Herstellen

JanDeBrandweerman

Bewuste gebruiker
Dag leden, na een half jaartje misbruik te maken van eerst 3MMC 2 maanden en daarna speed vanaf maart heb ik er nu wel genoeg van gehad.

Ben een week gestopt en nu vroeg ik mij af hoelang ik last ga hebben van bijwerkingen zoals vermoeidheid. Slaap namelijk altijd min. 14u per dag dus dit maakt het moeilijk om tijd te hebben om het best uit mijn dag te halen.

Manu76

Badass junkie
nu vroeg ik mij af hoelang ik last ga hebben van bijwerkingen zoals vermoeidheid.
Succes met herstellen en het werken aan een alternatieve levensstijl.
Je vraag klinkt niet zo behulpzaam, want wat maakt het uit of het een paar weken of een paar maanden zal duren? Wat wil je bereiken met een leven zonder speed ed?
Ga je naar bijeenkomsten en ontmoet je mensen die niet gebruiken of ben je met nieuwe activiteiten begonnen/ of heb je zin om zin te hebben in nieuwe hobbies?

Maar die vermoeidheid na stoppen met misbruik van stimulerende middelen zal anders zijn bij iedereen en afhankelijk van activiteiten, je leven, je leeftijd, je vechtlust...
Kun je misschien 1 jaar ups en downs, vermoeidheid ed voor een goed herstel accepteren? Dan denk ik dat het wel eens flink mee kan vallen!

Laatst bewerkt:
Bovenaan