DreamerOfDreams
Bewuste gebruiker
Naar aanleiding van deze post door Robdebob
Ik had graag wat meer geweten over het out gaan door GHB gebruik, Wie heeft dit al meegemaakt, zijn er ervaren gebruikers die dit nog niet hebben meegemaakt? wat moet je doen als je maat plots out gaat? (zak hij ineen of gaat ie ergens een plekje zoeken om te chillen waarna hij vervolgens in slaap valt?) wat moet je doen als hij begint te kotsen? enz...
anekdotes zijn ook altijd welkom.
vele groeten
Ik vind ghb ook nog steeds een van de heerlijkste drugs om mee uit te gaan. Het geeft je een enigzins dronken, maar tegelijk ook helder gevoel met een fikse portie energie en enorm snufje geilheid. Als ik ghb heb gebruikt kan ik ieder meisje aanspreken dat ik maar wil. Ik kan met iedereen een gezellig praatje maken zonder dat ik me hoef te schamen dat ik onzin uitkraam (zoals bij alcohol). Verder kan ik de hele avond doorgaan zonder dat ik ook maar een beetje moe wordt (in tegenstelling tot alcohol). Ik weet nog alles wat er allemaal gebeurd is tijdens de hele avond (in tegenstelling tot xtc). Ik heb geen onbedwingbare drang tot meer gebruik (zoals bij sos). Ik kan lekker slapen na het uitgaan (in tegenstelling tot speed). Kater bij dit spul is niet van toepassing (in tegenstelling tot alle eerder genoemde middelen)
Maar het nokkie gaan op een moment waar het totaal niet kan (tijdens het uitgaan) is iets wat volgens mij bijna elke ghb-gebruiker wel een keer meemaakt, ook al ben je nog zo voorzichtig. Dat is zo jammer...
Als dat niet zo was zou het denk ik wel meer gebruikt worden.![]()
Ik had graag wat meer geweten over het out gaan door GHB gebruik, Wie heeft dit al meegemaakt, zijn er ervaren gebruikers die dit nog niet hebben meegemaakt? wat moet je doen als je maat plots out gaat? (zak hij ineen of gaat ie ergens een plekje zoeken om te chillen waarna hij vervolgens in slaap valt?) wat moet je doen als hij begint te kotsen? enz...
anekdotes zijn ook altijd welkom.
vele groeten