• Beste Bezoeker,

Het zal je niet ontgaan zijn dat er een wereldwijde uitbraak is van een nieuw coronavirus met officiële naam SARS-CoV-2. De naam van de ziekte die dit virus veroorzaakt is COVID-19. De ziekte is besmettelijk en verspreidt zich snel. Het is niet 'zomaar een griepje'. De gevolgen van de ziekte, mede omdat er geen vaccin tegen is, kunnen ernstig zijn. Niet alleen voor ouderen en mensen met onderliggende medische problemen: momenteel betreft het in de helft van COVID-19 patiënten op IC's in Nederland mensen van onder de 50; de jongste patiënt is slechts 16 jaar oud.

De overheid heeft maatregelen ingesteld om de snelheid van verspreiding af te remmen, zodat de druk op de gezondeidszorg en andere cruciale sectoren niet in een keer te groot is. Hoewel het aantal kritieke patiënten nog relatief klein is, betekent een IC-opname wel een verblijf van een paar weken en de noodzaak tot beademing. COVID-19 kan namelijk ernstige longproblemen veroorzaken.

Veel mensen die besmet zijn met het virus zullen alleen milde klachten ervaren. Ook is het inmiddels erg aannemelijk dat mensen zonder klachten de ziekte kunnen verspreiden. Om deze reden is op 15 maart besloten tot vergaande maatregelen. Grotere bijeenkomsten worden geschrapt, scholen en horeca- en sportgelegenheden worden gesloten, iedereen wordt gevraagd sociale contacten te minimaliseren en in het dagelijks leven anderhalve meter afstand van elkaar te houden.

Help mee om de verspreiding van dit virus af te remmen. Op deze manier kan voorkomen worden dat niet teveel mensen tegelijk de ziekte krijgen. Als iedereen een steentje bijdraagt, is het mogelijk om Italiaanse toestanden te voorkomen. Wil je weten hoe je kan helpen? Kijk dan op de website van de Nederlandse overheid, het RIVM of de WHO. Op deze pagina kun je zien hoeveel bevestigde COVID-19 meldingen er in Nederland zijn.

Belangrijk: vermoed je dat je klachten hebben die duiden op een besmetting met het nieuwe coronavirus? Ga dan niet naar je huisarts toe, maar bel deze indien je hulp nodig hebt. Kijk op thuisarts.nl voor meer informatie.

Stay safe!

Hoe ga ik dit overleven?

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Driemaaldrie

Experimenterende gebruiker
Hallo allemaal,

Hier ben ik weer met een paar vragen voor jullie. ik heb binnenkort een techno feestje in Amsterdam (Thuishaven) met de enige echte Amelie Lens. Het feest begint om 13:00 uur tot 23:00 uur. Ik ga eerst even de boel verkennen en daarna wil ik toch wel het grootste deel van het feest onder invloed zijn van MDMA.

M’n maten die beginnen al om 14:00 uur. Ik twijfel of ik dat ook moet doen, want stel het wondermiddel werkt uit voordat het feest eindigt dat zou ook vreselijk ruk zijn.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik toch kan blijven viben tot 23:00 uur als ik het bijvoorbeeld om 15:00 uur neem? Gewoon de hele dag door bijnemen? 😂

M’n tweede vraag is? Waarom word ik zo extreem vaag als de xtc uitwerkt? Op het feest zelf ga ik nog lekker! Maar zodra ik het terrein verlaat voel me dan net dronken, kan niet meer normaal praten en ook lijkt het alsof ik slapend aan het lopend ben.. Komt dit omdat je lichaam dan helemaal op is? Of omdat ik niet meer tussen de mensen en het muziek ben en dus niet meer aan het viben.

Ik hoor graag van jullie! Aangezien jullie mij met de vorige post ook goed hebben geholpen! 👀

inner_search

Wijs gebruiker
Ik ken niet genoeg van mdma om je vraag echt te beantwoorden , maar.
Je zegt zelf later op de dag te willen gebruiken , maar omdat je vrienden..
Doe je eigen ding man en kijk niet naar wat je vrienden doen , jij hoeft niet om 2 uur te gebruiken omdat zij dat doen.

