1. Hey Bezoeker! Wil jij kans maken op €100 shoptegoed in de webwinkel van Azarius? Lees in dit topic hoe je met een foto mee kunt met de actie! Deze actie loopt tot en met 30 april, doe vandaag nog mee!
    Ontzet Notitie

Heroine word steeds vaker gemengd met fentanyl

Discussie in 'Opiaten' gestart door Tijdloos, 17 feb 2017.

1. Tijdloos

Tijdloos DF Staff Medewerker Moderator

Hallo allemaal,

Ik post weinig in dit deel maar kwam net dit tegen en is belangrijk te melden.

Het gaat er in het kort om dat er steeds minder echte heroïne word gemaakt. En waarom? Omdat ze het tegenwoordig mixen of een als toeveoging fentanyl erbij doen (eerst was het een ander middel wat minder gevaarlijk was/wat te meten viel ivm met fentanyl 100 x 24 = 2.4mg staat gelijk aan 300+mg oraal morphine per dag)

Het is om te beginnen tussen de 50 en 100 keer sterker als morphine pharmaceutisch in puurheid. En is een overdosis daar dus slechts aan aantal milligram.

een waarschuwing en tegelijk ene vraag als je dit middel om wat voor een reden ook hebt besloten het te gaan gebruiken laat het testen. Kan een kwestie van leven of dood zijn heb al vernomen dat deze "heroine" Duitsland al bereikt heeft. Ik gebruik het verder zelf niet (geen pijnstillers voor mij tenzij nodig) maar wil het graag als waarschuwing meegeven.

Hier staat meer informatie erover:

http://interactive.fusion.net/death-by- ... intro.html

2. autysd

autysd Bewuste gebruiker

uitstekende post
    ik heb gezien in een docu, dat het via noord america is binnegekomen, en meteen voor problemen zorgde, omdat de werking vele malen sterker is dan heroine, en zo noobs tot de dood bracht
    -wees zeer voorzichtig met dit middel, want er zijn 'experts', die dit daadwerkelijk gebruiken, dus het wordt ook verkocht! :openmouth:

3. Halothaan

Halothaan Newbie

Bedoelde je deze docu van Vice, autysd? Anders wil ik graag een linkje hebben. Ben wel benieuwd. Fentanyl is erg potent en een sluipmoordenaar als je iet oppast. Het wordt in de operatiekamer gebruikt als sterk analgeticum.

4. autysd

autysd Bewuste gebruiker

heel spijtig sorry
    ik heb net alle youtube link-pages +- 20 over fentanyl doorgeklikt, maar kon aan geen thumbnail degene herkennen welke die ik gezien heb

-ik kan wel zeggen: hij duurde 10-15 minuten het ging over 2 +-20-jarige vrienden, die allebei, in noord canada op een bank op een plein het hadden gebruikt, een van hen stierf en de ander kon nog net bellen naar hulp
    -degene die stierf was iemand die al steeds terugviel op hergebruik en eigenlijk geen limieten kende
    -er werd in de docu beweerd dan de stof massaal via china geimporteerd wordt

5. leveldesigner

leveldesigner Bewuste gebruiker

Bedankt voor deze interessante topic.
    Nu denkt ik wel dat dit enkel geld voor witte heroine, en in nederland is eigenlijk enkel bruine (Afgaanse) heroine te koop. Ik heb youtube video's gezien waarin mensen aan enkel Fentanyl verslaafd waren. En het schijnt dat deze stof inderdaad veel zwaarder is, de high is veel hoger maar tevens is de duur van de werking een stuk korter. Dus veel eerder ziek worden, want dan weer veel zwaarder schijnt te zijn als die met gewone heroine.

Dit brengt me wel tot een ander punt, wat hier toch bij aansluit en dat is dat ik er eigenlijk wel
    zeker van ben dat onze bruine heroine ook wordt aangelengd met een stof die het sterker maakt. En deze stof verdampt erg snel, of lost in andere zin snel op. Want de bruine heroine van de laatste 15 jaar is bijzonder gevoelig voor zuutstof. Heb hier al vaker topics over geschreven hier maar niemand schijnt dit echt op te merken. Toch is het eenvoudig te bewijzen. Neem 2 hoeveelheden dezelfde heroine, laat de ene gesloten in plastic en de ander open je 4 keer verspreid over 2 dagen. Je zult dan zien dat die dope met minstens 50% in sterkte is gedaalt. Klinkt ongeloofwaardig, ik weet het, maar het is echt waar. De dope van nu is belachelijk gevoelig voor zuurstof.

