Herintrede X na 36 uur?

Lieve medeleden,

First of all: ik ben nieuw hier. Althans, mijn account is nieuw. Ik heb de afgelopen 3 jaar met veel plezier topics gelezen en vond het nu tijd voor een account, mede omdat ik nu toch wel iets wilde vragen wat ik nog niet via de zoekfunctie kon vinden. So here it goes: kan drugs na een uurtje of 36 ineens opnieuw effecten veroorzaken? Toelichting hieronder:

Ik was zaterdagnacht bij een tent in Amsterdam en heb daarvoor wat wijntjes en biertjes gedronken. Ik was om 22.00 binnen en heb sindsdien van 01.00 tot 07.00 doorgebracht op wat nakken pep, niet al te veel maar gewoon gezellig. Om 09.00 gingen de lichten aan en ging ik afteren met 2 mensen die ik net ontmoet had, maar de klik was goed. Zodoende hebben 2 van ons om 09.30 in de ochtend een halve blauwe audi pil (xtc) naar binnen gewerkt die omdat ik al een poosje geen X meer gedaan had behoorlijk vet inkickte. Om 11.00, 13.00 en 15.00 heb ik nog een kwartje bijgepakt en om 17.00 voor het eerst een half buisje G achterover gegoten. Later heb ik nog een kwartje x gebruikt om 18.00 en om 19.30, maar dit was best wel tevergeefs.

Rond 20.00 heb ik dan ook de trein gepakt naar huis en daar was ik rond 22.00. Ik was misselijk en kapot van 44 uur wakker zijn, heb gedoucht, wat boeren en scheten gelaten, misselijkheid weg en ik kon slapen. Vanmiddag wakker geworden, moe maar niet kapot, geen al te erge dip alleen wel wat emotioneler (ook op de goeie manier zeg maar). Nu nam ik dus net weer even een douche en sinds die douche voel ik m'n armen een beetje tintelen en heb ik een wat 'lichter' gevoel door m'n hele lichaam. Ik was benieuwd; kan drugs opnieuw gaan werken of op de achtergrond blijven 'sluimeren' en ineens weer naar boven komen of hoe is dit verklaarbaar? Heeft het er uberhaupt iets mee te maken en voorspelt het misschien iets over de dip morgen (heb een intakegesprek). Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen!

P.S. Ik ben vrij klein van stuk (1.75) en weeg een kilootje of 65. Ik heb ervaring met xtc maar nog nooit zo veel/zo lang.

Fool

Badass junkie
Nee, je hebt je lichaam enigszins gesloopt en dat merk je nu.

Je armen voelen tintelen en jezelf wat lichter voelen kan net zo goed veroorzaakt worden door slaaptekort en sluimerende resten stimulanten in je lichaam.

Reken er maar op dat je je nog wel slapjes gaat voelen. :P

Wacky

Badass junkie
Iets van het effect is nog in je lichaam. Of er nog iets van de drug is, of je serotonine receptoren nog actiever zijn of wat dan ook weet ik niet, maar ik heb zelf eens het volgende gehad:

Zaterdagnacht feesten op XTC.
Zondag overdag en de daaropvolgende nacht chillen waarbij je niet echt diep en lang lijkt te slapen, maar wel hier en daar een paar uur kwijt lijkt te zijn.
Maandagochtend zit ik achter mijn computertje als de zon op komt, het is een prachtige dag, en geheel tegen mijn luie natuur in besluit ik lekker een stukje te gaan fietsen in het zonnetje.

anderhalf uur later kom ik terug thuis. Nog nooit zo hard gefietst en constant die hele anderhalf uur maximaal alles gegeven alsof ik een tour etappe aan het rijden was. (of het ook echt hard ging in km/h weet ik niet, maar het was iig wel de max wat ik toen kon) Toen ik van mijn fiets af stapte kon ik mijn benen niet meer buigen en ze hebben nog 2 dagen pijn gedaan.

Dat was dus ook zon 36 uur later. Zonder twijfel dat dat nog een mdma effect was. Als ik zonder drugs een poging doe tot lichamelijke inspanning geef ik het na 3 minuten op. En ik was dus niet eens van plan een poging tot inspanning te doen, ik ging gewoon lekker een stukje fietsen in het heerlijke ochtendzonnetje :grin:

MeejheM

Badass junkie
dus we hebben een onbekende hoeveelheid drank, mdma, pep en ghb... zonder de doseringen te weten vind ik op zich niet gek dat je met zulke combinaties een kater overhoud. vind je dat zelf wel vreemd dan?

Bovenaan