Maar als je toch om 3 uur al een kwart of halfje neemt , 2/3uur later wat bijneemt tot een uur of 10.
Lijkt het me niet zo een groot probleem als je goed blijft drinken en probeert te eten , en da dagen erna wat vitamines neemt.
En dit natuurlijk niet te vaak doet.

Driemaaldrie

Je hebt helemaal gelijk. Maar wil graag tegelijk viben met ze haha, snap je? Thanks voor je tips! 🚀

Wowflow

Newbie
Begrijpelijk dat je wilt 'viben' met je maats. Maar die vibe zal rond een uur of 20/21 veranderen naar een situatie waarbij je niet meer speciaal van je feestje zal kunnen genieten en je als een zombie de overige uurtjes zal moeten doorkomen.
Het is gewoon een feit dat MDMA 4, 5 uur als je boft leuk en lekker is. Wat ik je serieus aanraad is om in elk geval niet eerder dan 18 uur te starten. Van 14 tot 18 kun je dan lekker een paar pinten pakken en van het feestje en iedereen om je heen genieten.

Doen jullie dat vaker, 9 uur doortrekken op MDMA?

De Dunne

DF-koning
M’n tweede vraag is? Waarom word ik zo extreem vaag als de xtc uitwerkt? Op het feest zelf ga ik nog lekker! Maar zodra ik het terrein verlaat voel me dan net dronken, kan niet meer normaal praten en ook lijkt het alsof ik slapend aan het lopend ben.. Komt dit omdat je lichaam dan helemaal op is? Of omdat ik niet meer tussen de mensen en het muziek ben en dus niet meer aan het viben.
Hoe veel mdma gebruik je per keer en hoe vaak ga je aan de mdma?
Dat kan nogal van invloed zijn op hoe je gaat.

Driemaaldrie

Begrijpelijk dat je wilt 'viben' met je maats. Maar die vibe zal rond een uur of 20/21 veranderen naar een situatie waarbij je niet meer speciaal van je feestje zal kunnen genieten en je als een zombie de overige uurtjes zal moeten doorkomen.
Het is gewoon een feit dat MDMA 4, 5 uur als je boft leuk en lekker is. Wat ik je serieus aanraad is om in elk geval niet eerder dan 18 uur te starten. Van 14 tot 18 kun je dan lekker een paar pinten pakken en van het feestje en iedereen om je heen genieten.

Doen jullie dat vaker, 9 uur doortrekken op MDMA?
Nee, dit doe ik zelf normaal nooit. M’n maten wel! Ik verklaar ze ook voor gek. Maar ze houden het toch vol en ze lopen er niet bij als zombies. Ik snap precies wat je bedoeld met erbij lopen als een zombie, dat is het laatste wat ik wil. Thanks voor je tips.

Driemaaldrie

Hoe veel mdma gebruik je per keer en hoe vaak ga je aan de mdma?
Dat kan nogal van invloed zijn op hoe je gaat.
Hmm, ik heb er sowieso 2 maanden tussen elke keer en de aantal mg hangt van het feestje af. Ik neem meestal wel 300 mg op een avond als ik eerlijk moet zijn. Ik ben al wat gewend qua mdma en ben zelf 100 kilo’s. Alleen de vaagheid achteraf snap ik dan niet.

Ganggang💯

Wijs gebruiker
daarna wil ik toch wel het grootste deel van het feest onder invloed zijn van MDMA.
Dit kan niet, mdma werkt maar 4-6 uur. Na 2 uur nog bijnemen heeft niet veel zin. Je verlengd dan alleen de negatieve effecten (knarsen, vaag worden, strak staan).

Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik toch kan blijven viben tot 23:00 uur als ik het bijvoorbeeld om 15:00 uur neem? Gewoon de hele dag door bijnemen?
Later beginnen, eerst een biertje en een jointje bijvoorbeeld. Door zo veel bij te nemen creëer je een stevige dinsdagdip en gaan je receptoren naar de klote, wat er voor zorgt dat je vrij snel geen leuke effecten meer krijgt van mdma. Ik merk er geen fuck meer van, wordt alleen een beetje vaag en sta strak. Dagen er na krijg ik koorts en ben depri . Komt door dit soort stunts. Te veel en veel te maak gebruikt. Hou je aan de max 2mg per kilo lichaamsgewicht, dan hou je het leuk.
Waarom word ik zo extreem vaag als de xtc uitwerkt?
Te hoge dosis.

Driemaaldrie

Dit kan niet, mdma werkt maar 4-6 uur. Na 2 uur nog bijnemen heeft niet veel zin. Je verlengd dan alleen de negatieve effecten (knarsen, vaag worden, strak staan).

Later beginnen, eerst een biertje en een jointje bijvoorbeeld. Door zo veel bij te nemen creëer je een stevige dinsdagdip en gaan je receptoren naar de klote, wat er voor zorgt dat je vrij snel geen leuke effecten meer krijgt van mdma. Ik merk er geen fuck meer van, wordt alleen een beetje vaag en sta strak. Dagen er na krijg ik koorts en ben depri . Komt door dit soort stunts. Te veel en veel te maak gebruikt. Hou je aan de max 2mg per kilo lichaamsgewicht, dan hou je het leuk.
Te hoge dosis.
Thanks! Dit is wel even een eye opener. Ik neem je tips mee! Heel kut dat je er niks meer van merkt, zover wil ik het niet brengen, maar hoeveel gebruikte dan? En in welke tijdsperiode?

De Dunne

DF-koning
Hmm, ik heb er sowieso 2 maanden tussen elke keer en de aantal mg hangt van het feestje af. Ik neem meestal wel 300 mg op een avond als ik eerlijk moet zijn. Ik ben al wat gewend qua mdma en ben zelf 100 kilo’s. Alleen de vaagheid achteraf snap ik dan niet.
2 maanden tussen gebruik is wat aan de korte kant als je zo hoog doseert. 300mg is echt wel flink, ook voor iemand van 100kg.
Vaag zijn komt vooral voor als je te hoog doseert. Het feit dat je “wel wat gewend bent” heeft daar niet zoveel mee te maken. Probeer eens minder per keer te nemen en er minimaal 3 maanden tussen te laten. Bij mdma geldt vaak: less is more.
Ook kan alcohol erbij juist de vaagheid vergroten, zelfs een paar biertjes al.

Lees dit eens door:

Ganggang💯

Wijs gebruiker
Thanks! Dit is wel even een eye opener. Ik neem je tips mee! Heel kut dat je er niks meer van merkt, zover wil ik het niet brengen, maar hoeveel gebruikte dan? En in welke tijdsperiode?
Soms wekelijks. Altijd boven de 200 mg, vaak met speed erbij.

Lees dit ook even door:

Krullen

Belezen gebruiker
WHAAAA nog een weekje en dan beuken!!!! Zo veel zin in, ga zelf nuchter maar echt veel zin in.

Ik ga zelf met de auto ivm verplichtingen dag erna en heb een blessure opgelopen, mocht je iemand met krukken langs zien lopen :wink: even zwaaien :nevergonnagiveyouup:

Driemaaldrie

WHAAAA nog een weekje en dan beuken!!!! Zo veel zin in, ga zelf nuchter maar echt veel zin in.

Ik ga zelf met de auto ivm verplichtingen dag erna en heb een blessure opgelopen, mocht je iemand met krukken langs zien lopen :wink: even zwaaien :nevergonnagiveyouup:
Ja, ik heb er ook veel zin in! De enige echte mevrouw LENS! 🚀 Wel jammer man, anders kon je extra extra genieten van die dag!! Ik zal wel even naar je toelopen als ik je tegenkomen, zo ben ik dan ook wel weer! 👀 Maar het is op een zondag, hoeveel mensen gaan er gebruiken denk je? 50/50?

