• Beste Bezoeker,

Het zal je niet ontgaan zijn dat er een wereldwijde uitbraak is van een nieuw coronavirus met officiële naam SARS-CoV-2. De naam van de ziekte die dit virus veroorzaakt is COVID-19. De ziekte is besmettelijk en verspreidt zich snel. Het is niet 'zomaar een griepje'. De gevolgen van de ziekte, mede omdat er geen vaccin tegen is, kunnen ernstig zijn. Niet alleen voor ouderen en mensen met onderliggende medische problemen: momenteel betreft het in de helft van COVID-19 patiënten op IC's in Nederland mensen van onder de 50; de jongste patiënt is slechts 16 jaar oud.

De overheid heeft maatregelen ingesteld om de snelheid van verspreiding af te remmen, zodat de druk op de gezondeidszorg en andere cruciale sectoren niet in een keer te groot is. Hoewel het aantal kritieke patiënten nog relatief klein is, betekent een IC-opname wel een verblijf van een paar weken en de noodzaak tot beademing. COVID-19 kan namelijk ernstige longproblemen veroorzaken.

Veel mensen die besmet zijn met het virus zullen alleen milde klachten ervaren. Ook is het inmiddels erg aannemelijk dat mensen zonder klachten de ziekte kunnen verspreiden. Om deze reden is op 15 maart besloten tot vergaande maatregelen. Grotere bijeenkomsten worden geschrapt, scholen en horeca- en sportgelegenheden worden gesloten, iedereen wordt gevraagd sociale contacten te minimaliseren en in het dagelijks leven anderhalve meter afstand van elkaar te houden.

Help mee om de verspreiding van dit virus af te remmen. Op deze manier kan voorkomen worden dat niet teveel mensen tegelijk de ziekte krijgen. Als iedereen een steentje bijdraagt, is het mogelijk om Italiaanse toestanden te voorkomen. Wil je weten hoe je kan helpen? Kijk dan op de website van de Nederlandse overheid, het RIVM of de WHO. Op deze pagina kun je zien hoeveel bevestigde COVID-19 meldingen er in Nederland zijn.

Belangrijk: vermoed je dat je klachten hebben die duiden op een besmetting met het nieuwe coronavirus? Ga dan niet naar je huisarts toe, maar bel deze indien je hulp nodig hebt. Kijk op thuisarts.nl voor meer informatie.

Stay safe!

Handboek Het Handboek Speed

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

25tolife

Badass junkie
Tripreporter
Speed (amfetamine) a.k.a pep, snelle is een stimulerend middel. De gebruiker voelt zich actief, helder, opgewekt en zelfverzekerd.
Effecten op korte termijn: Concentratie neemt toe, vermoeidheid en slaap worden onderdrukt, eetlust verdwijnt, zelfoverschatting neemt toe.
Risico's: Rusteloosheid, geprikkeldheid, gewichtsverlies, angst, achterdocht, wanen, agressie, uitputting van het lichaam, overbelasting van hart en bloedvaten, gewichtsverlies, schade aan de tanden, schade aan de neus, oververhitting, hersenschade, depressie, psychose, overdoseringen verslaving.

Speed kan als pil of in poedervorm worden ingenomen. Het wordt meestal gesnoven, maar het kan ook worden geslikt of gespoten. Wordt speed geslikt, dan begint de werking na zo'n 20 minuten. Als het echter in een 'bommetje', een vloeitje dat tot een soort containertje is gevouwen, wordt geslikt dan duurt het, vanwege de vloei, wat langer voor het effect is te voelen, zo'n 30 minuten tot een uur. Bij het snuiven komt de speed via het neusslijmvlies in het bloed terecht en komt het effect al na een paar minuten. Bij het spuiten in een ader (intraveneus) werkt de speed vrijwel onmiddellijk. De duur van het effect van speed varieert, de duur van de werking ligt zo tussen de vier en acht uur afhankelijk van de tolerantie, hoeveelheid en sterkte van de speed.

Testen ...

Omdat speed in poedervorm steeds de zoutvorm is, namelijk amfetaminesulfaat, kan je speedsample maximum 73% zuiver zijn. Je sample bevat dan namelijk 73% amfetamine en 27% sulfaat en géén andere stoffen! Als je sample minder dan 73% zuiver is, dan is het dus versneden met andere stoffen. In de testservice komen we poeders tegen met 1 - 73% tegen met een gemiddelde van ongeveer 30%
Credits for Japi-10 .

De dosering ...
  • Speed wordt meestal verkocht als poeder en het is vaak vermengd met andere stoffen. Je kunt aan de buitenkant nooit zien hoe sterk het is.
  • Er zijn verschillende soorten speed. De ene kan sterker zijn of een langere werking hebben dan de andere. Het geven van een dosering is daarom moeilijk. Uitgebreidere informatie hierover kun je krijgen via een testservice. Kijk hier voor adressen van testservices.
  • Een veilige dosis is niet aan te geven. De risico's nemen toe als je vaker en meer per keer gebruikt.
Wat iemand kan nemen de eerste keer is erg afhanfelijk van het gewicht van de persoon, de zuiverheid en de methode van inname.
De eerste keer kan zowel super intens zijn maar ook erg tegenvallen.

Een quote van Lake gerespecteerd pep gebruiker van DF: "Tsja, pep belooft niets anders dan de naam: een oppepper. Ik vind de rush die je er van krijgt heel lekker, maar dat is iets wat je moet leren herkennen en waarderen denk ik. En voor de rest ben je heel alert .. het kan zijn dat je er meer van verwacht had .. ik zou zeggen probeer het nog 1 of 2x en vorm daarvoor nog niet je definitieve oordeel.

Waar moet je nou op letten met pep?
De geur, kleur, structuur, smaak en vochtigheid zeggen NIETS over de kwaliteit van jouw speed.

Appeltjes pep
Roze pep
Klei pep
Pasta pep

Zijn niets meer dan marketing trucs.

TESTEN VAN DRUGS IS GEEN TIJDVERSPILLING EN GRATIS:

http://www.unity.nl/testen

Als de pep niet zuiver is, dan is het eigenlijk niets waard, das al punt 1. Het enige wat je zou moeten interesseren zijn de percentages .... landelijk ligt het gemiddelde op 20-30 meestal in 90 % van de gevallen ook met een everedige hoeveelheid grammen aan cafeine toegevoegt, dus 20-20 of 30-30.

Goedkope pep zou je moeten wantrouwen, niet adoreren, je mag je liefde uiten als je testuitslag binnen is. Wees ook zo flink om te melden dat het troep is, vooral aan diegene waar het vandaan kwam. Vooral dit laatste puntje is voor iedereen in zijn eigen voordeel. Niet in mijn, ons, of hun voordeel, maar in jou eigen voordeel ... heel veel tussenpersonen weten zelf ook niet eens beter. Dus verenig je met zijn allen en bespreek het gewoon. Niets is mooier als gelukkige mensen aan alle zijdes.

Wat is respect ? Normen en waarden met peppers.
Pep misbruik wordt zwaar afgestraft uiteindelijk verlies je het gevecht. Niemand kan de pep overwinnen en er zullen periodes komen van geen pep en die geven meer energie dan die pep je gaf. Respectloos omgaan met je pep leidt naar een verslaving en een aangetast uiterlijk. Puisten, neusproblemen, gewichtverlies, maag en darm klachten zijn voorkomende klachten. Klachten die je kunt voorkomen door normaal te doen.

- Neem zo min mogelijk, hoe minder hoe beter.
- Neem (indien voorhandig) alleen maar zuivere pep, vermijdt de cafeine.
- Voorkom nassaal gebruik, oraal of rectaal doen het beter en besparen je uiterlijk.
- Slaap gewoon na de pep inname, neem niet bij voor het slapen gaan.
- Neem heel veel vitamines ...
- Eet in ieder geval 1 maaltijd na de 24 uur peprage.
- Verzorg je zelf goed, verwaarloos jezelf niet.

Waarom heb ik zo'n last van de 'speed' kater ?
Omdat je weigert bovenstaand regels op te volgen ergens overtreed je een van de geboden en daarom ben je nu totaal verk*nkert. Een avondje stappen met heel veel alcohol ketamine ghb en een pakkie peuken geven al een kater die je niet snel zal vergeten, de pep daarvan de schuld geven is niet objectief. Neem is nuchter pep en niets anders .....
De grootste reden voor een echte 'speed' kater is omdat je pep waarschijnlijk nogal vervuild is met cafeine. Cafeine heeft allerlei akelige uitwerkingen op je gevoel en geeft de speed daarom ook een slechte naam.

