1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het roken van een tryptamine?!

Discussie in 'Drugs' gestart door Stonologie, 9 mei 2019.

SGGZ, 110% hulp bij verslaving
  1. Stonologie

Stonologie Bewuste gebruiker

Ik wil binnenkort DMT proberen... of nouja, eerst EPT. Dit is de minder mentale variant om even kennis te maken. Nu is deze stof niet in Nederland te krijgen maar ik weet hoe ik eraan kom, in tegenstelling tot DMT zelf.

Nu is de EPT die ik kan krijgen in de fumarate form. Hoewel dit mogelijk is om te roken, heb ik gelezen dat dit best schadelijk kan zijn. Ik wil het graag roken omdat ik het snuiven of oraal te lang vind duren. De HCI kan je niet roken dus moet ik "freebasen",... ik voel mij nu al een crack junk.

Nu heb ik geloof ik vernomen dat ik niet om een tek mag vragen op dit forum, dus dat zal ik ook niet doen. Wel heb ik een paar vragen:

- Is het freebasen van elke stof hetzelfde of gaat het allemaal op een andere manier?
    - Is het in elk geval schadelijk de fumarate te roken of voor deze substantie niet?
    - Is het (DMT of varianten) veel heftiger dan een zware truffel trip of niet?
    - Op een of andere manier kan ik bijna geen Nederlandse sites vinden met informatie over freebasen, en omdat het mijn eerste keer is, wil ik niet een fout maken doordat ik het verkeerd lees (best ingewikkeld) in het engels. Heeft iemand zoektermen voor mij? "Hoe maak ik van DMT een vrije base" werkt niet namelijk. Of mijn google doet raar. Als dit ook niet mag, verwijder de laatste vraag dan maar :).

Heel erg bedankt voor de reacties!

2. Rupsje

Rupsje Bewuste gebruiker Tripreporter Donateur

Oei.. Ik kan je vraag niet echt beantwoorden omdat ik echt nog nooit van EPT heb gehoord. Op je vraag:

Is het(DMT of varianten) veel heftiger dan een zware truffel trip of niet?

Kan ik wel antwoord geven, omdat ik ervaring heb met DMT. Ja, DMT is (vind ik) vèèl heftiger dan truffels en paddo's. Qua truffels houd ik me eigenlijk altijd gewoon aan 1 bakje, maar qua paddo's had ik mijn eerste trip toch best wel een hevige trip te pakken die ik erg vergelijkbaar vond met een hele zware LSD trip.
    Wat aan gaat lezen in het Engels, ik wil best wat voor je vertalen als je daar behoefte aan hebt. Ik ben bijna vloeiend in die taal door mijn opvoeding. Misschien heb je daar wat aan :)

Laden...