Heroine extreme bijwerkingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Noxipro

Newbie
Hallo Allemaal,

Moet eerst even vermelden dat ik normaal weinig bruin gebruik,maar in een vorige topic op deze forum vertelde ik het éénmaal te willen proberen. Dat is destijds ook gebeurt jaren terug. Ik heb heb het daarna af en toe gebruik na een heftig nachtje wit te roken om enigzins rustig te worden. Ik heb wel eens braakneigingen gehad en wat fijne jeuk gevoelens! Ik ben gestopt met cocaïne roken omdat ik gewoon geen stop heb en er ook financieel in de problemen kom en zodra het op is ga ik in mijn geval liegen/bedriegen om aan wit te komen. Op gevend moment dacht ik waarom niet af en toe 1 bolletje heroïne gebruiken (zal niet over prijzen hebben) maar één bolletje is heel weinig. Ik ben echt helemaal van de coke af en ben daar heel erg trots op. Soms moet je echt goed hard vallen een x of 80 in mijn geval wanneer het besef komt..ok wtf nu kap ik! Il ben 3 maanden clean van cocaïne base roken. Maar nu komt het, ik haalde eens per week bolletje bruin en ik ging het Chinezen op folie. Elke x moet ik extreem overgeven en dat heb ik altijd. Maar de laatste ben ik echt van geschrokken. Ik nam wat puntjes bruin en direct voelde ik mij chill en lekker in mijn zelf. Daarna kwamen de braakneigingen en moest ik overgeven,ik weet dat dit gebaat gaat aan bruin gebruik,maar ik heb zonder te overdrijven 100 x moeten braken en op gevend moment braak ik gewoon lucht. Ik had dat ene bolletje nog niet op ondat ik niet meer durfte,want na elke Chinees moest ik weer overgeven. Nam ik slok drinken,sec later drinken er uit gekotst. Dit te verteld te hebben kwam mijn nachtmerrie! Ik ging slapen en heb zal eerlijk zijn miss 25 x in al die jaren bruin gebruikt. Tijdens het slapen kreeg ik jeuk aanvallen over mijn hele lichaam,vooral mijn benen. Jeuk heb ik vaak wel,maar wat ik aan gaf fijne jeuk eigelijk wel. Echter deze was zo scared eng dat het niet te houden was. Hield 48 uur aan en dacht bijna ik moet de ambulance belken ( niet gedaan) ik heb werkelijk mijn hele benen open gekrapt en voelde of er beestjes van 1000 tal onder mijn huid zaten. Het ging zo ver ik kon niet slapen en wou bijna mes pakken om me huid open te snijden om van de jeuk af te komen. Deze ervaring kende ik maar in lichte mate. Deze afkick of afstoot van het lichaam was een totale verassing voor mij en raakte ook in paniek. Niemand heb ik dit verteld en wou het met jullie delen op deze forum. Goede nieuws is ik ben clean van coke en deze heroine ervaring is 2 weken geleden en durf het niet meer te gebruiken. Dat ik ooit weer drugs gebuik is klein,maar blijf op mijn hoede. Ik hoop dat mensen op dit forum serieuze antwoorden geven en niet mij de grond in te trappen. Het is voor mij beschamend om dit te delen. Kennen mensen deze extreme heroïne bijwerkingen? Of heeft het met tolerantie te maken.

Noxipro

Newbie
Klopt éénmaal is het niet gebleven. Kreeg nooit deze vreselijke bijwerkingen. Bijwerkingen is van de laatste paar x en die nare ervaring van de laatste keer!

Fool

Badass junkie
Was je tijdens je 'enge' heroinegebruik onder invloed van coke of in de ontwenning hiervan?

Heb je je bruin laten testen? 48 uur na heroinegebruik nog jeuk hebben lijkt me wel langer dan dat heroïne actief was.

En besides, ookal hoort misselijkheid/overgeven bij het gebruik van zware opiaten, dat betekend nog niet dat je het uit moet lokken. Als je misselijk wordt/overgeeft is dat een vrij goede indicator dat je op dat moment even genoeg hebt gehad. Het verbaasd me niets dat je bij elke Chinees weer opnieuw moest overgeven.

Noxipro

Newbie
Bedankt voor je reactie. Nee was niet onder invloed van cocaïne. Alleen heroïne gebruikt. Heroine niet laten testen,maar haal het altijd wel bij een vast persoon. Jeuk begon echt pas nadat ik laatste Chinees gepakt had een uur later( jeuk gevoelens), en hield gewoon niet op. Jeuk steeds erger tot een punt het niet meer te houden was.

Fool

Badass junkie
Dat is te laat om een direct effect van heroïne te kunnen zijn. Ik begin het een klein beetje te vinden klinken alsof je een bepaalde psychologische episode gehad hebt ofzo. Heb je een geschiedenis van psychologische problemen?

@ZERO- , wat vindt jij hiervan? :)

Noxipro

Newbie
psychologische problemen? Krijg je weer van die domme opmerkingen! Ik zeg dat ik extreme jeuk aanvallen kreeg. Na 2 dagen was het over en was er niks aan de hand. Trouwens heb zelf wel op internet gekeken en het is heel normaal dat je jeuk krijgt. Ik lees op dit forum dat zelfs iemand de lappen vel van zijn benen wou krabben. Heb nu al spijt dat ik mij verhaal hier heb gedeeld. Ik xal niet meer reageren op deze topic!

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Waarom is het aankaarten van een psychologisch probleem een domme opmerking? Waarom zou dat niet kunnen?
Heel veel mensen hebben daar last van, heel veel. Zeker onder drugsgebruikers. Als dat zo is is het niks om je voor te schamen! Dus zo dom is die opmerking niet. Misschien wel jouw reactie.
Rustig aan hoor! Rustig aan..

• Like
Waarderingen: Fool
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan