Het breken van de verlengde afgifte oxycodone.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

benzzzy

Badass junkie
Laatste tijd veel oxycodone ER in bezit en vind dat het kappot knauwen van de pillen vrij slecht werkt en dat een goed deel van de pill aan je tanden blijft plakken waardoor je ook nog eens 10m mag tand krabben...

De IR lijkt aanzienlijk sterker dan ER gebeten.

Uiteraard is de verpulverde er nogsteeds beter dan een hele maar het lijkt mij dat hier nog wat efficienty in te behalen is.

Enige tips?

Salvia

Bewuste gebruiker
Wat ik deed was de pil kapot bijten terwijl het omhuld was door een plastic zakje o.i.d., zodat het niet tussen m'n tanden kwam te zitten. Daarna maakte ik het nog wat fijner door er met een aansteker overheen te gaan.

Natozlato

Wijs gebruiker
Ik snij de pil eerst doormidden op een snijplank, en dan steeds kleiner. En dan op een theelepel, de inhoud achter op m'n tong kieperen en gauw water erachteraan.

Als je hem niet breekt @Spyro, wordt je minder high vanwege de vertraagde afgifte.

Met een vijzel gaat verpulveren nog beter. Dan kan je het spul ook nog in een capsule doen.

Benzostop

Newbie
Ehm sorry om hier binnen te vallen maar ik geloof dat ze bij de apotheek een apparaatje hebben om pillen te snijden. Ik weet alleen niet hoe het zit met een breuklijn ja of nee.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan