Kibokoni zei:maar kan gebruik op deze manier een verslaving onder controle houden?
Ik vind dat dat geen effect heeft.Of had.Wel een trekje van je sigaretje,na een puntje bruin gerookt te hebben op folie.Kibokoni zei:Weet iemand wat voor effect heroine roken met tabak heeft? Heeft iemand dat wel eens gedaan? Kan je je verslaving onderhouden door 1 keer per dag heroine te roken (met tabak)?
Ik heb gelezen dat het zeldzaam is dat mensen heroine zo gebruiken, maar weet iemand er meer van?
Kibokoni zei:Het gaat mij erom of je op deze manier je veel ergere crackverslaving/heroineverslaving onder controle kan houden, dwz dat je op een normale manier kan leven.
Om het "ziek" worden onder controle te houden. Net als methadon zeg maar.
Angramar Temenos zei:Zou je het dan niet beter gewoon kunnen slikken? Capsules kopen bij de apotheek, heroine afwegen, in de capsules doen etc. De rush ben je kwijt, maar je zal als't goed is niet ziek worden.
Maar als je eig. een gewoon leven wil leiden maar niet van de fysieke verslaving afkomt, waarom vraag je niet gewoon methadon?
ga jij mensen even methadon aanraden loser ik heb mensen gekend die er dood aan gegaan zijn.Angramar Temenos zei:Zou je het dan niet beter gewoon kunnen slikken? Capsules kopen bij de apotheek, heroine afwegen, in de capsules doen etc. De rush ben je kwijt, maar je zal als't goed is niet ziek worden.
Maar als je eig. een gewoon leven wil leiden maar niet van de fysieke verslaving afkomt, waarom vraag je niet gewoon methadon?
Chris Pontius zei:Kibokoni zei:maar kan gebruik op deze manier een verslaving onder controle houden?
Ik denk dat je door het minimale effect vanzelf andere methodes gaat proberen (of gewoon steeds meer gaat roken).
Fishhead0707 zei:Ik kan met trots zeggen dat ik de Heroïne toch links laat liggen zeker nu in morfine tabletten heb liggen.
![]()
W.F.L. zei:Fishhead0707 zei:Ik kan met trots zeggen dat ik de Heroïne toch links laat liggen zeker nu in morfine tabletten heb liggen.
![]()
Ik wil ook geen testritje met een Ferrari meer proberen sinds ik een Fiat heb.
Fishhead0707 zei:Ik hoef ook geen testrit met een Fiat nu ik in meerdere Ferrari's heb gezeten.. :P
speeseend zei:Chris Pontius zei:Kibokoni zei:maar kan gebruik op deze manier een verslaving onder controle houden?
Ik denk dat je door het minimale effect vanzelf andere methodes gaat proberen (of gewoon steeds meer gaat roken).
Inderdaad!
W.F.L. zei:Fishhead0707 zei:Ik hoef ook geen testrit met een Fiat nu ik in meerdere Ferrari's heb gezeten.. :P
Haha, nice try, maar die vlieger gaat niet opWe weten allebei dat morfine oraal gewoon saai rukspul is en heroïne roken misschien wat minder saai is
![]()