Hoe beste stoppen met de GHB?

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

L_Boefie

Newbie
Goedeavond,

Ik wil gaan stoppen met mijn GHB gebruik. Ik gebruik rond de 3/3,5ml per 1,5 uur ongeveer. Soms ook wel minder.

Ik heb nog wat GHB in huis, en een stuk of 20 diazepammetjes van 10mg. En kan eventueel ook nog aan Baclofen komen.

had het idee als ik morgen nou gelijk een stuk zak. 3ml per 2 uur ga nemen. Diazepam erbij? Hebben jullie enige tips? Of hoe ik me Diazepam het beste over een dag kan dosseren?

alvast hartelijke dank
X Lars

Spyro

DF-koning
Was dit laatst ook al niet zo?

Of heb ik de verkeerde voor me? Dan mijn welgemeende excuus.

Maar het forum staat bomvol met tips & trips. Hele waardevolle. Tijd om zelf eens te researchen… Gok ik zo. 😉

In principe staat het hele forum vol gekauwd met tips en tricks.

Ik hou ervan om mensen te helpen hiermee, maar het moet wel van beide kanten komen.

Good luck.

L_Boefie

Newbie
Was dit laatst ook al niet zo?

Of heb ik de verkeerde voor me? Dan mijn welgemeende excuus.

Maar het forum staat bomvol met tips & trips. Hele waardevolle. Tijd om zelf eens te researchen… Gok ik zo. 😉

In principe staat het hele forum vol gekauwd met tips en tricks.

Ik hou ervan om mensen te helpen hiermee, maar het moet wel van beide kanten komen.

Good luck.
Hee ja dat klopt.. heb me toen op laten nemen in een detox. Heb op een gegeven moment op de 15/20ml gezeten. Netjes me lijstje erbij gehouden en hebben ze me veels te laag ingesteld op 5ml. Dus toen een delerium gehad was echt walgelijk. Maar toen toch weer voor elkaar gekregen dat ik wegging daar en sinds toen dr tijd heletijd op 3,0/3,5 gezeten. Ik weet wel een beetje hoe afbouw werkt maar wil het ffies zeker weten. Heb niet veel meer en hey liefst koop ik het nu ook niet meet. Heb besloten dat het nu is een keertje klaar moet zijn want begin steeds meer problemen ervan te krijgen vooral op sociaal gebied. Net een halve Dia op. En wanneer ik wakker word denk weer gelijk een halve. En de dokter ffies laten weten morgen dat ik aan het stoppen ben

De Zandman

Badass junkie
Dat veel en veel te laag instellen van de artsen uit de betreffende detox afdeling bezie ik als een blunder van de eerste orde, en bovenste plank!
Daar zou ik zelfs een klacht in gaan dienen.
Zoiets kan je je leven kosten..

Bij mij ging ook e e.a. mis de eerste opname op een detox afdeling..
Een basis artsje, totaal geen ervaring met verslaving, haalde bij mij in 1 x 30 mg temazepam er af, plus de helft van een flinke dosis seresta.
Wel, dat heb ik geweten!
En deze klojo dus ook.
Alleen is dat verhaal te lang om hier nog bij te plaatsen.

Laatst bewerkt:

Neo-Shulginist

Badass junkie
Goedeavond,

Ik wil gaan stoppen met mijn GHB gebruik. Ik gebruik rond de 3/3,5ml per 1,5 uur ongeveer. Soms ook wel minder.

Ik heb nog wat GHB in huis, en een stuk of 20 diazepammetjes van 10mg. En kan eventueel ook nog aan Baclofen komen.

had het idee als ik morgen nou gelijk een stuk zak. 3ml per 2 uur ga nemen. Diazepam erbij? Hebben jullie enige tips? Of hoe ik me Diazepam het beste over een dag kan dosseren?

alvast hartelijke dank
X Lars
Liever geen GHB en diazepam combineren. Dat kan gevaarlijk zijn.
Vaak wordt er ook gekozen voor substitutiebehandeling, dus dat de GHB vervangen wordt door diazepam. Vanwege de lange werkingstijd van diazepam heb je niet steeds van die heftige ups and downs. De diazepam kan vervolgens rustig over een periode van zes weken afgebouwd worden. Die zes weken heb je dan om veranderingen in je omgeving aan te brengen zodat je niet in de verleiding komt om te gebruiken. Dat gaat ook met ups en downs. Maar je moet echt zelf willen om ermee te stoppen, omdat je zelf beter voor jezelf wil zorgen. Hopelijk ga je dat jezelf ook gunnen.

Dopemonster

Wijs gebruiker
Liever geen GHB en diazepam combineren. Dat kan gevaarlijk zijn.
Vaak wordt er ook gekozen voor substitutiebehandeling, dus dat de GHB vervangen wordt door diazepam. Vanwege de lange werkingstijd van diazepam heb je niet steeds van die heftige ups and downs. De diazepam kan vervolgens rustig over een periode van zes weken afgebouwd worden. Die zes weken heb je dan om veranderingen in je omgeving aan te brengen zodat je niet in de verleiding komt om te gebruiken. Dat gaat ook met ups en downs. Maar je moet echt zelf willen om ermee te stoppen, omdat je zelf beter voor jezelf wil zorgen. Hopelijk ga je dat jezelf ook gunnen.
Ghb ontwenning opvangen met alleen diazepam is geen goed idee hoor!
Beter met phenibut opvangen
En dan de laatste restjes met diazepam

Of met phenibut, Of met diazepam en baclofen maar als je goed verslaafd bent aan ghb is alleen een benzo niet goed genoeg omdat een benzo alleen op gaba a receptoren werkt waardoor je alsnog psychoses verwardheid hallicuneren gaat kunnen oplopen

Laatst bewerkt:

De Zandman

Badass junkie
op tv mogen aanschouwen, dat er een aangehouden verdachte die zwaar aan de G zat, zo ontzettend ging flippen en tekeer gaan (schreeuwen, rollen, kronkelen, tegen de muren letterlijk op bonkte, werd vrijgelaten omdat men inzag dat deze man snel, heel snel G nodig had en de politie het risico van het mogelijk sterven van deze man niet riskeerde...ontzettend zoals deze man door het lint ging.
Overigens was deze man aangehouden voor een futiliteit.

Dopemonster

Wijs gebruiker
op tv mogen aanschouwen, dat er een aangehouden verdachte die zwaar aan de G zat, zo ontzettend ging flippen en tekeer gaan (schreeuwen, rollen, kronkelen, tegen de muren letterlijk op bonkte, werd vrijgelaten omdat men inzag dat deze man snel, heel snel G nodig had en de politie het risico van het mogelijk sterven van deze man niet riskeerde...ontzettend zoals deze man door het lint ging.
Overigens was deze man aangehouden voor een futiliteit.
Dat vind ik bizar dat je word vrijgelaten omdat je ghb verslaafd bent en ze je leven niet willen riskeren. Dat komt over alsof een ghb junkie boven de wet staat🤣
Hier moeten ze echt wat aan doen want kan echt niet.
Hoe deden ze dat vroeger met stelende heroine junkies dan?🤣 of kwam er toen al een methadon arts langs de cellen bij de boefjes kijken
Zouden ze nu ook moeten doen met medicinale ghb of opvangende meds idk enige kutte is dat met medicinale ghb je om de 2 uur blijft gebruiken das vrij lastig in zo'n cel

lijpveter

Newbie
Een goede optie baclofen wad voor mij de oplossing. Zo gauw je uit je zelf kan slapen ben je een heel eind op weg. Ik slik nu al meer als 3 jaar lang 3 keer 50mg en gebruik alleen nog maar in het weekend. Zorg dat je weer aan het werk komt voor afleiding en zodat je savonds moe bent en kunt slapen. Lukt het dan nog niet werkte lorazapam echt goed bij mij. Echt waar slapen is belangrijk nu zodat je stofjes herstellen. En dan bedoel ik niet een flinke dop nemen voor 1.5 uur slaap

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan