• Beste Bezoeker,

Het zal je niet ontgaan zijn dat er een wereldwijde uitbraak is van een nieuw coronavirus met officiële naam SARS-CoV-2. De naam van de ziekte die dit virus veroorzaakt is COVID-19. De ziekte is besmettelijk en verspreidt zich snel. Het is niet 'zomaar een griepje'. De gevolgen van de ziekte, mede omdat er geen vaccin tegen is, kunnen ernstig zijn. Niet alleen voor ouderen en mensen met onderliggende medische problemen: momenteel betreft het in de helft van COVID-19 patiënten op IC's in Nederland mensen van onder de 50; de jongste patiënt is slechts 16 jaar oud.

De overheid heeft maatregelen ingesteld om de snelheid van verspreiding af te remmen, zodat de druk op de gezondeidszorg en andere cruciale sectoren niet in een keer te groot is. Hoewel het aantal kritieke patiënten nog relatief klein is, betekent een IC-opname wel een verblijf van een paar weken en de noodzaak tot beademing. COVID-19 kan namelijk ernstige longproblemen veroorzaken.

Veel mensen die besmet zijn met het virus zullen alleen milde klachten ervaren. Ook is het inmiddels erg aannemelijk dat mensen zonder klachten de ziekte kunnen verspreiden. Om deze reden is op 15 maart besloten tot vergaande maatregelen. Grotere bijeenkomsten worden geschrapt, scholen en horeca- en sportgelegenheden worden gesloten, iedereen wordt gevraagd sociale contacten te minimaliseren en in het dagelijks leven anderhalve meter afstand van elkaar te houden.

Help mee om de verspreiding van dit virus af te remmen. Op deze manier kan voorkomen worden dat niet teveel mensen tegelijk de ziekte krijgen. Als iedereen een steentje bijdraagt, is het mogelijk om Italiaanse toestanden te voorkomen. Wil je weten hoe je kan helpen? Kijk dan op de website van de Nederlandse overheid, het RIVM of de WHO. Op deze pagina kun je zien hoeveel bevestigde COVID-19 meldingen er in Nederland zijn.

Belangrijk: vermoed je dat je klachten hebben die duiden op een besmetting met het nieuwe coronavirus? Ga dan niet naar je huisarts toe, maar bel deze indien je hulp nodig hebt. Kijk op thuisarts.nl voor meer informatie.

Stay safe!

Het nummer boven je...Hot or Not???

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Pascal FM

Bewuste gebruiker
Je beoordeeld of het nummer dat boven je geplaatst is met Hot or Not en plaatst daarna een nieuw nummer die weer door de volgende beoordeeld kan worden...enz...enz...
Zo kunnen we wellicht elkaars muziekale horizon verbreden :)

Het is wel de bedoeling dat je het nummer een kans geeft door het te luisteren...tenzij je het al kent...

De eerste... :wave:

[youtube]SAO-lzl3vVQ[/youtube]

kaasbaas

Badass junkie
7.5/10

Zeer relaxt nummer, maar niet echt iets dat eruit springt voor mij. Zou 't als nog lekker kunnen luisteren op een vrijdag avond met een jointje :rock:.

[youtube]6pXQD4nix-w[/youtube]

Voornamelijk instrumenteel

Pascal FM

Bewuste gebruiker
Kaasbaas
Klinkt goed, ze weten wel een bepaalde emotie aan het muziek te geven :)
Niet iets voor mij..
7.0/10

Olijfboompje

Bewuste gebruiker
Einstein zei:
Wel leuk, maar een beetje flauw en makkelijk. 6.5/10

:tearsofjoy:
Dat filmpje bezorgt mij bijna een mental breakdown en met die muziek combinatie erbij heb ik het gevoel dat ik in een trein belandt ben met een bass :tearsofjoy:
Sorry, kan dit soort muziek niet waarderen, ik dacht dat ik teringherrie luisterde :tearsofjoy: :P
5/10

Einstein

Badass junkie
Slappe hardstyle met standaardopbouw. Had aan het begin van de breakdown al het gevoel in de climax te zitten.
4.5/10

Olijfboompje

Bewuste gebruiker
Einstein zei:
Slappe hardstyle met standaardopbouw. Had aan het begin van de breakdown al het gevoel in de climax te zitten.
4.5/10
Vet nummertje, heerlijk chill :hearteyes:
Fijne kick (als je het zo mag noemen) :tearsofjoy:...
Gewoon onwijs chill :hearteyes:'
Duidelijk een 8.0 :)

*Ik ben het trouwens met je eens over de vorige :P
Deze zal je wel meer aanspreken :hearteyes:

Einstein

Badass junkie
Stuk beter inderdaad, wel een beetje cheesy met die sampletjes hier en daar maar wel een lekkere duistere sfeer. De bass had wat subtieler gemogen, maar toch een 7.5/10 :sunglasses:

azgaza

Badass junkie
7.5/10, niet iets wat ik zelf snel op zou zetten maar sfeervol en mooi nummer verder.

Ik 'groove' er al de hele avond op (en laat het plaatje niet misleiden op hoe het klinkt :openmouth: )

Einstein

Badass junkie
Leuke dubstep, beter dan de meeste ongeïnspireerde zooi die ik in dat genre tot nu toe heb ontdekt. De moeite waard. 7/10

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Sorry dat ik het afkraak, maar gelukkig heeft Chris een zwak voor meisjes met wansmaak.

Godver, ik heb te veel Punch Out Battles gekeken, die shit geeft af.

[youtube]-2A9Fk4ruaQ&feature=related[/youtube]

kaasbaas

Badass junkie
Dat klinkt verassend goed eigenlijk, ik vind de gitaar ook altijd wel leuk bij rap. De vocals is niet echt mijn ding, niet de soort stem en uitspraak wat ik vet vind maarja ik luister eigenlijk nooit rap. Hééél af en toe.

Hoe dan ook, instrumenteel vind ik 'm krachtig dus ik geef 'm een 7.25/10 omdat ik niet kan kiezen tussen een 7 of een 7.5 :P :grin:.

^ Dit is wellicht iets te extreem, de moeilijkheidsgraad van dit lied en de band is hoog en het zit erg ingewikkeld in elkaar. Ik kan 't wel volgen omdat ik mijn oren daarop heb getrained maar ik snap dat het als chaotische herrie kan overkomen. Dus wees maar lekker kritisch met je cijfer!

Einstein

Badass junkie
Leuke relaxte jazz/rock/????. Dat rustige deel met al die lachsamples duurt veel te lang en is irritant, voor de rest vind ik het wel mooi, hoewel ietwat fragmentarisch. 7.5/10

kaasbaas

Badass junkie
Einstein zei:
Leuke relaxte jazz/rock/????. Dat rustige deel met al die lachsamples duurt veel te lang en is irritant, voor de rest vind ik het wel mooi, hoewel ietwat fragmentarisch. 7.5/10
Volgens de media is het "mathcore", maar inderdaad met veel invloeden van Jazz en ook metal. Alleen de metal herken je niet echt bij dat nummer.

Gorgoroth :sunglasses:, vette shit sowieso. Ik vind de vocals meestal wat minder bij deze soorten muziek. Te "gorchelig", maar het is wel lekker om naar te luisteren als je in een slome bui bent. En ook heerlijk om op de gitaar te spelen als je in een slome bui bent. Makkelijker maar vet :rock:. Ik wou het een 8/10 geven maar toen kwam 't stukje met clean zang, betoverend apart gezongen! Daar hou ik wel van! 8.5/10!

En nu voor iets compleet anders!

NorthernLightBE

Bewuste gebruiker
8/10

Qua 'mooiheid' stelt het echt niet veel voor, maar wat een heerlijk dronkemansliedje is het toch.

[youtube]VZs7XH2E9p4&NR[/youtube]

( als je het niet helemaal wilt beluisteren, doorspoelen naar 1:53)

Pascal FM

Bewuste gebruiker
Een beetje humoristisch op de één of andere manier, niet mijn smaak...en toch vond ik het wel lekker klinken..heb het hele nummer kunnen uitluisteren :)

7/10

Einstein

Badass junkie
Doet het niet :angry: Hot dus, wegens het dadaïstische concept van een niet functionerende Youtube-video :sunglasses: Een 9.

dfssdfde

Badass junkie
10 :hearteyes: :hearteyes:
Toevallig, ben ook net naar Neil Young aan het luisteren.

Deze zag ik net passeren en vond ik ook niet slecht:

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan