb-verslaving
Ik hoop dat je nu wat gerust gesteld bent en ook zeker het nut inziet van hulp zoeken. Er zijn trouwens op dit forum genoeg mensen die in hetzelfde schuitje hebben gezeten of zitten. Omdat ik van hen nog geen antwoord zag heb ik maar even gereageerd. Hoop dat je er iets aan hebt!

Azraël

Belezen gebruiker
Gisteren avond een lage 0.5ml dosis en beta alanine ingenomen. Het trillen is gelukkig gestopt. Nacht doorgekomen maar van etizolam kon ik niet slapen! Hoe kan dat. Dan maar met soma een paar uurtjes geslapen.
Vandaag 2,5g phenibut en het trillen is gestopt.. wel soms nog zweterige handen maar het gaat.
Ik heb nog beta alanine en memantine ter beschikking.
Het lijkt te beteren.
Lijkt erop dat 1,4bdo je tolerantie als een pijl in de lucht schiet. Ik raad het iedereen af!

Spyro

Badass junkie
Met Pheni lukt het wel. En dat is echt de afkick die je voelt ja. Hoeveel gebruik je?

Azraël

Belezen gebruiker
Ik gebruikte niet zoveel.. 0.8 ml om de 2 uur maar ook met langere tussenpauzes. Was weer 8 weken gestopt maar dan 5 weken terug toch weer wat gehaald.
Ook een 5 daagse binge v 3mmc er bij gedaan.
De problemen zijn begonnen dat ik 3 nachten met 1,4bdo geslapen heb. Telkens 2 of 3 keer per nacht 2,5ml
Hoeveel dagen na elkaar mag je die pheni pakken?

Spyro

Badass junkie
Ik gebruikte niet zoveel.. 0.8 ml om de 2 uur maar ook met langere tussenpauzes. Was weer 8 weken gestopt maar dan 5 weken terug toch weer wat gehaald.
Ook een 5 daagse binge v 3mmc er bij gedaan.
De problemen zijn begonnen dat ik 3 nachten met 1,4bdo geslapen heb. Telkens 2 of 3 keer per nacht 2,5ml
Hoeveel dagen na elkaar mag je die pheni pakken?
Ik doe zelf meestal 1 of 2 dagen na een binge. Max 3 dagen!

Azraël

Belezen gebruiker
En daarna? Eventueel alcohol?
Heb vandaag dom 1 ml GBL genomen en toen het uitwerkte begon ik direct weer koud te krijgen.
Trillen en zweten is gelukkig gedaan, enkel een gespannen gevoel.
Na 3 dagen zal het ergste wel over zijn zeker..
Wat gebruik je om te slapen?

Spyro

Badass junkie
Wat ik vaak doe na een binge is voor het slapen een stevig dopje nemen zodat ik kan “slapen” erdoor, tegelijkertijd neem ik de Phenibut in. Meestal is dit rond de 2 gram en daar slaap ik dan de hele nacht op. Vervolgens word ik wakker in de ochtend en heb ik eigenlijk nergens last meer van.

De dag daarna kan ik eigenlijk altijd weer op eigen kracht slapen.

Ik drink zelf geen alcohol dus daar heb ik geen ervaring mee...

Danny0531

Belezen gebruiker
Je moet gewoon even doorbijten als het tenminste alleen bij zweten en trillen blijft als je echt goed verslaafd bent komen de zwaarste ontwennings verschijnselen na 24 uur. Ik zou vooral nu geen ghb/gbl nemen om je ontwenning tegen te gaan gewoon uitzitten.

Spyro

Badass junkie
Je moet gewoon even doorbijten als het tenminste alleen bij zweten en trillen blijft als je echt goed verslaafd bent komen de zwaarste ontwennings verschijnselen na 24 uur. Ik zou vooral nu geen ghb/gbl nemen om je ontwenning tegen te gaan gewoon uitzitten.
Na 24 uur? Wat noem jij zware verschijnselen dan? Die komen echt wel binnen de 6 uur...

Azraël

Belezen gebruiker
Ondertussen is het ergste wel weer voorbij..
Grootste issues zijn niet/slecht kunnen slapen en GBL cravings.
Heb nu baclofen dus daarmee moet het nu wel weer lukken.
Akelige ervaring..

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan