1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoe bewaren jullie je LSD?

Discussie in 'LSD' gestart door Psilocyloner, 1 jun 2019.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Psilocyloner

Psilocyloner Belezen gebruiker

Gewoon in een la? Tussen een boek? Toch in de vriezer? Als je ze individueel, of hooguit per 2-3 verpakt, hoe kun je ze dan het beste bewaren zonder al teveel achteruitgang in kwaliteit?

Genieter vindt dit leuk.
  2. acht.zes

acht.zes Badass junkie De Leukste Thuis!

LSD is op zich redelijk stabiel, maar licht (vooral direct zonlicht), hoge temperatuur en vocht kunnen de kwaliteit beinvloeden.

Ik bewaar mijn LSD goed ingepakt in plastic + zilverpapier in een weckpot in de koelkast, zodat er geen licht en vocht bij kan komen terwijl de temperatuur laag en stabiel blijft (en in de weckpot zodat ze niet in contact kunnen komen met de etenswaren in de koelkast).

Psilocyloner vindt dit leuk.
  3. Psilocyloner

Psilocyloner Belezen gebruiker

Ik heb ze nu in een gripzakje. Dit dan inpakken in alufolie, vervolgens huishoudfolie? Of andersom, dus uit het zakje en eerst verpakken in alufolie en dan in plastic? Koelkast of vriezer?

Als je hier en daar wat gaat lezen, lijkt iedereen het toch anders te doen. Maakt het misschien ook gewoon geen reet uit zolang je ze niet onverpakt bewaart in de volle zon op de vensterbank boven een hete radiator?

4. Genieter

Genieter Belezen gebruiker

Zilverpapier het liefst zo veel mogelijk apart.
    Als de folie open gaat dan moeten de 1 of 2 zegels die er in zaten ook genomen worden.
    Ik vind dat de beste oplossing.

Daarna ik een wietzakje ik heb van die zwarte.

Als je er 8 tegelijk verpakt en je maakt het elke keer open en dicht dan weet je steeds minder zeker hoe sterk ze zijn.
    Dus als je die folie open maakt zuig dat ding dan ook meteen op :tongueout:

In een doosje in een kast de zilverfolie houd het volgdnsmij goed vast.

5. acht.zes

acht.zes Badass junkie De Leukste Thuis!

Vriezer zou ik niet doen, maar met die hoge temperaturen in de zomer tegenwoordig heb ik ze het liefst toch in de koelkast.

6. psychedelicoo

psychedelicoo Experimenterende gebruiker

En in aluiniumfolie en daarna in een lamineerhoes en door lamineermachine halen?
    Word er dan teveel hitte in de zegels gebracht?

Azarius vaporizers and accessories
Laden...