Insomnia, heel veel schaapjes tellen en mastruberen.
Als je echt alle regels blijft overtreden dan krijg je te maken met insomnia, het slapen zal dan niet meer lukken, je lijd aan slapeloosheid. Eis niet teveel van jezelf, probeer in ieder geval te douchen alles boenen en ga met oogdruppels lekker liggen in je warme bed. Rust sluit je ogen, als je 10 minuten wegdoezelt ben je weer klaar wakker ga eruit en eet iets. Eten en orgasmes zullen je naar het 2 niveau dragen ... een langer tukkie dan 10 misschien 30 minuten. Iedere happie helpt je naar je winterslaap toe, je hoeft niet te verwachten dat je na 200 mg 40% pep na 12 uur kan slapen. Om de slaap te kunnen vangen moet je je lichaam voorbereiden en je geest ook.

Mijn piemel is verdwenen en ik wil vanavond nog neuken.
Je had die sappige meid mee gevraagt voor wat ruig paalwerk. Thuis gekomen krijg je een hartkramp bij het aanzicht van je goede oude vertrouwde penis. Bij de juiste hoeveelheid speed krimpt de penis naar een grootte waar niemand trots op wil en kan zijn. Zelfs de grootste harde palen veranderen in een miniatuur worm, zo klein dat het voorhuidje zelfs niet terug getrokken kan worden. Maak je geen zorgen, met de juiste technieken komt echt alles goed. Sterker nog het wordt de avond van je leven. De concentratie is je grootste vijand, op de pep verlies je die soms met als gevolg een slappe worm met een op hol geslagen paringsdrift. Hij kan echt weer zo hard en groot worden als ie vroeger was ... en waar het is geen onzin je kan ontiegelijk diep klaar komen klaarkomen op de pep. Als alles alsnog tegenzit:

- Vermijdt combinaties met heel veel drank, probeer het alleen op de pep.
- Neem een warm bad of een hete douche net zolang tot je lichaam goed warm is.
- Verwarm de slaapkamer goed.
- Verminder je dosis.

Ik ben nu junk hoe geraak ik weer clean!
Je hebt dus alle bovenstaande waarschuwingen totaal genegeerd en je bent lekker hard gegaan op je onsje pep. Nu heb je een serieus probleem ! Goede vraag die ons allemaal zal toekomen, accepteren en aanvaarden.
Pep uit huis gooien, snuivende vriendjes en vriendinnetjes de deur wijzen.
Vrij nemen of ziek melden, ongeveer 2 weken en veel slapen, goed eten, lekker wat sporten en ga veel wandelen. Drijf de amfetamine je lijf uit je leven uit en pak je leven terug zoals het was. Onafhankelijkheid van iedere drugssoort.

https://www.trimbos.nl/docs/356cafe6-1d60-4bb1-aeef-ca384bbe408d.pdf
https://www.drugsenuitgaan.nl/middelen/speed
https://www.drugsinfoteam.nl/drugsinfo/speed/speed-feiten
https://www.bnnvara.nl/spuitenenslikken/catalogus/woordenboek/s/speed
https://www.drugskompas.nl/drugs-abc/amfetamine/wat-en-hoe

drugsforum.nl/viewtopic.php?f=4&t=11480

Nog een toevoeging van @SanneBanne over hoe je speed kan wassen / troep eruit halen.
Dank voor deze goede uitleg!

Dank @SanneBanne !

Hierbij een video met een stap voor stap uitleg hoe je gemakkelijk speed kunt wassen met aceton. Hiermee kun je caffeine en bepaalde productieresten uit je speed halen.

Laatst bewerkt door een moderator:
is er btw nix om die caffeine rommel deruit te halen? ik heb btw nu pep met mannitol, ook zoiets et werkt prima maar waarom zou je et met mannitol versnijden en waarom zou je het ubhpt versnijden! spul kost al nix.....