Driemaaldrie

Sorry voor het denken dat je een man bent! Je bent een vrouw zie ik!! Niet dat het wat uitmaakt! Waar kan ik je nog meer aan herkennen op de krukken na? 🤣

Neo-Shulginist

Wijs gebruiker
Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik toch kan blijven viben tot 23:00 uur als ik het bijvoorbeeld om 15:00 uur neem? Gewoon de hele dag door bijnemen? 😂
Hoe vaker je MDMA bijneemt, des te meer last van bijwerkingen je gaat krijgen. Je ontwikkelt al snel een tolerantie voor de effecten van MDMA. Dus als je bijneemt dan krijg je van die dosis geen liefdevolle roes meer. In plaats daarvan ga je meer met je kaken malen, met je ogen trillen, flink zweten, ben je minder aanspreekbaar.

Dat komt dus omdat je aan de ene kant ongevoelig bent voor de effecten van MDMA, maar dat je daardoor ook ongevoelig raakt door de gebruikelijke prikkels die je brein doorgeeft.

Ook de kans op ernstige gezondheidseffecten meemt toe, zoals oververhitting,e en hersenbloeding, of hersenschade door overstimulatie. Bovendien is de kater veel erger als je de hele tijd door blijft gaan met bijpakken.

MDMA duurt 4-6 uur. Langer dan dat moet je het gewoon niet willen rekken. Dus dan kan je beter op het juiste moment innemen.

Krullen

Belezen gebruiker
Ja, ik heb er ook veel zin in! De enige echte mevrouw LENS! 🚀 Wel jammer man, anders kon je extra extra genieten van die dag!! Ik zal wel even naar je toelopen als ik je tegenkomen, zo ben ik dan ook wel weer! 👀 Maar het is op een zondag, hoeveel mensen gaan er gebruiken denk je? 50/50?
Denk toch wel 75% veel gebruik daar altijd, ben een vent hoor! Geen idee waarom iedereen denkt dat ik een vrouw ben haha

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Het is al een beetje gezegd maar na 6 uur zijn de effecten van MDMA toch wel aardig over gewaaid en zullen de bijwerkingen aanzienlijk toenemen. Ik denk niet dat je die knauwer wilt wezen die aan het einde van het feestje wanhopig meerdere pillen achterover heeft getikt.

Ik zelf wacht altijd even totdat mijn favoriete act begint in ieder geval. Wat ik ook vaak doe is een paar uur na MDMA gebruik een beetje psychedelica toevoegen (bijvoorbeeld 15mg 2C-B) omdat dit de effecten van de MDMA iets versterkt en deze een fijne lift geeft zodra de MDMA effecten een beetje beginnen af te nemen.

Voor een feestje dat 12 uur+ duurt doseer ik soms ook 3 gram Phenibut met een langer werkend psychedelica (bijvoorbeeld 3mg DOC of 200µg 1P-LSD). Daarmee bereik ik toch wel euforie die in de buurt komt van MDMA, geeft de serotonine receptoren ook een beetje rust, kun je eenmaal voor het feest innemen en dan ben je klaar en de dip achteraf is relatief zeer goed te doen.
Komt dit omdat je lichaam dan helemaal op is?
Ja.
Maar wil graag tegelijk viben met ze haha, snap je? Thanks voor je tips! 🚀
Ik zou je niet teveel laten opnaaien door je enthousiaste maatjes, dat hun een chronosoompje missen en niet met drugs kunnen omgaan is toch niet jou probleem. Gewoon je plannen doorgeven aan het leukste meisje van de groep, je moet het een beetje leuk houden voor jezelf.

Graag gedaan en veel plezier alvast.
Later beginnen, eerst een biertje en een jointje bijvoorbeeld.
Bier en wiet combineert naar mijn ervaring vrij waardeloos met MDMA. Ik ben überhaupt niet zo'n fan van wiet dus dat is misschien persoonlijk maar met MDMA zijn de voornaamste twee dingetjes die schadelijk kunnen wezen oververhitting en watervergifting waar alcohol gebruik juist uitdroogt. Vandaar ook vaak het advies maximaal 1-2 water consumpties per uur. Alcohol heeft ook eerder een bedwelmend effect en is vrij lichaamsbelastend (probeer maar eens te hardlopen na een enkele alcohol consumptie) en maakt de kater hierdoor ook een stuk heftiger, alcohol combineert vrij waardeloos met MDMA.

Ganggang💯

Wijs gebruiker
Het is al een beetje gezegd maar na 6 uur zijn de effecten van MDMA toch wel aardig over gewaaid en zullen de bijwerkingen aanzienlijk toenemen. Ik denk niet dat je die knauwer wilt wezen die aan het einde van het feestje wanhopig meerdere pillen achterover heeft getikt.

Ik zelf wacht altijd even totdat mijn favoriete act begint in ieder geval. Wat ik ook vaak doe is een paar uur na MDMA gebruik een beetje psychedelica toevoegen (bijvoorbeeld 15mg 2C-B) omdat dit de effecten van de MDMA iets versterkt en deze een fijne lift geeft zodra de MDMA effecten een beetje beginnen af te nemen.

Voor een feestje dat 12 uur+ duurt doseer ik soms ook 3 gram Phenibut met een langer werkend psychedelica (bijvoorbeeld 3mg DOC of 200µg 1P-LSD). Daarmee bereik ik toch wel euforie die in de buurt komt van MDMA, geeft de serotonine receptoren ook een beetje rust, kun je eenmaal voor het feest innemen en dan ben je klaar en de dip achteraf is relatief zeer goed te doen.

Ja.

Ik zou je niet teveel laten opnaaien door je enthousiaste maatjes, dat hun een chronosoompje missen en niet met drugs kunnen omgaan is toch niet jou probleem. Gewoon je plannen doorgeven aan het leukste meisje van de groep, je moet het een beetje leuk houden voor jezelf.

Bier en wiet combineert naar mijn ervaring vrij waardeloos met MDMA. Ik ben überhaupt niet zo'n fan van wiet dus dat is misschien persoonlijk maar met MDMA zijn de voornaamste twee dingetjes die schadelijk kunnen wezen oververhitting en watervergifting waar alcohol gebruik juist uitdroogt. Vandaar ook vaak het advies maximaal 1-2 water consumpties per uur. Alcohol heeft ook eerder een bedwelmend effect en is vrij lichaamsbelastend (probeer maar eens te hardlopen na een enkele alcohol consumptie) en maakt de kater hierdoor ook een stuk heftiger, alcohol combineert vrij waardeloos met MDMA.
Ik bedoelde meer 1 biertje en/of een klein jointje. Puur om er even in te komen. Denk dat je met 1 biertje niet direct gevaar loopt, helemaal als er wat tijd tussen zit. Naar mijn ervaring combibeert wiet juist wel goed met mdma. Maar ik ben ook wel een fan van wiet.

Driemaaldrie

Ja.

Heel erg bedankt voor je tips! 👌🏼

HAHA, prachtig dat Thuishaven ja! Wat een knuffelavonden daar beleeft! Allemaal jonge kippetjes staan daar lijp aan de pillen te gaan, heerlijk. Mijn gameplan bij Thuishaven is aankomen om 14-1500 en dan even lekker het terrein verkennen, biertje drinken en ff chillen. Je moet dan nog niks nemen, want dan ben je om 10 klaar en dan begint het daar pas echt los te gaan. Staan ze daar met hun oogjes te rollen en willen ze iedereen aanraken en ben jij klaar. Ik nam eerst altijd om 18:00, maar ik kwam er lekkerder in als ik om 1600/1630 een halfje nam en dan rond 1800 andere halfje. Beetje afhankelijk van dosering vd pil 1900 uur nog beetje, maar dat is niet altijd nodig. Lekker biertje erbij en een koolhydraatrijke maaltijd van die hut daar voor snelle opname en je bent good to go!! Het effect van xtc wordt heel erg door de omgeving bepaald en door de juiste sfeer en mensen. Dat kan reden zijn voor het zombie gevoel achteraf. Ikzelf herken dat zombie gevoel achteraf niet, behalve dat het strakstaan je eruit doet laten zien als je zombie soms haha...

