Heroïne en Alcohol

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Drugdolphin

Experimenterende gebruiker
Hoiii

First of all, t boeit me niet wat je zegt over geen heroïne k ben niet nieuw met deze drugs dus het maakt me ook niet uit.

Ik heb net een biertje op (1 maar) kan ik dan alsnog een beetje heroïne gebruiken? Geen volle shot ofzo maar gewoon wat??

benzzzy

Badass junkie
Wacht 1.5 uur en dan is je biertje eruit.

1 biertje is waarschijnlijk niet al te problematisch met een schappelijke dosering hero.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Bedankt! Dit moest ik even weten.
Opioiden in combinatie met 2 alcohol consumpties valt nog wel te overzien. Maar omdat veel mensen geen genuanceerde inschatting kunnen maken bij combinatie gebruik van deze twee middelen wordt de combinatie vaak bij voorbaat afgeraden.

Wellicht meer relevant om te vermelden is dat de combinatie opioiden met alcohol simpelweg onprettig is. Opioiden zijn in ieder geval naar mijn ervaring vrijwel altijd prettiger op zichzelf prettiger tenzij je al meer extreme combinaties overweegt (bv. speedball). Zelfs de combinatie opioiden met stimulanten vind ik persoonlijk niet de moeite waard omdat dit naar mijn ervaring al snel resulteert in een extreem hartritme en gerelateerde bijwerkingen en dan neem je dus ook aanzienlijk grotere gezondheidsrisico's.

Heroïne/opioiden in combinatie met alcohol resulteerde er naar mijn ervaring vaak snel in dat misselijkheid en gerelateerde bijwerkingen overhand kregen op de gewenste effecten. En misselijkheid is sowieso al vaak een dingetje wanneer je enkel opioiden op zichzelf gebruik.

hansje1963

Belezen gebruiker
Ik vind het lekker met wat whisky, of wodka. 2 glaasjes gaat prima.
Ik heb er in het verleden ook aardig bij getankt, na de gewenning van de dope zoop ik er veel bij, als een bootwerker zeg maar gerust, en ook met de nodige methadon in de mik, nu gestopt en blij dat ik nog leef...

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan