1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

herdoseren speed

Discussie in 'Speed' gestart door DeApotheek, 18 okt 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. DeApotheek

DeApotheek Experimenterende gebruiker

Is het nou echt nodig om speed bij te nemen?
    Ik heb altijd het gevoel gedurende de avond dat ik moet bijnemen om nog harder te gaan maar ga je ook echt harder(dopamine gezien)? of is dit puur placebo.

zijn er mensen die gewoon aan het begin van de avond een dikke lijn nemen en het dan voor de rest van de avond links laten liggen?

Ik heb in al mijn ervaringen altijd bij gepakt met plafondienst als kado. ik vraag mij ook af of het wel echt mogelijk is om continu weer te pieken.

2. Sniksnak

Sniksnak Experimenterende gebruiker

Nee dat is niet mogelijk volgens mij. Uit eigen ervaring verleng je de rush alleen maar, de piek wordt niet hoger of net zo hoog als het eerste lijntje van de avond. Ik kan dit niet bewijzen maar zo gaat het bij mij in ieder geval.
    Tevens heb ik altijd wel dat gene wat jij zegt, het gevoel nog harder te gaan door bij te nemen maar dat is volgens mij de ''i dont give a fuck'' houding die je heb op speed. (denk ik dan)

Fenrir en DeApotheek vinden dit leuk.
  3. DeApotheek

de ''fuck it'' attitude is inderdaad een grote factor in het bijnemen. ik ben benieuwd of een grote start dosis zonder bijnemen een leuke avond kan bezorgen, zonder dat je na 2 uur alweer op de terug weg naar dysforie bent.

4. Sniksnak

Klinkt als een leuk experimentje wellicht dat ik het ook ga proberen, heb vanaf morgen middag een weekje geen verplichtingen. Hou je me op de hoogte van jou conclusie?

5. DeApotheek

Ik ga morgen de proef op de som nemen! ik zal in deze post mijn conclusie delen. ben ook benieuwd naar jou conclusie!

Fenrir vindt dit leuk.
  6. Sniksnak

Ik zelf ook haha, ik zal morgen mijn paaskostuum uit de kast vissen want dit weekend speel ik voor proefkonijn :tilttearlaugh: .
    Ik zal dan uiteraard ook een report uitwerken van hoe het gegaan is.

7. Sniksnak

Met wat voor een percentage zou jij jou dosis willen verhogen als ik vragen mag?

DeApotheek vindt dit leuk.
  8. DeApotheek

Ik ga voor 50 a 75 % meer.
    Speed weeg ik echt nooit dus ik zou eigenlijk niet weten hoeveel ik normaal neem. Normaal gesproken begin ik altijd met 2 kleine lijnen en neem ik door ze avond flinke punten bij.

Mijn idee is om nu echt 2 fl______________________________________________inke lijnen te leggen. En jij?

9. Sniksnak

Nu je het zegt..
    Ik heb eigenlijk ook geen idee hoeveel ik normaal neem qua mg enzo. ik doe het altijd een beetje op gevoel eigenlijk. Ik denk dat ik ga beginnen met iets minder dan het dubbele van wat ik normaal zou doen dus idd zon 70-80% wat het zal worden. Moet nog wel kijken welke dag het beste uitkomt.

10. DeApotheek

Speed is inderdaad echt zoiets dat puur op gevoel gaat, hier een puntje, daar een puntje. Ik maak morgen wel even een foto van wat ik neem (als ik het niet vergeet)

11. Sniksnak

Speed is net zoals koken wat dat betreft:mrgreen:.

12. Rebell

Rebell Bewuste gebruiker

Het maakt niet uit of ik een dikke lijn pep neem of 2 dagen lang elke keer een puntje.
    Slapen doe ik dan sws niet meer

13. Sniksnak

Tja ik voel je vanuit hier:sob::tearsofjoy:. k draai plafonddienst vanavond

Rebell vindt dit leuk.
  14. DeApotheek

Het gaat niet over slapen, maar of het genoeg is om gewoon een keer een grote dosis te nemen en daarna niet meer te nemen.

De Dunne vindt dit leuk.
  15. acht.zes

acht.zes Badass junkie

Waarom gaan mensen uberhaupt op bed liggen en naar het plafond staren? Ik heb werkelijk waar geen idee.

Zolang ik niet kan slapen ga ik niet in bed liggen in ieder geval.

SanneBanne vindt dit leuk.
  16. Rebell

Rebell Bewuste gebruiker

Alles is uitgewerkt! Heb gedanst, sex gehad van alles gebruikt en het is klaar.
    Dus ga je liggen houd die kut pep je wakker!

Rtby vindt dit leuk.
  17. acht.zes

acht.zes Badass junkie

Ok,
    Ja, dan is dus niet alles uitgewerkt, dus in zo'n geval ga ik dan ook niet op me bed liggen.

Als ik toch niet kan slapen dan blijf ik gewoon lekker bezig. En aangezien ik niet overdag wil slapen (dan geraak ik uit mijn ritme) pak ik dan een klein beetje pep in de nacht of maximaal eind van de ochtend bij om het uit te zingen tot de avond.

18. DeApotheek

Ik neem gewoon een benzo.... slaap altijd. Is nog goed voor de bloeddruk ook.

Laatst bewerkt: 19 okt 2018
  19. Rebell

Rebell Bewuste gebruiker

Ik gebruik dus gewoon geen pep...

20. Rebell

Rebell Bewuste gebruiker

Ik geloof altijd alles wat ze bij de apotheek zeggen :)

DeApotheek vindt dit leuk.
  21. DeApotheek

:upsidedown:

Rebell vindt dit leuk.
  22. Sniksnak

Als ik weet dat ik niet kan slapen lig ik(meestal) ook niet in bed. Al hoewel ik het soms wel lekker vind om af en toe in bed te liggen en te lezen of schrijven bijvoorbeeld, maar dan zit ik alsnog vaker en liever aan mijn bureau

acht.zes vindt dit leuk.
  23. Rtby

Rtby Experimenterende gebruiker

Wat Rebell ook al zegt, je hebt het fysiek gewoon wel gehad na een avond lang dansen, liefst goeie seks en dan gestrekt gaan is gewoon heerlijk voor de beentjes en rug. Tuurlijk kan je dan nog wel iets van netflix aanzetten, of weet ik het wat. Maar, zeker als de ander wel kan slapen, meestal ga ik gewoon lekker liggen. Beetje nagenieten of appen tot ik moe genoeg ben om in slaap te vallen.

Rebell vindt dit leuk.
  24. DeApotheek

Nou een grote dosis werkt een uur of 5. Zonder bij nemen.

25. DeApotheek

conclusie:

ik ben de avond begonnen met een grote dosis en 6 en een half uur later voel ik me nog prima zonder bij te nemen. het is dus prima mogelijk om de hele avond niet meer bij te nemen.

Laatst bewerkt: 20 okt 2018
    Fenrir vindt dit leuk.
  26. Sniksnak

Nou fijn om te weten!

Ik heb vanochtend ook een grotere dosis genomen, deze was niet voor research doeleinden bedoeld omdat ik de laatste tijd best wat lijntjes heb gehad. ik kan dus (op dit moment) geen onafhankelijke beschrijving geven.Ik ga vanaf morgen een paar dagen pauze nemen en goed uitrusten.

Ik heb wel zojuist bijgenomen, dat is meer omdat ik minder remmen heb onder invloed en het ook gewoonweg een leuke bezigheid vind. Bij mijn eerste lijntje help mijn rationele gedachte gang dan nog mee haha. Ik heb net voor het lijntje een paar trekjes van een jointje genomen zodat ik lekker veel zin had om te eten, en die loomheid weer verholpen met een klein nakkie.

Ik zal bij het experimentje een conclusie geven incl een plaatje van het lijntje wat ik dan leg.

Jij nog leuke plannen voor vandaag?

27. De Dunne

De Dunne Badass junkie De Leukste Thuis!

Klopt! Ik heb eens een hele avond het heel leuk gehad op maar 1 sleutelluntje speed. Natuurlijk is en voelt het anders dan wanneer je veel meer neemt maar tis maar net welk effect je zoekt. Zeker bij goede en gewassen speed van 70% en hoger doe ik ook makkelijk een heel avondje met maar een lage dosis.

Laatst bewerkt: 20 okt 2018
  28. Bas

Bas Wijs gebruiker

Jep, datzelfde is mij ook gelukt. Kostte wel wat moeite, maar ik heb het ook gered met 1 sleutelpuntje. Totaal geen bijwerkingen, al doe ik het liever niet nog een keer. ;p

Pompen vindt dit leuk.
  29. Sniksnak

was het geen fijne ervaring of gewoon niet je ding?

Ik ben een beetje nieuwsgierig omdat ik van plan ben het komende week ook te proberen.

30. Bas

Bas Wijs gebruiker

Het was wel een fijne ervaring! Alleen met een paar puntjes extra, was het net wat fijner geweest. ;p

31. Sniksnak

Ja dat heb ik zelf ook altijd wel, er is niks beter dan snuiven als je net gesnoven hebt haha.

32. Pompen

Pompen Bewuste gebruiker

Beste @DeApotheek @Sniksnak.

Ik vroeg me af wat beschouwen julllie als een grote dosis?
    In milligrammen, dan kan ik e.v.t wat aanbevelen aangezien jullie aan het "experimenteren" zijn.

En hoelang werkt deze dosering door is ook wel fijn om te weten, dan kan dat vergeleken worden.

Toevalig ook zuiverheid van Amfetamine bekend?

Laatst bewerkt: 21 okt 2018
  33. Sniksnak

Een dosering kan ik niet echt geven omdat ik geen weegschaal heb om het in af te wegen. Als ik op mijn gevoel af zou moeten gaan zou ik het ook eigenlijk echt niet weten omdat ik weinig met milligrammen te werk ben gegaan.

Bij mij werkt een normale dosis circa 6 à 8 uur met ongeveer een rush van 2-4 uurtjes denk ik. (let niet echt op de tijd onder invloed van)

Ik heb nog geen enkel experiment uitgevoerd, dus als je de werkingsduur in het experiment zou willen weten moet je even het bericht van @DeApotheek lezen.

Zuiverheid van de speed heb ik niet getest, ik kan er helaas niks mooiers van maken en weet dat het alleen maar nadelen heeft niet te doen.

Ik hoop dat je hiermee genoeg weet. Misschien dat @DeApotheek mij kan aanvullen waar nodig?

34. Pompen

Pompen Bewuste gebruiker

Ik ga geen adviezen meer geven over speed voorlopig, heb een gore kater te pakken.
    Nu 10 dagen nuchter en krijg een flinke klap op me bek letterlijk.

Zal wel even een topic schrijven als ik geslapen heb over hoe ver dit gaat.

Nouja wie z'n billen brand..

Mag een dikke after knal incasseren.

Laatst bewerkt: 22 okt 2018
  35. Lichtjeshemel

Lichtjeshemel Experimenterende gebruiker

Ja hoor, lukt wel! Vorige week op ADE op een feest rond 17:00 en om 19:00 een puntje genomen en toen doorgefeest tot 3 uur. Oké, wel 1 keer bijgepakt dus, maar het was een kleine hoeveelheid en heb op die laatste keer 8 uur geteerd dus dat vind ik best een nette score. :grin:

Was om 5 uur thuis en ben uiteindelijk rond 6 uur in slaap gevallen. Geen plafonddienst gedraaid, maar daar heb ik na drugs gek genoeg sowieso geen last van. Misschien is mijn lichaam dan te moe van het de hele dag dansen, ik weet het ook niet.

36. Sniksnak

Of wie z'n schijt te lang inhoud..

Heeft heeft een pijnlijke verlossing:mrgreen:

Maar goed dat je nu stopt met uitstellen want jouw lichaam heeft wel een appeltje met jou te schillen, naar verloop van tijd wordt alleen het mes maar groter. (been there, done that) Best heel recent eigenlijk haha.

37. DeApotheek

het is echt goed mogelijk inderdaad, alleen je moet door de neiging om bij te nemen heen. als je dat kan overzien dan is het echt prima.

38. Maddog

Maddog Bewuste gebruiker

Herdoseren. is dat iets als 3gram wegnakken in 72 uur tijd?

Ik heb de laatste half jaar wat verminderd, maar ik gebruikte t dagelijks, begon er mee, in de middag twee lijntjes, en in de avond weer, tot ik t gevoel kreeg in slaap te vallen, dan nog maar een beetje erbij.

Tegenwoordig meer sporadisch, af en toe in het weekend, soms twe tot 3 weken niet.

Maar dan pak ik geen puntjesw, en gram gaat er door op een avond en de hele dag erna, maar om dan wel eens 72 uur wakker te zijn, moet je niet te vaak doen. gaat je humeur van achteruit.

Laden...
Vergelijkbare Topics - herdoseren speed
  1. Benzoboss
    Reacties:
    3
    Weergaven:
    3.488
  2. Philosophico
    Reacties:
    7
    Weergaven:
    3.308