• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Heroic dose 6gr met Lemon Tek

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

DoeMaarDieMaar

Experimenterende gebruiker
Samen met een vriend heb ik een mooie trip op paddo's gemaakt die ik graag even met jullie wilde delen. Dat wilde ik een tijd niet, omdat ik deze trip even moest verwerken.

Het is 'by far' de mooiste trip die ik ooit gehad heb.

We hebben rond 14 uur een mooie Lemontek gemaakt. Dat leek mij wel gaaf om dit avontuur ook nog wat 'edge' te geven. Ik weeg mijn 6 gr 'Golden Teacher' en mijn maat neemt 1,5gr. Ik gooi deze in 2 citroenen en laat het boeltje lekker 20min weken. Hij doet hetzelfde, maar gooit er nog een theezakje in om de smaak op te vijzelen. We knallen die meuk achterover en gaan een beetje chillen / muziek luisteren.

En inderdaad gaat het door de Lemontek als een trein. Het leek of ik gelanceerd werd, maar zeker niet onaangenaam gelukkig. Het dus was meteen intens, maar ik blijf lekker op koers, heb al veel ervaring met de 'Golden Teacher'.

De eerste fase van de trip had ik een een soort levenechte droom (lucid dream?). Er was een bron van puur wit licht / energie. Ik zou dat de bron van leven en/of creativiteit / creatie kunnen noemen. Dat leek een rivier te vormen en hoe verder je van de bron afging, hoe meer deze energie "afkoelde" en daaruit materie en ideeen ontstonden. Maar ook (archetypische) dingen / emoties. Het leek of ik de "Moeder van alles" kon voelen. Een gevoel van liefde en trots.

Maar het werd anders dan anders. Ook met mijn ogen open leek het alsof er een andere realiteit verweven was met de normale. Het was alsof ik mezelf en de wereld ervaarde vanuit een hogere bewustzijnsniveau. Het leek alsof ik in een soort ruimteschip zat met buitenaardse, zeer geavanceerde technologie. Dit leek op een bio support systeem voor mijn aardse ik. Dit systeem leek als een soort laag over de realiteit heen te liggen. Ik zag soort transparante bedieningen en op bepaalde plekken kon ik naar buiten kijken en leek dat ik aan een groter schip gekoppeld was. Vanuit hier kon ik mezelf zien wat ik normaal beschouw als mijn ego. Ik had toegang tot een bibliotheek van oneindige intelligentie. Een plek waar alle gebeurtenissen van het verleden en toekomst waren opgeslagen van iedereen.

Rond 18 uur had mijn maat een hele mooie zelf gemaakte pompoensoep gemaakt van verse ingredienten. Ik heb een dag gevast van tevoren (na de laatste maaltijd het avondeten de dag daarvoor). Datn proeft zo'n soep alsof het het lekkerste was wat ik ooit had gegeten. Elke smaak kan ik dan onderscheiden op dat moment, dat komt dan waarschijnlijk ook door het vasten. Anders ervaar ik dat niet op die manier namelijk.

Ik ben om 20 uur toen naar huis gegaan. Ik moest nog een uur rijden. De avondklok geldde toen nog en die wilde ik graag voor blijven. Ik had dan wel s'avonds een beetje last van hoofdpijn, maar dat is altijd opgelost door 2 paracetamol.

De volgende trip ga ik ook zeker weer zo plannen. Het is namelijk echt de moeite waard.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan