Super bedankt voor je antwoord. Waardeer het🥰Bij coke is het inderdaad andersom. Je moet juist in één keer stoppen en dan niet meer gebruiken, ook geen kleine beetjes.
Onthoud dat je cocaïne altijd meer zin in cocaïne krijgt. Als je dus zin in coke hebt, dan heb je last van een bijwerking. Als je tegen jezelf zegt dat zin in coke een bijwerking is, dan wordt het makkelijker om er vanaf te blijven. Want waarom zou je in reactie op bijwerkingen nog meer bijwerkingen gaan veroorzaken?
Dankjewel🙏Gewoon per direct stoppen, afbouwen is niet nodig.
Bedankt!! Ik probeerde een keer te stoppen en de derde dag werd ik wel ziek. Is dat apart?Coke hoef je niet af te bouwen. Daar ben je niet lichamelijk verslaafd aan, alleen geestelijk. Maar met coke kun je gewoon zonder problemen stoppen zonder af te bouwen. Natuurlijk krijg je wel een dip, maar het is niet zoals bij GHB of Benzo's bijvoorbeeld dat het echt gevaarlijk is om in 1 keer te stoppen.
Alleen geestelijk zal het lastig zijn na (bijna) dagelijks gebruik. Want je zult wel trek blijven houden en als je niet het onderliggende probleem aanpakt waarom je het gebruikte zal het helemaal moeilijk worden om er vanaf te komen.
Bedankt!! Ik probeerde een keer te stoppen en de derde dag werd ik wel ziek. Is dat apart?
Lijkt mij niet. Weet niet hoe lang je dagelijks hebt gebruikt, maar op die frequentie gebruiken is niets anders dan totale roofbouw plegen op je lichaam. Je immuun systeem is verzwakt en vervolgt ontneem je je de enige stof die de reserves telkens nog verder uitput: de coke. Resultaat is dat je lichaam ineens door heeft hoe ontzettend gesloopt het is. Niet gek als dat een paar dagen duurt voordat dit gebeurt.Bedankt!! Ik probeerde een keer te stoppen en de derde dag werd ik wel ziek. Is dat apart?
Ja in de naslag van stimulerende drugs voel je je al snel ziek, zwak, misselijk, moe, ongemotiveerd, verdrietig, onzeker..Bedankt!! Ik probeerde een keer te stoppen en de derde dag werd ik wel ziek. Is dat apart?
Oh ik begrijp het! Dat is het. Jaa toen ik weer een snuifje nam verdwenen de symptomen. Klopt terugdenken. Ik had een tijdje ook oxy gebruikt zit ik ook niet meer aan, doormezelf te herinneren aan de heftige afkick.Ja in de naslag van stimulerende drugs voel je je al snel ziek, zwak, misselijk, moe, ongemotiveerd, verdrietig, onzeker..
Het "hoort" er allemaal bij.
Een van de trucs om van de coke af te blijven is dus ook om jezelf daaraan te herinneren als je weer zin hebt. Je moet ook de kater meewegen, want dat is ook een effect van coke![]()
Ik snap het, dankjewel🙏🩷Lijkt mij niet. Weet niet hoe lang je dagelijks hebt gebruikt, maar op die frequentie gebruiken is niets anders dan totale roofbouw plegen op je lichaam. Je immuun systeem is verzwakt en vervolgt ontneem je je de enige stof die de reserves telkens nog verder uitput: de coke. Resultaat is dat je lichaam ineens door heeft hoe ontzettend gesloopt het is. Niet gek als dat een paar dagen duurt voordat dit gebeurt.