High Priest

Hylke

Belezen gebruiker
Ik ben al een tijdje op zoek naar 'High Priest' van Timothy Leary. Ik had hem bij bol.com besteld, maar blijkbaar heeft die zich na mijn bestelling gerealiseerd dat ze hem toch niet hebben, en hem dus uit het assortiment gehaald.

Geen enkele (Friese) bibliotheek heeft hem, en ik heb ook al bij meerdere boekwinkels gekeken en gevraagd incl. de Slegte.

De enige exemplaren die ik kan vinden staan op Amazon en Ebay. Beide Amerikaanse sites waarop ik via geen enkele manier via paypal/credit card etc. kan betalen, wat ik dus niet heb (en ook niet van plan ben om aan te schaffen).

Ik vroeg mij dus af of er hier nog iemand is die een adresje weet waar hij nog te koop is.

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Het boek 'High Priest' is enkel te verkrijgen via overzeese boekhandelaars.

In jouw geval (zonder kredietkaart dus) zou ik alles op eBay zetten. Dat boek verschijnt er om de zoveel weken en dan is het zaak om met de verkoper af te spreken of je ook geld kan storten via bankaire overwijzing.
Meestal doen ze daar niet zo moeilijk over. (Temeer omdat ze dan geen commissie aan PayPal moeten betalen).

Maar als ik jou was, zou ik eerder zijn laatste autobiografie 'Flashbacks' lezen. Die is vele beter, evenwichtiger en op het laatste punt in zijn leven geschreven waardoor je meer feiten te weten komt.
'Flashbacks' is zonder meer zijn beste boek! :hearteyes:
Ook dat is via Engelse eBay-verkopers te verkrijgen, zij het veel minder frequent dan 'High Priest'. En het is ook duurder.

Ook een idee om aan een kennis, familielid, etc te vragen of ze het boek voor jou willen kopen via hun kaart resp. rekening.

Bovenaan