Het verschillen van comedown

Pompbak

Belezen gebruiker
Hoi allemaal

Als ik 1 gram cocaine gebruik op een tijdspanne 6-10 uur, heb ik de meest nare crash.. minimum 5 uur wakker liggen en je echt ROT voelen. Maar het gebeurd wel eens dat ik 3gram gebruik op een tijds panne van meer als 24uur, het vreemde is dat ik dan weinig last heb van de crash en me eigenlijk niet echt slecht voel. Heeft iemand hier een verklaring voor?

रति

Wijs gebruiker
Hoi allemaal

Als ik 1 gram cocaine gebruik op een tijdspanne 6-10 uur, heb ik de meest nare crash.. minimum 5 uur wakker liggen en je echt ROT voelen. Maar het gebeurd wel eens dat ik 3gram gebruik op een tijds panne van meer als 24uur, het vreemde is dat ik dan weinig last heb van de crash en me eigenlijk niet echt slecht voel. Heeft iemand hier een verklaring voor?
Misschien heeft het met de zuiverheid van je coke te maken. Hou er sterk rekening mee dat de ene batch de andere niet is. Wanneer je dan een keer een batch van 89% treft terwijl je 50% gewent bent, dan heb je een hoge od kans.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Coke heb ik weinig ervaring mee maar met speed heb ik dat ook. De comedown kan elke keer verschillen. Ook bij dezelfde speed. Of ik nou veel of weinig gebruik maakt niet uit. Drugs zijn onvoorspelbaar en je setting, gemoedstoestand, psyche etc is erg van invloed.

Bovenaan