RavenStylez

Experimenterende gebruiker
Oh had ik deze baas guide maar eerder gelezen :rolleyes:
Gaat nu goed, maar ging meer dan een gram in op 'n avond en veel insomnia problemen...
Alles door 't beschadigde neusje...
Achja, van fouten kun je leren. Doe dat dan ook kinders!

Chica42

Belezen gebruiker
Ik heb vanmiddag om 16.30 een goeie bom gedropt en ik zit nu nog met theeschotels in mijn hoofd op mijn kaken te knarssen.....Dit wordt een laaaaange nacht.... :mrgreen:

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Hahahaha wat een leuk geschreven stuk zeg. Moest een paar keer toch echt hardop lachen :) Tx for the info!

25tolife

Badass junkie
Tripreporter
Probeerenleer zei:
Ik weeg 73 kg. Wat is voor mij de juiste dosering?
Hangt grotendeels af van hoe zuiver je speed is om een goed antwoord te kunnen geven, als het bijvoorbeeld 72% is of 30% is een groot verschil qua dosering logisch.

Geniet met mate zou ik zeggen :wink:

bruuk83

Mooie guide. Herken er heel veel van een paar jaartjes terug. Paar dingetjes die mogelijk interessant zijn: Ik droogde als ik het niet direct ging gebruiken het in zo'n blikje waar je fietsreparatiespullen in zitten, dan gaat het langzamer maar merkte toch echt dat de sterker beter werd behouden dan gedroogd in ' open lucht', volgens mij verdampt er dan teveel. Evt kan je het doosje op de verwarming leggen.

Ik was trouwens een keer bij een maat, toen wist ik net zoveel als hij van dat spul, lees niks, en hij had een paar gram die ie snel moest drogen voordat we naar een 2daags feest gingen. Kort gezegd, maat, magnetron, verbaasd kijken, prullenbak. En wel goed gefeest :wink:

Over die flips: Bij afters ed vaker gebruikt als een redmiddel. Mensen die ontiegelijk hard gingen op hallucinerende spullen, flink vingerkootje pep op de tong gelegd van diegene. Paar minuutjes voor de slijmvliezen het verwerken en ze zijn er helemaal bij. Ziet er soms bizar uit dat na een paar tellen iemand ineens compleet nuchter zegt, thanks man, was ik ff aan toe na 2 uur niet meer op deze planeet geweest te zijn. Zelf op die manier een keer ook uit een onaangename khole gehaald. Dit soort tips wel met de nodige zorg benaderen, ik ben geen dokter, t zijn alleen ervaringen die voor iedereen anders zijn. En alleen bij mensen die dat ooit gebruikt hebben.

maxdw1212

Belezen gebruiker
RavenStylez zei:
Oh had ik deze baas guide maar eerder gelezen :rolleyes:
Gaat nu goed, maar ging meer dan een gram in op 'n avond en veel insomnia problemen...
Alles door 't beschadigde neusje...
Achja, van fouten kun je leren. Doe dat dan ook kinders!
Herkenbaar ik heb gisteravond voor het eerst deze guide grotendeels gevolgd en verrek ik heb voor het eerst geen kater door dat ik 400 a 500 mg heb verspreid over 24 uur. Dit was ongeveer 30 a 40%. Ik ben juist op zoek naar de gemiddelde pep omdat hoger dan 40 te sterk voor mij word. Ik ben nou gewoon slaperig en moet al bijna vechten mezelf wakker te houden. Toch zou ik wel een fatsoenlijk gesprek met iemand aan kunnen zonder versprekingen. Ook voor de eerste keer geen para gedachten waarvan ik altijd dacht dat het erbij hoorden omdat ik ook grammen er door heen jaagden. Nu dus gewoon zuinig gedaan en wat ik over had weggegeven. Ik ben alleen oververmoeid maar kan nog gewoon vrolijk zijn :). Ook had ik voordat ik begon met de pep nog magnesium,vitamine a tot z en vitamine C1000 gehad. Toen ik klaar met de pep was heb ik s'ochtend's 2 breakers gegeten wat ham en kaas. Daarna heb ik nog een keer magnesium,vitamine a tot z,vitamine C1000 en zinc (gaat oxidatieve stress tegen wat hersenschade aanzienlijk zal verminderen AANRADER!) gehad. Ik ben nu gewoon natuurlijk slaperig en heb nooit geweten dat je zo goed van de pep af kon komen. Ik zie er ook niet vercrackt uit en ben 1 kg afgevallen die ik morgen weer bij eet :P ik ben een klein beetje bleekjes geworden maar herkende me eigen gezicht nog zoals die altijd is. Dankje voor deze guide ik heb me altijd hard vergist in dit middel. Nu wel even een 2 a 3 maanden pauze :)

Roygbiv

Newbie
Zeer goede handleiding dit! Ook erg moeten lachen om de droge humor :mrgreen:
Zelf maak ik ook altijd een klein bommetje omdat ik snuiven echt verrekte smerig vind en omdat ik mijn neus graag heel wil houden, bijnemen doe ik vrijwel nooit.

Voor de liefhebbers, en vanwege het credo "zorg goed voor jezelf" hierbij mijn recept voor een perfect anti-pep-kater ontbijt. Aangezien we allemaal weten hoe leuk eten is met verkrampte kaken en een droge mond, een smoothie vol vitamientjes en anti-oxidanten!

Benodigdheden
- 1 granaatappel
- 1 grote banaan
- 1 flinke hand blauwe bessen of frambozen, of mix van allebei (ingevroren doosjes fruit zijn het handigst)
- blender

Pel de granaatappel (het is een behoorlijk geklooi, maar het is het waard!) en doe de rode besjes van de vrucht in de blender samen met de banaan en bessen/frambozen. Giet er nog twee kleine glazen water bij om het geheel wat drinkbaarder te maken. Blenden en klaar. Je krijgt het gegarandeerd weg en is ook nog eens erg lekker. De fruitcombi heeft zo ongeveer een maximum aan goede stoffen om je er weer een beetje bovenop te helpen :wink: .

Attimo

Belezen gebruiker
Heb bij het herlezen gemerkt dat ik dat over het bommetje van 300mg hier gelezen had. Ik had namelijk niet zo lang geleden een topic gemaakt waarin men mij vertelde dat dit veel te veel is, zeker voor een eerste keer.

Bommetje van 100gr was de boodschap (als je hebt laten testen en het was zuiver).

peprick

ik heb eens een BOM van 500mg gedropt, (60%>) en die andere 500mg (van dat grammetje) in 4 keer weggesnoven...... :confused: op een metal festival :rock:
de eerste 18/24 uur gingen wel. daarna had ik een dikke (drugs)psychose, ben al schizo, dus gelukkig herkende ik het allemaal en wist ik wat ik moest doen.
moet er wel bij zeggen dat ik op dat moment 3-6 gram per week gebruikte en er dus best goed tegen kon. ben toen ook maar ff een jaartje of wat gestopt. (ook met DF) nu weer een keer genomen, en gewoon 100mg bommetje en 50mg lijntje. is wel heeeel lekker trouwens na een jaar, ik raad dat alle regelmatige gebruikers aan!

peprick

als er cafeine of ritalin in me pep zit is dit op zich niet zo erg. had een keer 20 gram, in 1 zak, waarvan meer dan de helft poedersuiker was (heb het er wel uit kunnen filteren :sunglasses: ik ben kok en beschik over wat trucjes P) ) en had een keer een paar grammetjes versneden met tl buis gruis poeder, waarom mensen dit doen is onbegrijpelijk! je krijgt er een bloedneus van, niet normaal. dat was achteraf ook de intentie van deze persoon. maar waarom?????
en allebei deze verkeerde aankopen was bij straatdealers, niet op straat kopen dus vind een betrouwbaar adresje!

en pep is ook lekker in je (koolzuurhoudende) drankje, niet te veel natuurlijk, dan heb die vieze smaak, maar op deze manier werkt het bijna meteen en is ook een heel andere ervaring/werking.

Fool

Badass junkie
Het is dan ook niet zo'n slim idee om 20 gram te kopen bij een shady straatdealer. :')

peprick

Fool zei:
Het is dan ook niet zo'n slim idee om 20 gram te kopen bij een shady straatdealer. :')
klopt helemaal, het was mijn aller eerste aankoop :grin: *Modknip: geen prijzen* euro ZO GOEDkOOP dacht ik, hij had er natuurlijk een mooi verhaaltje bij waarom zoveel voor zo weinig, en ik trapte erin

ooscaar

Wijs gebruiker
peprick zei:
Fool zei:
klopt helemaal, het was mijn aller eerste aankoop :grin: *Modknip: geen prijzen* euro ZO GOEDkOOP dacht ik, hij had er natuurlijk een mooi verhaaltje bij waarom zoveel voor zo weinig, en ik trapte erin
Allereerste aankoop en gelijk 20 gram? :mrgreen: Had je vast al plannen om gelijk dagelijks te gaan gebruiken of niet hahaha :wave: Echt het topic voor jou dan!

peprick

mijn bedoeling was om 5 gram te kopen, samen met een vriend. mja, deze dealer had normaal gesproken nooit pep aleen deze 20 gram zei hij, vandaar een "speciaal" prijsje. ik ben er dus gewoon ingetrapt.

MeejheM

Badass junkie
peprick zei:
als er cafeine of ritalin in me pep zit is dit op zich niet zo erg. had een keer 20 gram, in 1 zak, waarvan meer dan de helft poedersuiker was (heb het er wel uit kunnen filteren :sunglasses: ik ben kok en beschik over wat trucjes P) ) en had een keer een paar grammetjes versneden met tl buis gruis poeder, waarom mensen dit doen is onbegrijpelijk! je krijgt er een bloedneus van, niet normaal. dat was achteraf ook de intentie van deze persoon. maar waarom?????
en allebei deze verkeerde aankopen was bij straatdealers, niet op straat kopen dus vind een betrouwbaar adresje!

en pep is ook lekker in je (koolzuurhoudende) drankje, niet te veel natuurlijk, dan heb die vieze smaak, maar op deze manier werkt het bijna meteen en is ook een heel andere ervaring/werking.
heb jij betrouwbare testuitslagen van speed vervuilt met 'tl-buis poeder'? volgens mij is dat een dikke mythe.

pep lekker in je drankje? ben jij wel helemaal goed in je hoofd dat je dit soort dingen post?

peprick

nee... deze persoon heeft dat mij gewoon verkocht omdat hij dat wilde ofzo... het was alleen mijn zakje, hij had het zelf toegegeven. hij was er nog bij ook, maar de bloedneus was dus zo erg dat ik naar het ziekenhuis moest, en toen speelde blijkbaar zijn geweten op en vertelde hij het.

Bobsacamano

Badass junkie
Ik weet ook niet zo goed wat ik met zon verhaal moet. Ik had die gast dan sowieso laten oppakken zelfs met het risico dat ik ook fout zit maar dat soort praktijken zijn idioot.

peprick zei:
nee... deze persoon heeft dat mij gewoon verkocht omdat hij dat wilde ofzo... het was alleen mijn zakje, hij had het zelf toegegeven. hij was er nog bij ook, maar de bloedneus was dus zo erg dat ik naar het ziekenhuis moest, en toen speelde blijkbaar zijn geweten op en vertelde hij het.

peprick

zoals ik al zei, ik was toen dakloos, je wilt niet weten wat er in dat wereldje allemaal gebeurd! het is een "onzichtbaar" wereldje voor de maatschappij, daarom zijn van dit soort dingen ook mogelijk, en aangifte doen voor dit is dubbel op GEEN optie.

Bobsacamano

Badass junkie
Heb je een punt.

peprick zei:
zoals ik al zei, ik was toen dakloos, je wilt niet weten wat er in dat wereldje allemaal gebeurd! het is een "onzichtbaar" wereldje voor de maatschappij, daarom zijn van dit soort dingen ook mogelijk, en aangifte doen voor dit is dubbel op GEEN optie.

Fool

Badass junkie
Bobsacamano zei:
Heb je een punt.

peprick zei:
Ja, mag ik ook een puntje?

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Dat is wel een goed idee misschien, dit waren mijn echte speerpunten. Als ik nu doorga word ik denk ik vrij bot

Fool

Badass junkie
Ja precies. Daar waar God een punt heeft gezet, kun jij geen komma achter plaatsen.

Slotje? (A)

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan