HELP!

wilzon

Newbie
Mensen ik heb een groot probleem: ik heb wiet, alleen geen tip/vloei/tabak/pijpje/bong/waterpijp... hoe moet ik het roken?

iSmokex

Bewuste gebruiker
Ga gewoon naar een sigarenwinkel, supermarkt, benzinestation of coffeeshop en vraag of ze vloe en tip verkopen..
Anders kan je een pijpje maken van een blikje drinken. Of een bong met een flesje water. Ik zou voor de bong gaan.

Neem een flesje. Maak er 2 gaten boven elkaar in (met een peuk of doorprikken, langwerpig iets verwarmen en erdoorheen prikken).. Door het onderste gat steek je een buisje (omhulsel van een pen bijv.)
Je vult het flesje met water, niet te hoog natuurlijk. Aan het ding van de pen kan je een soort kommetje maken(alluminiumfolie) en eraan vast maken. Er moet wel nog lucht doorheen kunnen dus niet helemaal dicht, een soort trechter dus.

Verwarm de wiet, houdt je vinger op het bovenste gaatje dat je hebt gemaakt. Hijs aan het gedeelte waar je normaal uit zou drinken, als er rook in het flesje komt, laat je het gat los en hijs ondertussen gewoon door. Et voila! Succes!
Klinkt misschien als een gedoe maar is echt binnen 5 minuten in elkaar geflanst.

Bovenaan