6. autysd

autysd Bewuste gebruiker

ironish nietwaar ?

-eerst werd het versneden met rommel om de winst te verhogen :stoned:
    -nu wordt het aangelengd, met fentanyl, wat het versterkt...weer om meer winst te maken

7. Tijdloos

Zolang het maar geen methylfentanyl wordt (als ik het goed schrijf) of carfentanil :openmouth:

8. da_pj

da_pj Belezen gebruiker

Via de ajuinen markten heb ik al vele malen pure Fentanyl Hcl poeder gekocht alsook Fu-Fent (furanylfentanyl) en nog is een soortje maar dat ws zwak. Heb hoge opi tolerantie ivm mijn zwre pijnstillers die ik gebruik.

Fu-Fent is ok maar werkt zeeerrr kort, zeer geschikt dus voor iemand met goede tolerantie om een kleine 10min de roes te voelen. Ik heb het voor de gewone pure Fentanyl Hcl en neen niet gemixt met mannitol ofzo want dat bestaat ook allemaal.

Het enige dat ik kan zeggen is dat ik 100% weet dat er niets anders bij versneden is waar ik het haal = zeer prijzig. Maar ik leg 2 a 3mg op folu en dan chinezen zoals bruin. Dit is echt zeer zwaar en hou het bij 1x om de 3 weken om eens 50mg te bestellen.

Maar carfentanil dat durf ik gwn niet ook al heb ik geld na een tijd sparen dat is nog sterker + nu hoorde ik een kennis over ocfentanyl spreken ga daar is opzoekingen naar doen.

Aub BEGIN NIET MET OPIATEN ZELF GEEN TRAMADOL !! ZIE OOK UIT NAAR WAT JE TOLERANTIE IS EN WAT JE AL GENOMEN HEBT. DEZE PRODUCTEN ZIJN ECHT GEEN LACHERTJE !!

PS : Er wordt nu ook veel geadverteerd voor china white....Kijk naar reviews want de laatste tijd is het zoals het in dit topic wordt gezegd. Een fentanyl analoog gemixt met mannitol. Als je wil proberen doe eerst grondig je opzoekingswerk en hang niet de macho uit om meer te nemen als je vriend(en) want het kan dan je laatste dag op aarde geweest zijn.

9. Tijdloos

Bij jou ook al? Mij is bekend dat er nu letterlijk bosjes doden vallen door Fentanyl/ BuTrans powder. Vind het zot , waarom zou je als dealer complete groepen doden..
    Vind dit eigenlijk poging tot doodslag
    Kan aan mij liggen...

10. Liefhebbertje

Liefhebbertje Bewuste gebruiker

Er is te weinig vraag naar bruin
    Dus niemand heeft het op de plank liggen
    Voor die ene sporadische gebruiker
    Er is zat in nl maar dats meer doorvoer
    Dus zal dit een goedkopere oplossing zijn

Maar wanneer dit bekend is ga je toch op zoek naar een betere dealer?
    Get is echt wel te krijgen soms miet je alleen 5/10 gram afnemen

Een dealer wil geen doden dat kost hem poen
    Daarbij poging tot doodslag??
    Hij heeft hem nuet verplicht toch
    Heeft geen 9 op ze hoofd gezet en nu nemen
    Het is aan de gebruiker om te nemen en hoeveel daar is geen dealer verantwoordelijk voor
    Heb eens een xtc zaak van dichtbij meegemaakt helaas (productie export en witwassen)
    Daar werd door de officier aangehaald dat er vele doden door xtc vallen en er wel een paar op ons conto gezet kon worden
    Waarop meerdere advocaten tegenin ging
    Mensen kochten het zelf werden niet verplicht te nemen en al helemaal niet om er onverstandig mee om te gaan
    Gaan we mercedes ook aanrekenen als er een dode door de door hun gefabriceerde auto een dode maakt?
    Dit ging dus deels van tafel
    Al werd er wel een opmerking gemaakt dat er beseft is geweest dat het om een gevaarlijk product ging en in die zin wel na hadden mieten denken over eventuele slachtoffers
    Ookal werd er nooit aan eind gebruikers geleverd

Deel Deze Pagina