het verschil tussen 1p-lsd en lsd?

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Bunni020

Experimenterende gebruiker
Wat is het verschil tussen 1p-lsd en lsd?
Ik heb zelf 2x 1p-lsd genomen. 1x 150ug en daarna 300ug. Ik had gekke visuals voor 8 uur lang. Mijn ex-vriend had ooit 'gewone' lsd genomen en hij zei dat hij na de trip zich een heel ander persoon voelde. Ik heb dat niet gehad. Zit daar dan het verschil of hadden we allebei gewoon een andere ervaring?

PsyTekz

Badass junkie
Tripreporter
In theorie word 1p-lsd naar gewone lsd omgezet in je lichaam. Dat het bij 2 personen anders valt of de ervaring verschilt is volkomen normaal. 1 persoon kan op dezelfde zegels verschillende inzichten en gevoelens krijgen. Een negatieve trip kan hier ook uitvloeien. Het is nooit te voorspellen hoe de trip valt.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
En dan is er nog het punt dat de ene persoon gewoon minder gauw een introspectieve trip zal hebben dan de andere. Ik ken ook mensen die trippen enkel als iets lolligs zien en verder geen diepere betekenis of eenheidsgevoel ervaren, hoe vaak en 'hard' ze ook trippen.

Paddorakel

Newbie
@Mindless enig idee hoe dat kan, zou het te maken hebben dat die personen er niet voor open staan, niet willen zien of gewoon omdat het stofje een hele andere uitwerking heeft op hen.
Zelf denk ik er niet voor open staan, als ik zie hoe zij normaalgesproken in het leven staan. Maargoed dat beoordeel ik dan vanaf de zijlijn.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan