Hoe bewaar je je pillen?

GHABC

Newbie
Hoe wordt XTC het best bewaard voor een zo lang mogelijke levensduur?

Ik bewaar ze altijd ingepakt in aluminiumfolie in een baggy (in een nachtkastje), het langste dat ik ze ooit al zo bewaard heb was een maand of 5. Die pillen waren vrij goed maar ik had ze nog niet eerder uitgestest dus weet niet of de sterkte erop achteruit gegaan was gedurende die 5 eenzame maandjes.

:wave:

minamo

Bewuste gebruiker
ik heb ze meestal in een afsluitbaar zakje, en dan bewaar ik ze ongeveer een maandje.

-spaceman-

Badass junkie
koel & droog bewaren...

als er uit het oude egypte een urn met mdma word gevonden zou het nog werken... mdma is een sterk molecuul...

de GT

Bewuste gebruiker
ik heb van die grote blauwe 'bedrijfs'- of 'evenementen'vuilniszakken. :grin:

t gaat nèèt.

tomz0r

Badass junkie
Kan je die wietzakjes eigenlijk ergens los kopen legaal?
Gewoon schoon, dus niet uit de coffeeshop :P

Drientje

DF-koning
riflexz zei:
Gewoon in een zakje, van wiet bv, soms liggen ze gewoon los op tafel

Daar liggen ze waarschijnlijk niet lang dan....

Ik koop altijd prcies genoeg xtc voor een avond, dus nooit meer dan 2. Eigen veiligheid, zo kan ik thuis niet snoepen...

X

DreamerOfDreams

Bewuste gebruiker
hillarische reacties :grin:

en ja, logische antwoorden zijn: lucht en vocht dicht, goed geisoleerd
dussss... hoe meer laagjes hoe beter zeker?
ik steek ze gewoon in een zakje trouwens, eventueel eerst nog in een papiertje...

riflexz

Bewuste gebruiker
Drientje zei:
riflexz zei:
Gewoon in een zakje, van wiet bv, soms liggen ze gewoon los op tafel

Daar liggen ze waarschijnlijk niet lang dan....

Ik koop altijd prcies genoeg xtc voor een avond, dus nooit meer dan 2. Eigen veiligheid, zo kan ik thuis niet snoepen...

X

Yup inderdaad, vroeger koopte ik ze op vooraf, tijdens de week. Gebeurde wel, dat ik er gewoon nam 's avonds, tijdens de week... doe ik niet meer. Dus koop ze gewoon altijd aan bij vaste kenissen in clubs. Gooi ik dan gewoon in mijn achterzak ofzo, sta toch altijd te dansen van x :grin: :grin:

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Ik snap niet dat sommigen hier zo weinig zelfcontrole hebben als ze drugs in huis hebben. Op het moment heb ik hier nog een gram mdma een gram of 5 speed en een paar losse pillen en ik gebruik echt niet vaak. Max 2x in de maand soms maanden nauwelijks.

kiekert

Bewuste gebruiker
DonnieDark0 zei:
Ik snap niet dat sommigen hier zo weinig zelfcontrole hebben als ze drugs in huis hebben. Op het moment heb ik hier nog een gram mdma een gram of 5 speed en een paar losse pillen en ik gebruik echt niet vaak. Max 2x in de maand soms maanden nauwelijks.
Yes hier hetzelfde. Coke in huis, 70 pillen... En echt geen moeite om het niet te vaak te doen hoor.

Holymoly

Experimenterende gebruiker
Sommige mensen hebben gewoon de drang ernaar als ze eff niks te doen hebben bv.

Wees er blij om dat je het in de hand kan houden, niet iedereen is zo, en ga mensen niet afkraken want iedereen is anders.

Lauu

Badass junkie
hardgedrukte pillen gewoon in een sealtje op mn kamer

niet hardgedrukt in de vriezer zodat ze niet uit elkaar vallen :)

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Ik ben best wel uitgekeken op pillen, maar ik bewaar ze op dezelfde plek als mn andere dope (:

evil_kermit

Bewuste gebruiker
pilletjes blijven echt wel héél lang goed hoor,ik heb eens nog een pil gevonden die zeker al 3 jaar ergens tussen lag en het weekend nadien heb ik ze genomen en was niks op aan te merken.de zelfcontrole das soms een probleem bij de meesten,ikzelf koop altijd in grote hoeveelheden om een mooie prijs te hebben.heb er totaal geen probleem mee om daar niet aan te zitten. :grin:

Lauu

Badass junkie
evil_kermit zei:
pilletjes blijven echt wel héél lang goed hoor,ik heb eens nog een pil gevonden die zeker al 3 jaar ergens tussen lag en het weekend nadien heb ik ze genomen en was niks op aan te merken.de zelfcontrole das soms een probleem bij de meesten,ikzelf koop altijd in grote hoeveelheden om een mooie prijs te hebben.heb er totaal geen probleem mee om daar niet aan te zitten. :grin:

mdma heeft geen houdbaarheids datum...het is meer dat de pillen niet uit elkaar vallen enzo

pumbum

Newbie
zo'n afsluitbaar zakje, wat je moet klikken met die blauwe en groene randjes, krijg zo zo altijd van me dealer al mee, maar als ik erges na toe ga neem ik neit het risico gepakt te worden met veel troep op zak dus bewaar de zakjes altijd om ze dan zo weer mee te nemen.[/quote]

Demolisher

Experimenterende gebruiker
Ik heb hier nog een wat pillen van 2,5 jaar oud . Zijn zacht gedrukt . En er is nog niks aan verandert . Vallen niet uit elkaar , en werken nog prima . Bewaar ze in zon knijp zakje . En steekt ze dan in een dubbel cd doosje .

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
dit vroeg ik mij laatst ook af, meer de houdbaarheidsdatum, want van alle pille die zijn gemaakt ook vroeger enzo, kan ik me niet voorstellen dat er geen mensen zijn die pillen kopen van een paar jaar oud ofzo,, ze worden zo vaak doorverkocht :P

Bovenaan