Ben alllen bekend met oxycodon en morfine.
Is heroïne zo anders dan ?
nja iniedergeval heb geen ervaring met kratom. Zou het wel eens willen proberen.
Zouden diegene die wel op wolkjes lopen als ze kratom gebruiken zich even willen melden bijnde balie hieronder .
dankjewel
Ik zelf ben nog maar amper een week bekend met kratom. Ben dit ook gaan gebruiken om te stoppen met heroïne omdat mijn gebruik al aardig begon te lijken op een verslaving, en lichamelijke afhankelijkheid van die zooi, na anderhalf jaar heroïne gebruikt te hebben ( niet echt veel maar wel dagelijks ongeveer 0,1- 0,2 gram ).
Ben in de jaren tachtig wel een tijdje verslaafd geweest aan de bruin en de wit, en na 8 a 9 jaar gebruikt te hebben ben ik toen afgekickt met de meta, en daarna van de meta weer afgekickt met de bruin omdat afkicken van de methadon nog erger was. ( ik weet het ) En daarna geen heroïne meer gebruikt.
Na ongeveer 30 jaar de "brave" huisvader uitgehangen te hebben, kwam de heroïne weer op mijn pad en ben dit in de eerste maanden sporadisch gaan gebruiken ( klein puntje per dag ) omdat het goed werkte tegen pijn, vermoeidheid en mijn humeur.
De eerste maanden lukte me het ook makkelijk om een paar dagen met die bruine zooi te stoppen en hielt mezelf maar voor dat ik de boel wel onder controle had zolang ik niet teveel gebruikte... en ik al wat ervaring met heroïne had...niet dus, dus ik had een probleem.
Naar de huisarts was geen optie, en voor de rest schaamde ik me ook dat ik tegen beter weten in toch weer begonnen was. Ook al was het naar mijn idee als een soort medicinaal gebruik om mij lichamelijk en geestelijk wat beter te voelen vanwege mijn gezondheid want ik ben ook geen 20 meer...
Dankzij dit forum en de info en adviezen van forumleden ben ik kratom gaan gebruiken om te kunnen stoppen met de bruin. En dat lukt goed!!! Heb nu 6 dagen geen dope meer gebruikt en dankzij de kratom geen centje pijn, want ik ervaar nog steeds het zelfde relaxte ontspannen gevoel als met dope.
Ik gebruik voorlopig dagelijks nu 2 x 5gr van verschillende soorten en voel me een tevreden mens.
Die achteraf al een -tig jaar eerder met kratom had moeten beginnen, want het werkt perfect tegen mijn lichamelijke kwaaltjes waar we op latere leeftijd tegen aan lopen, voel me weer 20 jaar jonger...
Mzzzzl, Randland