Help : zweten en trillen

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Azraël

Belezen gebruiker
Ik ben deze morgen wakker geworden met een raar gevoel.
Na een paar biertjes was het weer redelijk normaal.
Ik ben al een paar weken dagelijks gbl ah gebruiken met tussenpauzes.
3 Nachten geslapen mbv bdo. Kan dit het trillen in gang hebben gezet?

De vraag is duurt de eerste keer trillen lang, mijn handen zweten ook constant?
Kan het morgen al wat beter zijn?
Ik heb vandaag buiten aantal biertjes geen gbl meer genomen.
Ik heb al een redelijk zwaar GHB verleden, maar dit is de eerste keer dat ik zoiets voel.
Kan ik hier cold turkey van afkicken en hoelang duurt dit?
Ik heb alcohol, etizolam en phenibut.

Abakasi

Newbie
Hoi Azraël, ik heb er zelf geen verstand van maar volgens dit bericht op drugsinfoteam kun je inderdaad flink last hebben van afkick-verschijnselen wanneer je veel GHB gebruikt. GHB verslaving komt veel voor en is niets om je over te schamen. Volgens dit bericht is het van belang dat je hulp zoekt voor/bij het afkicken. https://www.drugsinfoteam.nl/drugsinfo/ghb/ghb-verslaving
Ik hoop dat je nu wat gerust gesteld bent en ook zeker het nut inziet van hulp zoeken. Er zijn trouwens op dit forum genoeg mensen die in hetzelfde schuitje hebben gezeten of zitten. Omdat ik van hen nog geen antwoord zag heb ik maar even gereageerd. Hoop dat je er iets aan hebt!

Azraël

Belezen gebruiker
Gisteren avond een lage 0.5ml dosis en beta alanine ingenomen. Het trillen is gelukkig gestopt. Nacht doorgekomen maar van etizolam kon ik niet slapen! Hoe kan dat. Dan maar met soma een paar uurtjes geslapen.
Vandaag 2,5g phenibut en het trillen is gestopt.. wel soms nog zweterige handen maar het gaat.
Ik heb nog beta alanine en memantine ter beschikking.
Het lijkt te beteren.
Lijkt erop dat 1,4bdo je tolerantie als een pijl in de lucht schiet. Ik raad het iedereen af!

Spyro

Badass junkie