Even een tip, ga niet blowen en XTC en dan ook nog alcohol. Dat is vragen om een depressie/derealisatie. Dat is een risico. Laat de blow weg. Die heb je ook niet nodig. Veel plezier en laat me weten hoe het was!

Driemaaldrie

HAHA, prachtig dat Thuishaven ja! Wat een knuffelavonden daar beleeft! Allemaal jonge kippetjes staan daar lijp aan de pillen te gaan, heerlijk. Mijn gameplan bij Thuishaven is aankomen om 14-1500 en dan even lekker het terrein verkennen, biertje drinken en ff chillen. Je moet dan nog niks nemen, want dan ben je om 10 klaar en dan begint het daar pas echt los te gaan. Staan ze daar met hun oogjes te rollen en willen ze iedereen aanraken en ben jij klaar. Ik nam eerst altijd om 18:00, maar ik kwam er lekkerder in als ik om 1600/1630 een halfje nam en dan rond 1800 andere halfje. Beetje afhankelijk van dosering vd pil 1900 uur nog beetje, maar dat is niet altijd nodig. Lekker biertje erbij en een koolhydraatrijke maaltijd van die hut daar voor snelle opname en je bent good to go!! Het effect van xtc wordt heel erg door de omgeving bepaald en door de juiste sfeer en mensen. Dat kan reden zijn voor het zombie gevoel achteraf. Ikzelf herken dat zombie gevoel achteraf niet, behalve dat het strakstaan je eruit doet laten zien als je zombie soms haha...

Even een tip, ga niet blowen en XTC en dan ook nog alcohol. Dat is vragen om een depressie/derealisatie. Dat is een risico. Laat de blow weg. Die heb je ook niet nodig. Veel plezier en laat me weten hoe het was!
Wat een gouden reactie dit! 🤣 Geweldig, er staan heel veel goeie tips in en ik denk dat ik deze gameplan zeker ga aannemen. Valt er een beetje lekker te eten? En hoelaat at jij je avond eten? Dat is wel een beetje lastig, want onder invloed van xtc eten is geen aanrader hahaha! Maar zo te horen heb je veel beleefd op thuishaven! 👀

Ik laat jou alle ins en outs weten van die dag, komt goed.

Natozlato

Bewuste gebruiker
Nou ik heb het een keer met oud en nieuw wanhopig geprobeerd. Twee keer bijgepakt. Heeft geen zin hoor. Je wordt er alleen maar vaag van en warrig. Geen lekkere space ofzo.

TripJess

Belezen gebruiker
Ik ga binnenkort ook naar thuishaven Terug Naar Toen winterfestival in maart. Daar wordt dan 90s en 00s gedraaid ben echt benieuwd of er dan nog steeds zoveel wordt gebruikt vanwege andere soort muziek, maar dat zal wel want het blijft thuishaven haha. Wordt mijn 2e keer trouwens, erg zin in maar nog geen idee of ik xtc ga gebruiken. De eerste keer dat ik daar was enkel wat bier gehad en ook prima vermaakt, wel tussen allemaal trippende mensen maar alsnog kan ik erg goed zonder xtc wel met die jongens mee viben zoals je dat noemt.:tonguewink:

Mocht ik dat gaan doen begin ik gewoon als het donker wordt, totdat ik geen zin meer heb of het feest af is. In combi met alcohol vaker gedaan maar daar wordt je vaag van en krijg je van die rare visualisaties voordat je gaat slapen heb je daar ook wel eens last van gehad?

Succes en veel plezier ik denk dat je het wel gaat overleven.👍🏼👍🏼

GroetJessss

Driemaaldrie

Ik ga binnenkort ook naar thuishaven Terug Naar Toen winterfestival in maart. Daar wordt dan 90s en 00s gedraaid ben echt benieuwd of er dan nog steeds zoveel wordt gebruikt vanwege andere soort muziek, maar dat zal wel want het blijft thuishaven haha. Wordt mijn 2e keer trouwens, erg zin in maar nog geen idee of ik xtc ga gebruiken. De eerste keer dat ik daar was enkel wat bier gehad en ook prima vermaakt, wel tussen allemaal trippende mensen maar alsnog kan ik erg goed zonder xtc wel met die jongens mee viben zoals je dat noemt.:tonguewink:

Mocht ik dat gaan doen begin ik gewoon als het donker wordt, totdat ik geen zin meer heb of het feest af is. In combi met alcohol vaker gedaan maar daar wordt je vaag van en krijg je van die rare visualisaties voordat je gaat slapen heb je daar ook wel eens last van gehad?

Succes en veel plezier ik denk dat je het wel gaat overleven.👍🏼👍🏼

GroetJessss
Hahaha, Thuishaven blijft thuishaven. Er wordt veel veel veel gebruikt. Ik heb als ik eerlijk moet zijn nog nooit gecombineerd met alcohol! Dus ik kan helaas geen ervaringen delen. Wel wil ik je bedanken voor je support, overleven ga ik het zeker, zolang de VIBE goed is moet het goed komen!!

Wat een gouden reactie dit! 🤣 Geweldig, er staan heel veel goeie tips in en ik denk dat ik deze gameplan zeker ga aannemen. Valt er een beetje lekker te eten? En hoelaat at jij je avond eten? Dat is wel een beetje lastig, want onder invloed van xtc eten is geen aanrader hahaha! Maar zo te horen heb je veel beleefd op thuishaven! 👀

Ik laat jou alle ins en outs weten van die dag, komt goed.
Ze bereiden in de hut altijd 3 verschillende gerechten. Zijn elke keer verschillende, maar bijna altijd soort van kip teriyaki met rijst, een burrito achtig iets en nog iets. Beetje hippie, maar prima te eten. En bananen :) ik pak om 18:00-1830 altijd wat te eten. Niet altijd omdat ik honger had, maar meer omdat het even goed is om te doen. Ook ivm je zoutgehalte.

Ik heb ivm periode fitness mezelf ook wel eens onthouden van alcohol, maar dan komt ie toch minder lekker binnen. Met een paar biertjes valt ie toch wat intenser en langer. Kan dat wel aanraden eigenlijk.

HierEnDaarEenFuifje

Belezen gebruiker
Laatste keer bij thuishaven gebruikten we keta in de comedown van xtc en jezus wat ging ik als een raket erna, man man man.

Bereid je wel voor op vaagheid, maar ik kon nog een stuk langer door op de xtc.

Mijn ervaring met mdma is:
- begin dose belangrijkste om je piek te halen
- 1e keer bijnemen zorgt bij mij voor een 2e, bijna net zo goede piek als de 1e.. maar wel iets minder uiteraard
- 2e keer bijnemen zorgt voor een nieuwe piek, maar dan met stuk minder "love". Dat is gewoon lekker dansen en zelf genieten.

Hierna is het echt wel klaar en kun je erin gooien bij mij wat je wil, maar is alleen maar zonde van je lichaam. Ik stamp mn pillen fijn, weeg precies af hoeveel ik de 1e, 2e en 3e keer neem en neem niets extra's mee, want het "fuck it, ik neem het gewoon" gevoel ligt erg op de loer als je wappie bent.

Laatst bewerkt:
Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan