Hoe bewaar ik pep het beste?

Ik heb een wat grotere hoeveelheid pep besteld. Ik weet dat speed het beste koel bewaard wordt maar wat kan ik het beste doen??? en hoe moet ik het verpakken?

groet Klaas

Frisko

Badass junkie
Psycho_Chrono zei:
in een air sealed bag lijkt mij het best ivb met vocht.
als het in de vriezer zit gaat er niks verdampen lijkt me...
idd gewoon in de vriezer,boeit niet wat voor zak!!
al neem je de verpakking van u wc papier :wink: :grin: :wave:

Danja

Experimenterende gebruiker
ik heb nu ong een grammetje in airsealed zakje steken kan ik dat een week gewoon in me achterzak beware?

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Danja zei:
ik heb nu ong een grammetje in airsealed zakje steken kan ik dat een week gewoon in me achterzak beware?

Dat kan! Vanmiddag het laatste beetje opgemaakt van pep van een paar weken terug, werkte nog prima! :grin:

Edit: Heeft al die tijd gewoon in mn portemonnee gezeten.

TofkeThe1

Experimenterende gebruiker
opbergen

Ik alsek grote hoeveelheden heb neem ik een doos die tot +-, -40 ° kan allez is overt alggemeen ni nodig is rap weg asek eens heb, en ja dan gewoon in plastiek zakjes in doos steken of met tss laagje in doos leggen, en om te ontdooien best nacht vodien op bord leggen, of effe 10 sec'n microwave as zer direct achter kome wel deksel effe paar minuten ioplate want grote hoeveelheden vervliege dan of ja de geur is best wel mmmmmmmm :wave:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Re: opbergen

TofkeThe1 zei:
Ik alsek grote hoeveelheden heb neem ik een doos die tot +-, -40 ° kan allez is overt alggemeen ni nodig is rap weg asek eens heb, en ja dan gewoon in plastiek zakjes in doos steken of met tss laagje in doos leggen, en om te ontdooien best nacht vodien op bord leggen, of effe 10 sec'n microwave as zer direct achter kome wel deksel effe paar minuten ioplate want grote hoeveelheden vervliege dan of ja de geur is best wel mmmmmmmm :wave:

Goanaut

Bewuste gebruiker
Ik gaf laatst 2 kenissen van me 2 lijnen speed die al 2 tot 3 weken ongekoeld bij mij thuis lagen.. in het begin hoorde ik ze klagen dat het weinig was enzo... totdat ze er van snoven. Ze hebben me minstens 3 keer bedankt en gzegd dat het heerlijk was. Het kan dus wel. :P

Fishhead07

Wijs gebruiker
Goanaut zei:
Ik gaf laatst 2 kenissen van me 2 lijnen speed die al 2 tot 3 weken ongekoeld bij mij thuis lagen.. in het begin hoorde ik ze klagen dat het weinig was enzo... totdat ze er van snoven. Ze hebben me minstens 3 keer bedankt en gzegd dat het heerlijk was. Het kan dus wel. :P

Het kan ook :wink: Ligt ook aan de kwaliteit en hoe je het bewaard buiten de vriezer. Ik heb het gewoon in me snow seal zitten met een luchtdicht zakje erom heen. Ik kan het namelijk niet thuis in de vriezer leggen.

De enigste drugs die bij mij om een of andere vage reden niet goed bewaarde was me keta :( snap het nog steeds niet maarja.

:wave:

DreamWeaver

Badass junkie
Fishhead07 zei:
Ik kan het namelijk niet thuis in de vriezer leggen.

Als je nog thuis woont kan je best je zakje bij een pak kipnuggets erbij proppen ofzo, mijn DMT kristallen hebben ook een nachtje tussen de zakken friet en bevroren kip gelegen :)

Fishhead07

Wijs gebruiker
DreamWeaver zei:
Fishhead07 zei:
Ik kan het namelijk niet thuis in de vriezer leggen.

Als je nog thuis woont kan je best je zakje bij een pak kipnuggets erbij proppen ofzo, mijn DMT kristallen hebben ook een nachtje tussen de zakken friet en bevroren kip gelegen :)

Ja en dan gaat me moeder lekker kipnuggets bakken :P Ik bewaar het koel en droog uit de zon in me pony pack met daarom heen een luchtdicht zakje. Beter kan ik het niet bewaren.

Bovenaan