Hoe doseren jullie GHB?

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Blauweaap

Bewuste gebruiker
Spuitje halen cola dop is zwaar onaccuraat en zeker niet aan te raden voor een beginner. Met een spuitje kan je precies je dosis afmeten. En als het fout gaat weet je dus niet voor de volgende x op hoeveel ml je fout ging en moet je dit opnieuw gaan uitzoeken. Dubbel werk dus.

Senna88

Newbie
In een spuitje, eerste keer 3,5 ml, tweede keer 1,8, derde keer 1,8. Vrouw 66 kg. Wel wat gewend, hier ging ik altijd lekker op. Uiteraard ligt alles aan de sterkte van je G wat je gegeten hebt, hoe je je voelt. Gewoon altijd doseren met spuitje, tis troep er je overdoseert snel, zeker je tweede gift

Chr0nic

Bewuste gebruiker
doseerspuit van de drogisterij is het meest veilige. 2,5ml tot 3ml is een prima start dosis en kan ik altijd zeker 1,5 uur lekker op gaan. Ik gebruik tegenwoordig zo'n G buisje om me dosering af te meten, ik weet nu onderhand wel dat 3 kwart vol rond de 3 ml is. Maar dat raad ik een beginner niet aan, cola dopjes al helemaal niet, een volle cola dop is volgens mij zelfs 5ml, voor een beginner is dat geheid teveel.

Natozlato

Badass junkie
Wij gebruiken nog steeds het Excel-schema in het topic hieronder.
Het is hiermee nooit misgegaan. Ik ben een keer out gegaan omdat mijn vriend mij teveel had gegeven, hij gaf me meer dan wat het schema aangaf!
Les geleerd: schenk altijd voor jezelf in! Of kijk mee als iemand anders voor je inschenkt!

Ps: een doseerspuit heb je echt wel nodig.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan