HEP/ NEP

SuzyQ

Newbie
Hoi, ik ben nieuw hier en heb meteen een vraag:

Heeft iemand ervaring met HEP? Ik heb dat onlangs gekocht, maar kan nergens info vinden over de dosering of ervaringen ermee. Het zou op NEP lijken?
Het spul is ook plotseling niet meer te koop, ik zie het nergens meer aangeboden worden. Het lijkt wel niet te bestaan.

Anderemaan

Wijs gebruiker
Dit is een van die stoffen die RC verdors aanbieden terwijl ze dondergoed weten dat de stof nouwelijks tot niet effecten geeft.

Dit doen ze wel vaker, slechte chemicals kopen.

De stof HEP is trouwens Ethyl-Heptedrone..
Een van de “bathsalts” als flakka als ik mij niet vergis. Google eens reddit anders. Ik zocht op google “HEP cathinone reddit”.

Iedereen die dit heeft geprobeerd zegt dat het heel matig was en zelfs “garbage”.. hopelijk dat je niet te erg opgelicht bent. Kan boos worden dat ze deze stoffen uberhaupt aanbieden..

Edit:
“This is a tad outdated so let me correct some misconceptions. HEP ordered from a reputable source will have similar effects to NEP, but is actually better. Again this is based on quality. I found a reputable vendor and HEP is more potent than NEP and NEP can have negative delusional side effects. I havent experienced it but my friend had a personality change from NEP.

Testing actual HEP on your tongue is similar to coke. It is a stimulant with mild entactogen effects. Heightened senses for sure. If you'd like more info pm me I'll explain it and give you a pagebto better understand it. I believe i found the name to be Heptedrone. Theres been chinese vendors trying to get rid of this NDH chem and cutting it or just substituting it as that.. that is likely what you got. HEP is soluable in water i dont know for sure but Tested NDH and noticed it was not. Not even the slightest.“

Dit is het enige positieve wat ik tot nu toe heb gevonden. Mocht je het toch willen proberen: kijk erg uit. Er is al geen onderzoek naar gedaan, maar er zijn ook bijna geen mensen die deze stof uberhaupt hebben geprobeerd..

Laatst bewerkt:
Bovenaan