Klaas Vaak
Newbie
Ik heb een wat grotere hoeveelheid pep besteld. Ik weet dat speed het beste koel bewaard wordt maar wat kan ik het beste doen??? en hoe moet ik het verpakken?
groet Klaas
groet Klaas
El Retro zei:In de vriezer in een zakje waar geen lucht aan kan.
als het in de vriezer zit gaat er niks verdampen lijkt me...Psycho_Chrono zei:in een air sealed bag lijkt mij het best ivb met vocht.

El Retro zei:In de vriezer in een zakje waar geen lucht aan kan.
Danja zei:ik heb nu ong een grammetje in airsealed zakje steken kan ik dat een week gewoon in me achterzak beware?

TofkeThe1 zei:Ik alsek grote hoeveelheden heb neem ik een doos die tot +-, -40 ° kan allez is overt alggemeen ni nodig is rap weg asek eens heb, en ja dan gewoon in plastiek zakjes in doos steken of met tss laagje in doos leggen, en om te ontdooien best nacht vodien op bord leggen, of effe 10 sec'n microwave as zer direct achter kome wel deksel effe paar minuten ioplate want grote hoeveelheden vervliege dan of ja de geur is best wel mmmmmmmm![]()
Goanaut zei:Ik gaf laatst 2 kenissen van me 2 lijnen speed die al 2 tot 3 weken ongekoeld bij mij thuis lagen.. in het begin hoorde ik ze klagen dat het weinig was enzo... totdat ze er van snoven. Ze hebben me minstens 3 keer bedankt en gzegd dat het heerlijk was. Het kan dus wel. :P

Fishhead07 zei:Ik kan het namelijk niet thuis in de vriezer leggen.
![]()
Delirium zei:In je neus![]()
DreamWeaver zei:Fishhead07 zei:Ik kan het namelijk niet thuis in de vriezer leggen.
![]()
Als je nog thuis woont kan je best je zakje bij een pak kipnuggets erbij proppen ofzo, mijn DMT kristallen hebben ook een nachtje tussen de zakken friet en bevroren kip gelegen![]()