Hippieflip vs candyflip

(m)Olly

Newbie
Ha beste lezers,

Ik wil ooit wel een hippie en/of candyflip doen(mdma combineren met ofwel truffels ofwel lsd). Nu ben ik benieuwd naar de verhalen van mensen die beide combinaties al hebben geprobeerd en wat jullie ervaringen daarmee waren. En ik ben voornamelijk benieuwd naar de verschillen. Het interessantst is natuurlijk als dit in de zelfde set en setting was.

HappyMind

Badass junkie
Heb je de zoekmachine rechtsbovenin al gebruikt? Op die manier kan je veel ervaringen lezen van andere leden.

(m)Olly

Newbie
Heb je de zoekmachine rechtsbovenin al gebruikt? Op die manier kan je veel ervaringen lezen van andere leden.
Jazeker, net zoals mijn normale zoekmachine. Echter was ik vooral benieuwd naar hoe mensen het verschil tussen de twee flips hebben ervaren. Ik kan namelijk niet zoveel trip reports etc vinden. Waarin het verschil tussen de twee wordt beschreven door de zelfde persoon. Het enige wat ik vind zijn ervaringen van verschillende personen.
Als je een linkje hebt zou ik ook heel erg geholpen zijn!

HappyMind

Badass junkie
Hmm nee, het zijn inderdaad meer losse tripreports waarin je niet achter de verschillen komt. Gat in de markt voor jou hehe, mocht je doen besluiten om het allebei te gaan testen.

Heb je zelf een voorkeur in het algemeen als het gaat om LSD of truffels?

Neo-Shulginist

Badass junkie
Tijdens een candyflip zit je een beetje met verschillende werkingstijden. Mdma duurt veel korter dan LSD. Dan kun je dus kiezen of je eerst mdma neemt, of eerst lsd, en hoeveel tijd je er dan tussen laat. Naar mijn smaak is het best om de mdma ongeveer 2 uur na inname van de LSD te nemen, zodat de piekeffecten samenvallen en je niet halverwege je trip ineens een dip krijgt.

Bij paddo's komt de werkingstijd meer overeen. Maar dat kan ook wel heftig zijn omdat paddo's een beetje de neiging hebben om er hard in te klappen. Op zich leuk als je doel is om hard te gaan. Maar je kunt dan ook wel overweldigd worden door misselijkheid bijvoorbeeld.

Sowieso altijd een lagere dosis van beide middelen nemen als je ze gaat combineren.

Laatst bewerkt:

Casrus

DF-koning
Hippieflip heb ik nooit gedaan.

Ben met paddo's begonnen qua psychedelica en heb nooit de behoefte gevoeld om mijn gevoelens met iets anders erbij te beïnvloeden dan met hash of wiet.

Bij LSD daarentegen heb ik een enorme 'difficult experience' gehad en vond ik het de vorige keer de moeite waard om er 6-APB (geen XTC, maar wel entactogeen) bij te nemen.

Weet niet of ik als ik weer zin heb om zoiets te doen gewoon 2-C-B-FLY of alleen AL LAD of MAL neem.

Het was leuk dat ik niet (erg) bang hoefde te zijn voor een bad trip, maar dat kun je ook op een andere manier regelen.

Maar... mensen reageren verschillend op verschillende drugs. Misschien vind jij het wel gewéldig.

OtherShore

Badass junkie
Ik wil ooit wel een hippie en/of candyflip doen(mdma combineren met ofwel truffels ofwel lsd).
Heb je al ervaring met de genoemde stoffen? Ik zou ze toch eerst alleen proberen. Wellicht voel je helemaal niet de behoefte aan een combo (dat heb ik namelijk zelf).

De pen is van je zus

Bewuste gebruiker
Ik deed alleen een hippyflip als ik de werking van truffels/paddo's tegen vond vallen. bij psilocybin kan de hoeveelheid werkzame stof in een gram heel erg verschillen. Waren wel altijd mooie visuele en gaf toch wat extra mystieke diepgang wat ik bij een normale dosis lsd wel vaak mis. Geen ervaring met candyflip.

Bovenaan